Tiedätkö ketään äitiä, jolla oli usean eri miehen kanssa lapsia?
Kommentit (33)
Viittaan lähinnä kirjoittajiin 12, 25.... No mahtuuhan tänne tietysti.
Nämä lutkien huutelijat voisivat hankkia vähän kokemusta muistakin kuin omasta Reinosta.
Mä olen sata kertaa mieluummin " lutka" kuin noin puutteessa.
jossa lapsia edellisestä ja nykyisestä avioliitosta. Siis sana monta= enemmän kuin kaksi isää.
On lapsia 5 eri ukon kanssa(Isäni mukaan lukien)
Naapurillani (joka itse on rontti 30v) on 5 lasta:
12v
10v
8v
2,5v
vajaa 1v.
8- ja 10-vuotiailla on sama isä. Sen miehen kanssa nainen jopa hetken leikki oikeasti kotia. Kaikilla muilla on eri isä. Yhdenkään muun isän kanssa nainen ei ole koskaan ollut virallisessa parisuhteessa tai edes asunut yhdessä. Niin, ja lisäksi 8v ja 2,5v välissä olisi sellainen 5v, mut syntyi kuolleena. Silläkin olis ollu eri isä.
Yksikään isistä ei itseasiassa ole ollut edes kiinnostunut perustamaan perhettä ko. naikkosen kanssa. Nainen nähtävästi lisääntyy kaikille siinä toivossa, että joku jäisi koko katraan isäpuoleksi.
Tuosta naisesta voi ihan hyvin käyttää ilmaisua lutka, koska jos olisi joka panosta onnestanut (on siis kylän jakorasia), kakaroita olis paljon enemmän. Mut tuleehan siinä jo biologiset realiteetitkin (onneksi!) eteen.
Lutka-nimikettä ei taas voi missään tapauksessa käyttää tämän ketjun normaalinaisista, jotka syystä tai toisesta ovat eronneet vakituisesta parisuhteestaan tai jopa jääneet leskeksi, ja muodostaneet uuden parisuhteen (ja saaneet lisää lapsiakin) jossain vaiheessa elämäänsä.
Tunnen ihmistyypin vastenmielisen hyvin. Ns. valkoista roskasakkia pahimmillaan.
lapsia kolmen eri naisen kanssa. melkonen lutka, eikö?
Omapahan on asiansa. Mukavia ja reippaita lapsia on kasvattanut.
siskoni, eka lapsi yhden yön -jutun seuraus
mieheni mummo, mies kuoli kun lapset pieniä, meni uusiin naimisiin ja sain yhden lapsen tälle miehelle kunnes sekin kuoli.
Veljeni exällä oli lapsia 5eri miehen kanssa ja toisella tutullani on 4 eri miehen kanssa. Veljelläni oli jo tuolloinen alko-ongelma.
Tietenkään tällainen vanhanaikainen mamma kuin minä en voi ymmärtää miksi niiden jokaisen miehen kanssa täytyy se lapsi saada. Ilmeisesti adhd yhdistettynä valtavaan vimmaan saada se mies ja perhe hinnalla millä hyvänsä, on näillä kahdella tuntemallani naisella ollut syynä niin moneen eri isään. Lapsirakkaudesta ei valitettavasti ainaaan veljeni exällä ollut kyse. Surku käy näitä rikkonaisten perheiden lapsia, jotka murrosikäisinä häpeävät perheolojaan ja aikuisena käyvät sitten terapiassa.
Lapset syntyneet 6 vuoden sisällä. Kaikista " isistä" on eronnut aika lyhyen vaiheen jälkeen, kun ei kestä arkea (siis mun mielestä).
En ymmärrä minäkään, että minkä takia pitää tehdä lapsi heti kun on aloittanut suhteen???
sain lapsen miehelleni joka kuoli paria viikkoa ennen lapsen syntymää, surin lähes neljä vuotta ilman että pystyin ajattelemaankaan uutta suhdetta..
sitten löysin uuden miehen ja menimme naimisiin, saimme kaksi yhteistä lasta.. esikoinen on nyt 10v ja pienet 3 ja 1..
Että tällainen lutka täällä, lapsia eri miehille