Tuskin oikeasti olette HUOLISSANNE siita palelevatko " napojaan" nayttavat hyvannakoiset/malliset aidit, kateita ootte vaan, koska tiedatte ukkojenne ennemmin kuolaavan niita,
kun omia reippaita, käytännöllisten vaatteiden peittämiä lössökroppia.
Kommentit (7)
kuin toistaiseksi tiukka kroppansa, mitähän sitten kun se rapistuu? Tuleeko itku ja mies jättää?
Onneksi kaiketi suurin osa parisuhteista perustuu muulle kuin ulkonäölle. JA suurin osa ihmisistä osaa pukeutua fiksusti tilanteen mukaan.
Jahka tämä ap saa nämä michelinit vyötäröltä ja vähän valuuttaa lompakkoon niin sitten ehkä hyvinkin. Mulle on aaaaaivan sama mitä jengi päällensä pukee, mutta on jotenkin niin läpinäkyvää lukea kuinka joku on niin huolissaan toisen puolesta siitä miten " tyhmältä ja lapselliselta" tämä näyttää. Jeah, right. Totta mooses, kun miettii tätä suorastaan sympaattisuudesta kohta räjähtävää av:n ammulaumaa.
t. ap
Ai että ihan todisti tuollaista. Hei älä viitsi.. Itse todistit suvaitsemattomuutesi, ja aika huonon kortin heitit ulkonäön rapistumisesta ja jättämisestä. Voihan tuohon vastata että ehkä jonkun tuulipukumamman mies ottaa ja lähtee sellaisen ulkonäöstään ja kropastaan huolta pitävän naisen matkaan, ohhoh.
Kun ikää tulee ja sitä järkeäkin päähän, sitä jopa palelee muiden puolesta.
Näin yhtenä päivänä kovalla pakkasella kun noin 15 vuotias tyttö lähti kaupan pihasta skootterilla selkä noin 20 senttiä paljaana. Luuletko tosiaan että kadehdin hänen selkäänsä vai olisikohan tullut vaan itselläkin kylmä pelkästä ajatuksesta ja sellainen olo, että on ne nuoret niin tyhmiä, kuten itsekin silloin olin.
kuin naapurin alle 3 v päivähoitolapsen hyvinvoinnista, kumminkaiman 2 kk vauvan korvikkeenjuonnista, tai mallina toimineen äidin tulevista mahdollisuuksista tehdä mallinduunia enää raskauden ja vauvansaannin jälkeen.
Niin, kyse ei ole huolestumisesta, vaan silkasta halusta ilkeillä, haukkua ja alentaa muita. Miksi, sitä en tiedä. Epävarmuutta itsestä, huono päivä, mitä lie. Mutta vetoaminen siihen, että on muka huolissaan muiden asioiden laidasta on pelkkä huono tekosyy.
Itse olet ihan samanlainen toisia arvosteleva, haukkuva ja aliarvioiva olio.
Kun katsoo ketjun aloitustasi mihin tyyliin kirjoitit " niistä lösöistä tuulipukumammoista" .
nuo äidit kuinka tyhmiltä ja lapsellisilta he näyttävät. Ja sinä ap taas todistit sen että te napapaidat olette tyhmiä ja lapsellisia:)