Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi jotkut äidit tulee puistoon piukoissa farkuissa, navan paljastavassa takissa

Vierailija
15.12.2005 |

ja viimesen päälle meikissä? Sitten kun siellä lasten perässä kyykitään niin stringit ja persvako paistaa.

Ei sillä, että se mua haittais. Luulis vaan et olis paljon mukavampi ulkoilla lapsen kanssa kun itselläkin olis lämpimät ja asianmukaiset vaatteet. Eikä tarvis miettiä et leviikö meikit kun taivaalta tulee räntää.

No kukin tyylillään! Yleensä kyllä pustoissa on äidit asianmukaisesti pukeutuneena, mutta välillä kyllä törmää näihin, jotka ei voi edes roskapussia viedä ilman tälläytymistä =)

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
15.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinaatko että jokaisen, jonka vartalo on bikinikunnossa pitäisi jatkuvasti hengata bikineissä?

Ehkä se on sitten jotain huonoa itsetuntoa, jos pitää koko ajan pitää esillä se ainoa pääoma mitä on... Yksikään tuntemani kouluttautunut ja sivistynyt ihminen ei tunne tarvetta näyttää tyrkyltä jossain leikkipuistossa, vaan osaa pukeutua tilanteen mukaan.

Vierailija
42/53 |
15.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takki ja parempi takki. Eli en mä parhaissani siellä puistossa ole. Ei vilku persvako, ei näy napa. Tahdon pukeutua vaatteisiin missä viihdyn ja, tuulipuvussa en todellakaan. Kylmästä en kärsi, onhan lämpimät alusvaatteet keksitty. Sen myönnän että mulle on tärkeätä näyttää hyvältä, mutta lähinnä itselleni tärkeää, en laittaudu kenenkään toisen äidin takia. Eikä miehellänikään ole mitään sitä vastaan että, kotona ja ulkosalla on hyvän näköinen mimmi. On parempi mieli kun peilistä katsoo takaisin kivasti pukeutunut ja huolitellun näköinen nainen.

Suon kyllä kaikille ihan vapaan pukeutumisen, se ei minua haittaa jos joku viihtyy tuulipuvussa. En ole ihmetellyt asiaa sen tarkemmin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
16.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti on nuori ja nätti, niin miksei sitä saisi näyttää?! Mukavampihan se on olla (lapsen kanssa tai ilman) hyväkroppaisena parikymppisenä hyvännäköisissä vaatteissa, jotka saa päät kääntymään!

Sitten nelikymppisenä voi tessutella toppahousut jalassa, ja muistella pilke silmäkulmassa, että olin sitä minäkin nuorena hyvän näköinen :) Toki jos geenit pelaa niin näytämme vilä viiskymppisenä kolmevitoselle, ja vieläkin kroppa kestää korkkarit ja tiukat farkut...

Toiset haluaa näyttää naisille! Ja toiset nauttii siitä, kun miehet kuolaa heidän peränsä!

Vierailija
44/53 |
16.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdelläkään äidillä meidän puistoissa ei ole ollut sellaista vaatetusta.

Päinvastoin,suurinosa ylipainoisia toppahousuihin ahdettuja matameja,heh.Samanlaisia tylsiä harmaavarpusia jotka juoruilevat heti jos joku on erilainen...(ei tarvitse käyttää edes stringejä tai napapaitaa).Jumankauta,hankkikaa elämä...

Vierailija
45/53 |
16.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niin...mulla on yleensä puistossa lyhyt tiukka toppatakki ja toppahousut.Mihin kategoriaan kuulun? ;)

Vierailija
46/53 |
16.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, minua ärsyttää se, että ennen niin hyvännäköiset naiset on lasten saamisen jälkeen niin rupsahtaneita. Minun puolesta olkoon tuulipuvussa ja juurikasvunsa kanssa ken haluaa, mutta antakoon sitte toisten olla oman näköisinään myös.

Vierailija
47/53 |
16.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä me isit panemme ilolla merkille seksikkyytenne ja ehkä mielessämme myös kiksautamme teitä. Tulisipa taas kesä.

Vierailija
48/53 |
16.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai vanhempikin voi pukeutua seksikkäästi? Ikäraja?

Vierailija
49/53 |
16.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

ja viimesen päälle meikissä? Sitten kun siellä lasten perässä kyykitään niin stringit ja persvako paistaa.

Ei sillä, että se mua haittais. Luulis vaan et olis paljon mukavampi ulkoilla lapsen kanssa kun itselläkin olis lämpimät ja asianmukaiset vaatteet. Eikä tarvis miettiä et leviikö meikit kun taivaalta tulee räntää.

No kukin tyylillään! Yleensä kyllä pustoissa on äidit asianmukaisesti pukeutuneena, mutta välillä kyllä törmää näihin, jotka ei voi edes roskapussia viedä ilman tälläytymistä =)

Vierailija
50/53 |
16.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mitä sillä on väliä miten kukakin pukeutuu. Pääasiahan on ne lapset.

Vierailija
51/53 |
16.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

sta yhden illan juttuja, niin moinen seikka on jäänyt elämässäni ikävä kyllä taka-alalle...

Vierailija
52/53 |
16.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina sitä ei edes tartte vaatteilla korostaa, seksikkyydestä kertoo muutkin asiat kuin vaatteet. Itse olen hoikka 33-vuotias ja pukeudun mieluusti seksikkäästi. Ikäni tosin huomioon ottaen. Ei tulisi mieleenkään laitaa napapaitaa päälle, ne on mun mielestä teinien juttuja ja sallittakoon se heille.

Ei seksikkyys ole ainoastaa nuorten yksioikeus.

Vierailija
53/53 |
16.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mitään säästöpörssin toppavaatteita en päälleni pistä. Omistan tasan kahdet farkut, enkä muita housuja ja tottavie pidän niitä myös puistossa, keli kuin keli.