Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

***TRUPLAT, herätyyyys!!! on TORSTAI***

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
15.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja se on sitten loppuvuodesta plussa,sitähän se mun uni tiesi sillon joskus :=)

Piipaa: Hyvä toi vinkki tosta jarruvaloista,mun tarviiki sitä hetimiten testata,kun inhoon kans noita roikkujia,ja varsinkin rekkoja,jotka roikkuu p****ä kiinni!!!

Mii: Lähetäpäs tännekin ripaus sitä tyyntä rauhallista odotusta ettei tarvis ruveta väkisin noita oireita kehitteleen. Nimim. kaikki raskausoireet pukkaa taas kohta päälle,vaikkei edes oviksesta ollut tietoakaan ;)

Nyt mies taas ajo pihaan ja mun kirjottelut on tältä erää kirjoteltu ;)

Vierailija
22/43 |
15.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin todennäköistä on, että ovuloi. Mutta 100% varmaa ei ole, että munasolu irtoaa vaikka LH nouseekin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
15.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerkee surffaamaan... aika rauhaisa ilta vissii tulossa, mutta eipä haittaa...

Johelle: Ihanalle kuulosti teidän loma ja yhdyn kaikkien muiden mielipiteeseen: TAHTOO LOMALLE!!

Ens keväänä/kesänä meillä ois vähän tarkoitus matkailuautoilla, mutta kaikkihan tietty riippuu miten vauvan kanssa alkaa sujumaan ja miten odotuksen viimemetreillä jaksaa. Joten sitä ennen tuskin on varaakaan minnee lähtä kun miehen työt on kysymysmerkki keväällä. Syksyllä on se lopputyö, joten sitten ei kerkee varmaan mitään.

Marieela: Toivotaan että kuume pysyy siellä kurissa ettei tarttis sairaalaan mennä :( ihanaa että mies lupas reissun sulle/teille!!! :)

Mii: ihan samat urvelot saa munkin sapen kiehumaan tuolla liiketeessä... mies on varsinainen kuumakalle joten sillä palaa käpy kyllä tosi nopeesti kanssa... Onneksi kuitenkaan mitään ei käyny, vaikka keli olikin huono!!!

Mirulii: Onnea vaan ekan muuttokuorman purkaukseen, niin se alkaa uusi koti täyttymään!!

Katzu: mä koitan olla ajattelematta synnytystä viel, koska saan varmaan samoja fiiliksiä tossa muutaman kk päästä kun sulla nyt... Onneksi kuitenkin paikka vaikutti mukavalle... Ihan varmasti kaikki menee hyvin!!! :)

Täällähän alkaa kohta tosi jännät kuukaudet: synnärille alkaa nimittäin truplaporukkaa menemään ryminällä!! :) Ihanaa, paljon pikkuisia vauvoja!!

Mitähän muuta piti kommentoida... lahopää ja viel kun keskeytyy juttu niin katoo ajatukset kokonaan...

eli Piipaa: on ihan samoja fiiliksiä: välillä kirjotan vaikka kuin pitkät pätkät ja kaikki katoaa jonnekin bittiavaruuteen... eikä tänne...

Vierailija
24/43 |
15.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt menin vähän ulalle. Missä seilannu?? Häh?? Sekotitkohan mut nyt johonkin toiseen? :) Tai no olen kerran seilannu Vaasasta Uumajaan joskus kymmene vuotta sitten kun oltiin luokkaretkellä. ;)

Ei sitä ääntä kuulemma saa siitä pesukoneesta pois. Kyselin sitä jo pari vuotta sitten kun miehen kaveri asui täällä ja pesi aina yöllä reenikamppeita. *grrr*

[color=pink][size=6]ONNEA AXELLE, sekä synttärin että ovisplussan johdosta!! ♥

Vierailija
25/43 |
15.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hakkeri-Mariposa täällä suurentelee tekstejä oikke urakalla. :) Sori.

Vierailija
26/43 |
15.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea Synttäreiden ja Plussan johdosta!!!!!! :)

Nyt vaan lakanat pöllyämään... niin saadaan tuuletella plussaa!! Kierto näyttäs tasottuvan viimein!!!! Onnea viel uudelleen!!!

Ja onnea viel " työtarjouksesta!" kiva huomata että muut on kiinnostuneita työpanoksesta ja oikein pyydetään töihin!!

Vierailija
27/43 |
15.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kellee ei jääny ainakaa epäselväksi ketä onnittelit!!! ;)

Vierailija
28/43 |
15.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa - [b]JoHelle[/b] on taas back to kotimaa :D Terppatulemast takas vaan! Ja kiitos pitkästä matka-selostuksesta.

[b]Axe[/b] - Jipii, onnittelut oviksesta ;D

En oo kerenny kovin tiiviisti seurailla jututtujanne tässä pariin päivään - joten pikkasen oon ulalla...

[b]Marieelan[/b] pojalla ilmeisestikin on jotain sitkeempää kuumetta(?) Paranemisia sinne ja voimia väsymykseen. Pahoinvointi on tainnut jo pikkasen helpottaa?

[b]Miitsu[/b] - Ihanalta kuulosti tuo keskustelu mamman kanssa :) Toinen on varmaan ihan hekumoissaan siellä..!

Ei voi olla totta taa nappis sekos ihan yhtakkia!!! Niin kun huomaatte esim. a:ta pisteilla ei tee!!! Varmaan painoin jostakin nappulasta ja taa sekos. Anteeks vaan ja koittakaa saada selvaa..

Tulenpa uudestaan jos saan tan toimimaan.... :(

Vierailija
29/43 |
15.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli just noin hieno ja iso uutinen, pelkäsin vaan että säikäytän jonkun penkiltä noilla superkokoisilla kirjaimilla. :) Mut meehän nyt pupuileen siitä, ei tulla tänne ennen ku on kaikki simpat .. oikeassa paikassa!;D

Vierailija
30/43 |
15.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hitto.. Ei kyllä johdu näppiksestä kun, wordiin kirjottaa ihan normaalisti. Huutomerkki ja muut löytyy taas oikeitten nappuloitten takaa! No kirjotan tänne wordiin ja kopsaan sit vauvikselle...

Niin, täällä ootellaankin tätiä kylään. Pari päivää sitten se jo työnti nenäänsä sisään muttei sitten tullutkaan kunnolla.. Tiistai iltana päättelin maha kivuista että yön aikana ne menkat alkaa, kp:kin oli jo 27. Aamuun mennessä ei ollut tullut kuin onneton pikku tuhru - alle teelusikallinen. Sen jälkeen ei ookaan näkyny edes tuhrua, tänään on kp 29. Tuota ihan toista vuotoa kyllä piisaa, ärsyttävää. Eikä menkatkaan oo koskaan alkanu tuhrulla, vaan ihan kerralla ja kunnolla.

Mutta odotellaan.. Jos me saataiskin iloinen joululahja, menkkojen sijaan ;D

Tänään onkin ollut vapaa päivä - vaikka töissäkin käväsin aamupäivällä.. Käytiin sit samalla ruoka ostoksilla. Mies on nyt pelaamassa sulkapalloa, varmaan pitäs ruveta ruuan laittoon, niin päästään sit syömään kaikki yhdessä.

Palailen taas kunhan kerkiän :)

Vierailija
31/43 |
15.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marieela:

Ja JOHELLEN matkatarinaa vielä ootellaan -> oliko vauvantekoa lomalla mukana ollenkaan vai oliko se [b]aisa[/b] myös lomalla? ;)

*reps ja kops*

Olen kyllä jotenki ihan hervottomalla tuulella.. ja näköjään vähän kaksmieliselläki. ;D

Vierailija
32/43 |
15.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mii! Oon kade kyllä, pakko myöntää, enkä ihan pikkasen. Mä oon jyystäny kynnennysäni pian rystysiin asti ja oon kuitenkin vasta piinailun alussa.. =(

Axelle hirmu paljon onnea kunnon ovisplussasta! Kyllä se sittten varmasti tapahtuu, mä nään sen mun kristallipallosta! =)

Mariposa! Sorry.. Sekosi taas mun pien mieleni vaihteeksi. Muistin vaan kommentin jostain männä päiviltä enkä hetimiten muistanu udella joten sitten se oli varmasti Marieela! =)

Eli kysymys oli siis Marieelalle! =) (ja jos se et ollut sinäkään niin piipaa vajoaa lahon päänsä kanssa maan alle ja sukkelasti..)

Vierailija
33/43 |
15.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mulla on tahditus pielessä, oon kierteessä. Oon nyt parina päivänä menny ja nukkunu päikkärit, ja yöllä oon sit nukkunu vähän huonosti.

Tän aikaa kun olin pois, en siis siivonnut vaan nukuin!!!!! *vihainen itselleen*

Mariposa, mäkin huomasin sen virheen mutta piuhat on sen verran lyhyet että en yhdistänyt.... =D Mietin vaan että tos pitäs varmana lukea " asia" , enkä sit hokannu mokomaa hauskuutta lainkaan. =D

Nekusta huomaa, että on työelämä alkanut, kun on pinoutumiset vähentyneet! :) Ootko vielä tykänny olla?

Mä en tykkää yhtään, näin äsken kamalaa unta... että mun mummu kuoli. Ei siinä välttämättä mitään, mut kun VIIKKO sitten näin unta että toinen mummu kuoli!!!!! =/ :( Mikä ihme tällasia unia aiheuttaa??? En oo ollut kummankaan kans tekemisis viime aikoina, enkä oo muutenkaan läheinen, joten aika outoa et ne tuli mun uniin, ja vielä molemmat noin ankeella tavalla! :(

Mut joo, nyt mä lähden katsoo onks mun siivous-yllärille enää mitään tehtävissä....

Hyvä, että säteet ~~~~ saavutti höntän! Tervetuloa nirvanaan!!! *tekee tilaa*

Vierailija
34/43 |
15.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Axelle hirmusesti synttärionnitteluja ja myös ovisplussasta riemunhuudot, nyt kun simpatkin pääs oikeeseen aikaan liikkeelle niin eiköhän ole sun jo aika plussata! :D meitin vauvapuuhat tuntuu olevan jäässä ja vielä melko pitkän aikaa, saatiin siis juttelut alulleen ja rupee tuntumaan siltä että jos mies eka opiskelis itselleen ammatin niin ei tarvii niin paljoo stressata rahan suhteen vauvan tullessa. eli taidetaan valitettavasti puhua vuosien odotuksesta..

Mariposa ihan kätsyhän se piippaava pesukone on, eipä tosiaan unohu pyykit koneeseen! ;)

Nekku on ilmeisesti päässyt työn makuun :) just jouluhässäkkään pääsit mukaan..

Katzu hienoa että harjottelu takana ja koulu ilmeisesti muutenkin aika pulkassa :) tuolla brasseissa oli muuten 6kk vauva myös ja yks yhden vuoden kieppeillä oleva lapsi kans mukana eli kyllä näköjään niinkin pienten kanssa voi matkustella, kuten Marieelakin on tehnyt!

Mii perässäajajat tosiaan on ärsyttäviä :/

Mirulii voi ihanuus sentään ihan uuden uutta taloa :)

Matkakuumetta siis monella, kyllä täytyy sanoa et mäkin haluaisin vuoden päästä mennä taas tähän pimeimpään ja tylsimpään aikaan jonnekin lämpimään, Thaimaa olis aika hyvä.. ja ehkä sitä kesälläkin vois jossain lähempänä piipahtaa. Ei kun säästöpuuhiin vaan ja kaikki matkoja varailemaan!!!

mä oon täällä purkanut laukkua ja järjestellyt paikkoja, kaivoin jouluvalot sun muut systeemit ja ihanaa oikeesti kun joulu tulee! oon siitä niin iloinen. ihana laittaa kotia joulukuntoon. mutsi oli ostanut meille pienen joulutähden ja hyasintin, täällä ne ootti kun tultiin kotiin :D ihana toi hyasintti varsinkin. mutta miehen vanhemmat on tulossa käymään ja mulla on huomenna aamuvuoro, voi apua! mut kai sitä yhden päivän jaksaa vaikka päällään... :D tchaukkis!

Vierailija
35/43 |
15.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai sellasia oli JOHELLE miehineen miettinyt! ootko ihan oikeesti itsekin nyt sitten sitä mieltä, että odotatte? Ei siinä sitten mitään... Mä oon vaan " järkyttynyt" kun odotin että säkin tuut mukaan piinajengiin. =)

Vierailija
36/43 |
15.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan yhtä järkyttyneenä Miin kanssa oon täällä... Tottakai vauva on yhteinen päätös ja molempien pitäs olla täysillä mukana.. Mutta silti... oikeesti: vuosien päähän menee yritys?... Voi ei Johelle, kuulostaa ihan epäreilulle sua kohtaan kun oot oottanu tuplausta.... Mutta toisaalta kyllähän se on hyvä miettiä etukäteenkin sitä vastuutakin lapsesta, vaikka kyllä se rahallinen puoli aina jotenkin järjestyy...

Vierailija
37/43 |
15.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin just joululaulujen illasta ja olen vieläkin aivan lumoutunut. Olisin voinut vaan laulaa ja laulaa vaikka koko yön.

Meidän ihana lapsonen heräsi viime yönä yhdeltä pirteänä kuin peipponen uuteen päivään, eikä sen jälkeen hirveästi nukuttu. Nyt hieman vätystää :)

Taidan olla melkoinen poikkeus kun mulla ei ole yhtään ulkomaanmatkakuumetta. Mitenkäs se laulu menikään: " Mul kaunein ja armain on ain Suomenmaa" . Kotimaassa on kyllä matkustaa vaikka sukuloimaan, mutta ulkomaat ei vain ole mua varten. Ja ukko on samaa mieltä.

Marieela, kiva että poika voi jo paremmin eikä joudu sairaalaan.

Miitsu, mukavaa että uutinen otettiin noin hienosti vastaan. Mä kans jännitin äitille kertomista kovasti aikanaan. Lopulta mun ei tarvinnut edes kertoa, koska äiti arvasi mitä asiaa mulla on, kun olin soittanut niin monta kertaa (meillä meni työvuorot monta päivää ristiin). Kertonee jotain meidän väleistä. Jos minä soitan monta kertaa niin sitten on oikeasti asiaa :)

JoHelle, teretulemasta takas! Muistan kyllä kun lähdit, mutta ilmiannoin itseni vasta sen jälkeen :) Niin ja toivottavasti pääsette molempia tyydyttävään ratkaisuun tuplailun aloittamisessa. Omasta kokemuksesta voin vain sanoa, että opintotuella ja minimiäitiyspäivärahalla ei elä. Sitä en sitten taas tiedä, että olisiko tilanne teillä tuo (kun en ihan kaikkea ole vielä ehtinyt teistä opiskelemaan :)

Ja Katzulle onnea harjoittelun päättymisestä! Ja etkös sä nyt valmistunutkin? Synnytys on tosiaan kipeintä mitä maailmassa voi olla, pidä kynsin ja hampain kiinni siitä, että saat puudutukset ja valjasta mies asialle! Siihen, että itse pystyy pyytämään puudutuksia sen tuskan keskellä ei voi kyllä luottaa. *ikuisesti katkera kätilölle :)"

Axelle onnea vanhenemisesta ja ovisplussasta!

Ai niin vielä pitää omaa napaa kirjoittaa. Mun isä ilmeisesti hetkellisen mielenhäiriön kourissa antoi meillä joulurahaa 300 euroa. Nyt saadaan sitten tenavalle istuin autoon (jota meillä ei edes ole) eikä tarvitse enää sen minikaukalon kanssa pelata, jippii! :)

Tässäpä tämä. Ukko pesee tuolla kakkavaippoja. Kunhan se on valmis niin glögitellään.

Vierailija
38/43 |
15.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[b]JoHelle[/b] - No mä en oo niin järkyttynyt kun Miitsu ja Mii ;) Ette varmaan oo ainoot jotka noin " viime tinkaan" muuttaa suunnitelmiaan! Ja etenkin jos ootte molemmat tyytyväisiä siihen ratkasuun - kyllä se teidänkin aika koittaa, ehkä sitten vähän myöhemmin :)

Meilläkään (mulla) ei oo just tällä hetkellä mitään suurta hinkua vauvapuuhiin.. Oikeestaan näin on just hyvä - siis juuri tällä hetkellä, mikään ei vois olla paremmin!

[b]Mii[/b] - Jep työt maistuu ja jo innolla odotan huomista työpäivää! Ja kun ton työnantajan kanssa luistaa niin hyvin, että ei oo mitään valitettavaa. Jokainen työpäivä on alkanut hymysuin - ainakin vielä :D

Pikkuhiljaa alkaa jänskättää kyllä Minjan hoito tammikuussa, kun menee sinne pphoitajalle. Näin jo yks yö unta et se hoitaja oli ihan kauhee.. *jaiks* Muuut, koitan ressata ensin tän joulun alta pois..

Vielä olis muutamat joululahjat ostamatta (kummipojalle ja -tytölle). Niin ja siskon pojalle.

Jeps, mutta nyt alkaakin jo pitsan tuoksu levitä tännekkin - mies siellä kokkailee meille iltapalaa. Saunassakin käytiin äsken, ihanan raikas olo! Öitä! :D

Vierailija
39/43 |
15.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tulin nyt vielä sanomaan heipat vähäksi aikaa. Huomenna siis lähetään aamulla sinne Jyväskylän suuntaan ja näillä näkymin maanantaina tullaan takas. Eli siihen asti hei ja moi!!

Vierailija
40/43 |
15.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

JOHELLE: Hyvä, jos olette molemmat tyytyväisiä ratkaisuunne! Ja sehän se on pääasia!!

NINNU: Minimillä ja opintotuella eläis melkein yhtä hyvin (=huonosti) kuin näillä kahdella opintotuella;) Ei ole herkkua ei, mutta onneksi keikkaa voi tehdä välillä.

Ja tosta [b]puudutuksen[/b] vaatimisesta... Se voi olla hyvä tehdä etukäteen (kirjallisia) suunnitelmia kätilölle, mutta niitäkin tilanteita tulee, että ajatukset muuttuu. Äiti on etukäteen pakottanut isän vaatimaan hänelle puudutusta, jos pelkää ettei siihen itse tositilanteessa pysty. Voikin käydä niin, että kesken synnytyksen tulee toisiin aatoksiin (ihmeitäkin tapahtuu;)) ja ISÄ vaatii, että kyllä ME se puudutus nyt vaan otetaan;)

Hyvää yötä!