Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tiedätkö ketään äitiä, jolla oli usean eri miehen kanssa lapsia?

Vierailija
15.12.2005 |

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
15.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksi odottaa kuudettaan, vain kahdella on sama isä, muilla eri, lisäksi kaikki isät ovat ulkomaalaisia, toinen äiti on saanut 8 lasta, joista 2 on antanut pois, muut asuvat hänellä. Hän ei ole koskaan asunut miehen kanssa. Joka toinen on suomalaisen kanssa, joka toinen ulkomaalaisen kanssa saatu. Ihan mukavia lapsia, mutta olen kyllä miettinyt, miten heille kerrotaan ja selitetään tilanne.

Vierailija
2/33 |
15.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me taidetaan tuntea sama ihminen? asuuko itä-helsingissä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
15.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

4 lasta ja 3 eri isää. En voi kun nostaa hattua kyseiselle äidille, niin on kova ollut kohtalon miesten suhteen. Kahden ensinmäisen isä kuoli onnettomuudessa. Seuraava pahoinpiteli ja kolmas kuoli sairauteen. Vahva nainen ja hienot lapset!

Vierailija
4/33 |
15.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänellä on lapsia 3 miehen kanssa.

1. mies kuoli auto-onnettomuudessa ja äiti jäi yksin vauvan kanssa. Muutaman vuoden kuluttua äiti rakastui, mutta mies jätti hänet, kun hän tuli raskaaksi. Muutaman vuoden kuluttua äiti tapasi isäni ja sai vielä 3 lasta. Yhdessä ovat olleet jo 35 vuotta. Että tosi kevytkenkäinen on...

Vierailija
5/33 |
15.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtaa juhlapyhät olla juoksua.. =D

Vierailija
6/33 |
15.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisilla on vaan se kuvitelma, että lapsi tekee perheen. Sääli.

Vierailija
7/33 |
15.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

9

Vierailija
8/33 |
15.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka asuu itä helsingissä ja hänellä 14 lasta (vanhin lapsista 39vuotias ja nuorin 15v) kaikilla lapsilla eri isät, paitsi kahdella tytöllä jotka ovat kaksoset :D

Vierailija
9/33 |
15.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

8, ja muuten tiedätkö etten ole edes jakanut " kaikille" , elämä vain on minut kuljettanut tähän tilanteeseen, paljon on tapahtunut ihan minun tahtomattani.

9

Syytät siis elämää siitä että olet kevyt kenkäinen ja helppo?

Vierailija
10/33 |
15.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

elämä vain on minut kuljettanut tähän tilanteeseen, paljon on tapahtunut ihan minun tahtomattani.

Miten voit saada kaksi lasta kahden eri miehen kanssa tahtomattasi? Koomassako olet ollut?

Vierailija
11/33 |
15.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

4 lasta, 2 isää

Vierailija
12/33 |
15.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimerkkina tapaus jossa perheen isa kuoli lasten ollessa pienia, aiti meni myohemmin uudelleen naimisiin ja sai viela yhden lapsen.

Musta on ihan normaalia etta on perheita joissa kaikilla lapsilla ei ole samaa isaa. Mutta asia on tietenkin eri jos isia ei ole edes olemassa (eli ovat olleet vain siittamassa) tai se etta uudet lapset ovat saaneet alkunsa kun edellinen on ollut ihan vauva ja aina eri mies.

Vierailija
13/33 |
15.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haista vaikka paska, ääliö.

Vierailija
14/33 |
15.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikähän siinä asiassa ap:n persettä kaivelee?

Vierailija
15/33 |
15.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä kohtaa viestissäni lukee että sain lapsia tahtomattani kahden eri miehen kanssa?

9

Vierailija
16/33 |
15.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja otat uuden miehen, älä vain tee hänen kanssaan sitten lasta tai olet LUTKA.

Vierailija
17/33 |
15.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kevytkenkäinen on yhdyssana. Jos on solvattava, tee se edes kirjoittamalla oikein.

Vierailija
18/33 |
15.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin kaltaisesi helppo nakki :)Vierailija:

kevytkenkäinen on yhdyssana. Jos on solvattava, tee se edes kirjoittamalla oikein.

Vierailija
19/33 |
15.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset 17, 13, 10, 6

Ja nykyään elää miehen kanssa joka ei ole kenenkään lapsen isä. Ja on tälle raskaana

Vierailija
20/33 |
15.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

vanhimman poikani isä jätti minut heti kun kuuli että olen raskaana, sitä en millään tavalla valinnut, ja olin kyllä aika koomassa henkisesti sen jälkeen. Vuosia myöhemmin tapasin uuden miehen, meille syntyi poika, pojan isä kuoli kun poika oli pieni. Taas vuosia sen jälkeen tapasin miehen jonka kanssa menin naimisiin, ei vielä yhteisiä lapsia. Kylläpä olen huono ihminen.

9

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän seitsemän