Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

***TRUPLAT, herätyyyys!!! on TORSTAI***

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
15.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä Normannin virusohjelma sekoitti koneen ja kone huollossa, nyt kannettavasta pikaisesti nettailen. Peremmin palailen kun kone on kunnossa.

AXELLE onnittelut ovisplussasta ja synttäritkinkö oli??

JOHELLE:

Tervetuloa takaisin :D

Nyt meen, tää jumittaa :( Kauheet vieroitus oireet palstasta..

Mutta palailen kun homma toimii.

Niin ja EMMASANNALLE jaksuja!

T.neiti kera kenkkuilevan koneen, riiviön ja sammakon (Minja kurnuttelee)

Vierailija
42/43 |
15.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin sanomaan hyvää yötä!

Ja Axelle pieni pyyntö! Hävitätkö mut tuosta syyskeijulistasta seuraavalla kerralla kun päivittelet. Tulin siihen tulokseen, että voipi olla kohtalon koettelua tuppautua kahteen paikkaan yhtä aikaa.. Sori kun sua vaivaan!

Kas kun en voinu tätäkin tajuta jo silloin sinne ängetessäni, enhän kuitenkaan saa la:ksi syyskuuta ennenkun joskus ultran jälkeen, jos sittenkään joten suotta siellä kummittelen. Voi mua ja mun tyhmää päätä..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
16.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

samalla kun odottelen miestä suihkuun!

Vihdoinkin sain sen piparkakkutalon valmiiksi tänään. Mutta laatikot jäi vielä tekemättä. Kuusenkin hain jo kellarista. Huomenna illalla kun tuun töistä kotiin niin toivon että täällä odottaa mua uusi sohva =)

Eilen löysin pihalta kissan ja toimitin tänään sen pieneläinklinikalle. Pitävät pari viikkoa siellä ja sitten jos omistajaa ei löydy niin yks kaveri ottaa kissan itselleen. Kiva että koti on tiedossa.

Huomenna MARIEELALLA ultra eiks joo? Onks se jo aamusti? No tuu sit kertoo et onhan kaikki ok, sillä sitten mennään todennäköisimmin loppuun! Jee! Mulla sit maanatai-aamuna se ultra. Vähän jänskää, mut oon kyl aika luottavaisin mielin.

No hyvä JOHELLE jos oot tosiaan samaa mieltä miehes kanssa vauva-asiasta. Mun pää hajois tossa tilantees kyllä. No olin jo melkein psykiatrisella ku jouduin niin monta vuotta kuumeilee sillon aikasemmin yksin. Pää oli hajota ku vuodet vaan vieri. En halua edes muistella sitä aikaa. Yäk!

Mites MIITSU JA MIRULII: Aiotteko jossain välis lopettaa yövuorot vai jatkaa niin kauan ku psyyke kestää? Mä oon tosi huono valvoo joten olis varmaan lopetettava samointein ku plussa tulee. Nukkuminen on mun herkkä alue. (joka kohta kärsii=)

Ja MIITSU kyl tuli tippa linssiin ku luin äitis reagoinnin. Ja se tippa kyllä tulee joka asiasta nykyään. =)

Mitäs muuta piti sanoman?!!! Hmmm...

Ai niin, LEANNA oottekos miettineet et kuinka monta kullannuppua haluatte? Vai voiko siitä mitään päätöstä antaa vielä??? Mä haluisin suurperheen (ainakin nyt tuntuu siltä), mutta mies tyytyis kahteen. Mutta tosiaan joo, eihän sitä vielä tiedä. Saattaa molempien mielipiteet muuttua.

Viikonlopun oon töis ja sit viel keskiviikon. Joulu onneks vapaa mut uusvuos töitä. Mut otan mielummin noin päin et joulu vapaa ja uusvuos töitä. Mites muut? Onkos jouluna tai uutena vuotena töitä??

Nyt lähen suihkun kautta nauttii meidän upo-uusista tyynyistä =)

Soffu 12+1