Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jotkut äidit tulee puistoon piukoissa farkuissa, navan paljastavassa takissa

Vierailija
15.12.2005 |

ja viimesen päälle meikissä? Sitten kun siellä lasten perässä kyykitään niin stringit ja persvako paistaa.

Ei sillä, että se mua haittais. Luulis vaan et olis paljon mukavampi ulkoilla lapsen kanssa kun itselläkin olis lämpimät ja asianmukaiset vaatteet. Eikä tarvis miettiä et leviikö meikit kun taivaalta tulee räntää.

No kukin tyylillään! Yleensä kyllä pustoissa on äidit asianmukaisesti pukeutuneena, mutta välillä kyllä törmää näihin, jotka ei voi edes roskapussia viedä ilman tälläytymistä =)

Kommentit (53)

Vierailija
1/53 |
15.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan sama mitä muut tekee.minä meikkaan joka päivä,koska haluan niin tehdä..ja se on tapa.samoin vaatteet..huoliteltu pitää olla.kaikenlaisia hampputukkia puistoissa liikkuu,mutta kukin tyylillään.paljon nään kyllä iloisia ja itsestään huolta pitäviä äitejä!onneksi.. :)

Vierailija
2/53 |
15.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ennenaikaan vaan äideillä ollut aikaa turhanpäiväisyyksiin, lehmiä vaan lypsettiin kaiket päivät ja töitä tehtiin. kyllä nykyajan nuoriso se sitten on vaipunut alas. T:pihtiputaan mummo

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/53 |
15.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tukka on kuitenkin usein sekaisin, enkä ole ikinä tykännyt meikata. Viihdyn hyvin lasteni kanssa ulkona toppavaatteissa, pystyn osallistumaan mäenlaskuun ja lumessa peuhaamiseen. Jos siis mielestäsi en pärstäni takia näytä iloiselta ja hyvinvoivalta, niin otahan ne vaaleanpunaiset lasit silmiltäsi ja katso vähän tarkemmin.

miilia75:

ihan sama mitä muut tekee.minä meikkaan joka päivä,koska haluan niin tehdä..ja se on tapa.samoin vaatteet..huoliteltu pitää olla.kaikenlaisia hampputukkia puistoissa liikkuu,mutta kukin tyylillään.paljon nään kyllä iloisia ja itsestään huolta pitäviä äitejä!onneksi.. :)

Vierailija
4/53 |
15.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä kommentteja. kyllä musta ois kiva tälläytyä ja käyttää kivoja vaatteita, mutta minkäs teet kun ei jaksa eikä viitti.. ja kyllä mulle mukavuuskin ratkasee, mutta voihan näistä napapaitailijoista olla yhtä mukavaa kun mulla tuulipuvussa! annetaan kaikkien kukkien kasvaa..

Vierailija
5/53 |
15.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

jatkakaa niin saa päivään jotakin piristystä :)

Vierailija
6/53 |
16.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on niitä, joille ulkonäkö menee kaiken muun edelle. Ihan sama, vaikka palelee tai vaate on epäkäytännöllinen, kunhan näyttää hyvältä.

Väitän, että nämä äidit omaavat erittäin huonon itsetunnon. Jos ei uskalla koreasta kuorestaan koskaan edes hitusta luopua, täytyy muiden ajatusten olla liian tärkeitä.

En itsekään ikinä käytä tuulipukua, aika harva kai nykyään? Pulkkamäkeen laitan toppahousut ja takin, puistoon myös tai sitten farkut ja toppatakin. Tukka ei hapsota, en ole ylipainoinen.

Vierailija
7/53 |
16.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puistomies

Vierailija
8/53 |
16.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

t-paita

2 kalsarit

pitkähih.paita

villapaita

toppahousut

villasukat

toppatakki

hanskat

kengät

huppu päässä

-asun e-suomessa ja olen joka vitun aamu jäässä!Aina palelee,vaikka olis turkki päällä.

Mua ei haitta miten kukin pukeutuu,itse en voi farkuissa mennä aamulla ulos,koska jäädyn pystyyn.Menisin kyllä jos voisin,mutta jäädyn jo tuollakin vaatetuksella.

Vierailija
9/53 |
15.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

toiset ihmiset ihan oikeasti viihtyy semmoisissa vaatteissa....ja sillon ne tykkää pitää niitä...

Vierailija
10/53 |
15.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

joille on käynyt vahinko. On kova tarve näyttää, että on vielä pantavassa kunnossa, vaikka on tekaissut lapsenkin.

Vierailija
11/53 |
15.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä se sinulle kuuluu?

Vierailija
12/53 |
15.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mammat tuulipuvuissaan (ne on kyllä iha käytännölliset ja hyvät ulkoilessa:) saisivat päivittelemisen aihetta:)

Ehkä ne tällätyt äipät ovat just tulossa jostain ja päättävät piipahtaa hetkeksi hiekkakasalla lasten kanssa. Kyllä itse ainakin tälläydyn kun lähden pihalle. Tosin en tässä oman taloyhtiön pihaan kyllä tälläydy vaan puen lämpimät ja käytännölliset aikuisten " reimatecit" päälle:)

Vierailija
13/53 |
15.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
14/53 |
15.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

laihduta itsekkin niin voit kanssa pitää sellasii vaatteita ni ei tarvii täällä kateellisena kotkottaa! onko se jossain laissa merkittyä mitä äiteillä pitää olla päällä?

Vierailija
15/53 |
15.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Farkut jalassa mutta, ei mulla stringit vilku, eikä ole napatakkia. Eikö pääasia ole se että sillä puistossa silti käydään lasten kanssa? eikä se mitä on päällä? Mulla on myös aina tukka laitettu ja kasvot meikattu. Häiritseekö?

Vierailija
16/53 |
15.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surkean näköistä kun vähäpukeiset äidit hytisee hiekkalaatikon reunalla. Taisi kopsahtaa omaan nilkkaan?! =)

ap

Vierailija:

laihduta itsekkin niin voit kanssa pitää sellasii vaatteita ni ei tarvii täällä kateellisena kotkottaa! onko se jossain laissa merkittyä mitä äiteillä pitää olla päällä?

Vierailija
17/53 |
15.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

" En todellakaan ole kateellinen. Minulla on hyvä vartalo, en vaan pidä järkevänä sellaisia vaatteita ja siksi ihmettelin. Ja on tosi turhamaista tälläytyä sinne. Ja en ehtisikään kun on muita kiireitä. Ihmettelin vaan"

Vierailija
18/53 |
15.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

se paistaa susta!!!!

Vierailija
19/53 |
15.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

heheheheheheeeee

Vierailija
20/53 |
15.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun tyyliini ei kuulu tuulipuku ja pipo :-)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kaksi