Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

himoitseeko kukaan exäänsä??

Vierailija
15.12.2005 |

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
15.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta välillä tulee muisteltua villiä ja vilkasta seksielämää kaiholla. Nykyisen kanssa on niin kesyä ja turhankin harvoin...

n29

Vierailija
2/15 |
15.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

....jo sillion himoitsin kun olimme yhdessä vaimoni kanssa. ikävä kyllä, meitä ei yhdistänyt mikään muu kuin himo.... mutta edelleen, kun näen häntä, kun lapsia vaihdetaan paikasta toiseen alkaa himottaa ihan hulluna, sitä sittten vaan tyytyy omaan nykyiseen purkamaan himonsa. nykyiseni on nähnyt ex-vaimoni, ja on todella mustis hänestä...arvailee että mulla kuumia tunteita häntä kohtaan!! Mutta hei, mähän olen vaan mies, kuka ei himoitsisi mun ex-kultaa... hänelläkin on jo pitkään ollut uusi suhde vähän nuorempaan suklaasilmään joka saa nauttia vaimoni tiukkojen reisien välissä.... vituttaako? JOO!! Vaimoni on syötävän sulonen, siis exä. Ihanat punaset hiukset, syntisen upea trimmattu kroppa(vuosien työn tulos), vihreät silmät...siis oikee kissa isolla koolla. Harmi vaan että ulkonäkö ei riitä, ei tultu ikinä toimeen. Mutta rakastin häntä hyvin paljon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
15.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta molemmat exät himoitsee mua,,miehet on vähän hassuja..

N35

Vierailija
4/15 |
15.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

..himoitsen kaikkia maailman Naisia, myös kaikkia exiäni. Heissäkin on puolensa. Silti kiksin ja sekstaan vain yhden kanssa kerrallaan, kuten nykyään vaimoni ainoastaan.

Mutta kaikkia himoitsen ja palvon !!

M38

Vierailija
5/15 |
15.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kadun että jätin sen.

mutta tehtyä ei saa tekemättömäksi mutta oppinut olen

-mici-

Vierailija
6/15 |
15.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

TODELLAKAAN

Vierailija
7/15 |
16.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti tosi monet himoitsevat exäänsä. Ehkä vielä yleisempää niillä kenellä on yhteisiä lapsia. Ei ne kaikki lapsien haut/viennit ehkä olekaan aivan niin viattomia kuin nykyiselle/uudelle puolisolle väitetään.

Vierailija
8/15 |
16.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta vain sitä yhtä kusipäätä, joka jätti minut toisen vuoksi. Jota en nykyisin näe enää missään; hänellä on oma perheensä ja minulla oma. Mutta joka oli sängyssä aivan ylivertainen, sellaista intohimoa en varmaan koskaan enää tule kenenkään kanssa kokemaan! En ihmeemmin arvosta häntä ihmisenä, mutta se fyysisyys, tuoksu, maku, ihon kosketus... Huoh. Halusin häntä aina ja jatkuvasti, hän oli kuin huumetta.

Niin, ja tietenkin olen siis nainen.

Vierailija
9/15 |
16.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

minua huomattavasti vanhemman miehen kanssa. Olin alaikäinen, joten mies uskaltanut panna minua, muuta harrastettiin kyllä. Joskus mietin vieläkin millaista olisi ollut.

Vierailija
10/15 |
17.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakaan sitä nykyistä edeltävää. Pieni muna ja aika kehno sängyssä Ei mitään kokeilunhalua tai halua puhua seksistä. Miksköhän erottiin ;)?

Vierailija
11/15 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

...JOS ex-vaimoni ei olisi pettänyt mua yli 10 vuoden yhdessäolon jälkeen yhden viikon tuttavuuden kanssa ja jättänyt mua sitten kuin kalliolle sen takia... ja JOS se ois ollu rehellinen ja tunnustanut pettämisen heti alkuun eikä nyt 3kk eromme jälkeen ja särkenyt taas sydäntäni juuri kun sain sen korjattua... niin ehkä oisin voinu vielä haluta seksiä.

Sillä 2kk kättäpäivään jälkeen panettaa kaikki tikapuusta heinäsorsaan - muttei silti tuo tunteeton ihminen.

Toivottavasti törmäät tähän viestiin, tunnistat minut... ja ymmärrät miten paljon satutit.

t:Pasi

Vierailija
12/15 |
20.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

häntä kohtaan minulla ei ole enää mitään eroottisia tunteita. Pidän hänestä edelleen, hän on ystäväni, mutta seksiä en oikein pysty enää edes kuvittelemaan hänen kanssaan.

Mutta sitten on pari entistä hoitoa/lyhyttä suhdetta, joiden kanssa voisin mennä sänkyyn vielä.. Toinen niistä antoi ihanaa seksiä ja jaksoi koko yön. Toisella oli järjettömän ihana muna -sain orgasmin aina heti, ensimmäisellä työnnöllä (ja monta lisää session aikana). Heitä himoitsen -mutta vain seksileluiksi enää ;).

N28

Vierailija
13/15 |
20.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mennyttä mikä mennyttä. En todellakaan haikaile entisten perään, en edes sen hyvän seksin..

N40+

Vierailija
14/15 |
20.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ex oli huippuunsa trimmattu yksilö hyvillä varusteilla;) mut en himoitse lainkaan. Nyt mulla unelmamies...osaa käyttää kroppaansa niinku pitääkin parista extrakilosta huolimatta. oikea namu!

Vierailija
15/15 |
21.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lohdutus hali! et ole ainoa......

minäkin haaveilen exääni vain ja ainoastaan et luulen pienessä päässäni saaneni häneltä paljon enemmän ku tuolta nykyiseltä...sanoisinko kusipäältä...

himoitsen, tahdon ja haluan.....olen tunteita täynnä!!!! Mut omalleni en niitä voi näyttää, sitä kun ei oma vaimo kiinnosta.....minä sitten vaan haaveilen niitä ex:iä;) sentään heidän kanssa JOTAIN oli:)

tsemiä kaikki! voittakaa rakkaus....sitä ei ole koskaan liikaa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kolme