Onko jokin valtakunnallista tai kansainvälistä mediahuomiota saanut tapahtuma koskettanut sinua henkilökohtaisesti?
Kommentit (24)
Estonia. Isäni serkku oli kyseisellä matkalla työn puolesta ja valitettavasti menehtyi. Häntä ei koskaan löydetty.
Itkin lohduttomasti, kun Sanna Marin ilmoitti jättävänsä eduskunnan.
Lontoo 7/7, olisin mahdollisesti ollut vaarassa, koska matkani kulki yhden tapahtumapaikan ohi, jos olisin herännyt ajoissa aamulla. Mutta koska olin teini ja valvonut myöhään kaverin kanssa, olin vasta herännyt ja valmistauduin lähtemään yhtään mihinkään.
Riikka Purran isänmaallinen woketus Perussuomalaisten vaalivalvojaisissa on koskettanut minua syvältä.
Himoksen keväinen seksitapahtuma. Olimme paikalla.
Vierailija kirjoitti:
Riikka Purran isänmaallinen woketus Perussuomalaisten vaalivalvojaisissa on koskettanut minua syvältä.
Moniosaaja ja väkäleukainen avaruuskirurgi, Riikka on tyttö paikallaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moniosaaja ja väkäleukainen avaruuskirurgi, Riikka on tyttö paikallaan!
Tyttöpä hyvinkin. Vihainen nuori naisradikaali ollenee hän.
Mietaan mämmit liikauttivat sisälläni jotain.
Thaikkulan sunami. Olin juuri katsonut televisiosta matkailu ohjelman.
Siltsun ajojahti ja vaino koska kateus.
Ylikuolleisuus, jota ei haluta selvittää.
Vierailija kirjoitti:
Ylikuolleisuus, jota ei haluta selvittää.
Hörhöjen tyhmyys liikuttaa raivon partaalle useinkin.
Että koronakuolemat laitetaan rokotteen syyksi... halpamaista trollausta.
Se Myyrmäessä tapahtunut postinjakajan surma.
Yhden samassa koulussa olleen perheenjäseniä kuoli tsunamissa mutta ei se oikeastaan henkilökohtaisesti koskettanut. En oikeastaan edes seurannut tsunamiuutisointia. Eniten kävi sääliksi ne paikalliset joilta meni kaikki. On ihan eri ssia jäädä Thaimaassa tai naapurimaissa kodittomaksi orvoksi kuin päätyä Suomessa sosiaalihuollon piiriin.
Helena Koivun kaltoinkohtelu sai itkemään.
Liikutuin siitä, kun piisamit söivät Aake Kallialan