Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei työmatkalta viestitä/kysy kodin kuulumisia?

Vierailija
15.12.2005 |

Ennen on näin aina tehnyt, tältä reisuslta yksi krapulaaamuinen puhelu ei muuta.. Reissu yli viikon yhteensä huomenna tulee. Sain siis siepit ja olen loukkantunut, turhaan? Kotona 2 lasta ja väsynyt äiti ja olen ennenkin viestittänyt, että viikot on rankkoja jolloin hän on pois.

Tämä reissu tuntuukin enemmän olevan huvimatka, suututtaa ihan todella ja sanoin miehelle, että kun hän pitää lomaa joulun jälkeen lähden 2 päiväksi rentoutumaan enkä soita kertaakaan, siinä näkee miten kivaa on!

Miten itse olisit toiminut?

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
15.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

reissulta. Mieheni heittää yleensä 2-3 päivän keikan ja soittelee sieltä mahdollisuuksien mukaan. Tiedän, että päivät ovat tiukkia, enkä itse paljon soittele. Hän soittaa aina jostakin välistä esim. siirtyessään paikasta toiseen tai viimeistään illalla soittaa tai laittaa vähintäänkin viestin.

Itse olen myös jonkun verran työreissuilla. Ja tiedän kokemuksesta, että joskus olen ihan puhki kun pääsen illalla yöpaikkaan. Jos en jaksa soittaa, niin viestin kuitenkin laitan. (Ja silloin olen kyllä soittanut jossakin vaiheessa päivällä.)

Mutta jos olisimme jompikumpi poissa kotoa viikon tai ylikin, niin tulisihan sitä juttelemista aika paljon enemmän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä yksi