Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyvät odotus/imetysliivit 80F?

15.12.2005 |

Eipä löytynyt kaupasta sopivia :(

Vauveli syntyy maaliskuussa mutta nyt jo on rintojen koko suurentunut niin että uudet kunnolla tukevat liivit on ostettava. Ajattelin että varmaan sitten enemmän olisi käyttöä imetysliiveillä.

Ongelma tulee siitä että kun ei ole enää nuoruuden terhakat rinnat, niin kupin oikea malli on tärkeä. Miksihän ihmeessä liivit näyttävät olevan tehty siten että kun ympärysmittaa ei kuitenkaan ole kovin paljon, niin isommat kupit näyttävät sijoittuvan kainaloihin eikä rinnan etuosaan kuten toivoisin. Missä ovat kaikki kaarituelliset liivit? Osaisitteko suositella jotain hyväksi kokemaanne liivimallia ja mahdollisesti nettikauppaa josta niitä löytyisi? Vinkit tulisivat todella tarpeeseen.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
15.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
2/5 |
15.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä ostin ihan liiviliikkeestä sellaiset imetysliivit jossa on rintojen välissä vaaleanpunainen " merkki" jota voi siirtää itselleen muistutukseksi kummasta rinnasta on viimeksi imettänyt. merkki on ihan turha, mutta nämä liivit on muuten ihan mielettömän hyvät. en osaa sanoa merkkiä, mutta ymmärtääkseni ovat suomalaiset. oliskohan joku " anita" tai jotain. suosittelen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
15.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kuullut/ymmärtänyt, että imetysliivejä ei kannata ostaa, kun vasta korkeintaan kuukauden ennen laskettua aikaa ja sillonkin kokoa isommat, koska rinnat kuulemma turpoaa vielä maidon noustua.

Mulla on la kans maaliskuussa ja olen tähän mennessä joutunut ostamaan jo kahdesti suuremmat rintsikat... Lähtötilanne oli 70D ja tällä hetkellä koko on 75F. Mihinköhän asti mahtaakaan kasvaa... :( Viimeksi ostin ahkerassa käytössä olevat Triumphin Soft Shaperit, jotka on kaarituelliset ja mukavat päällä. Ostin ne muistaakseni Sokokselta ja hinta taisi olla alle 30 euroa. Viime aikoina ne kaarituet on välillä alkaneet ahdistaa työpäivän päätteeksi ja olenkin etsinyt kaarituettomia kivan näköisiä rintsikoita (muita kuin imetysliivejä). Niitä ei vain tahdo löytyä, kaikki on jotain kamalia pitsisiä mummomalleja.

Jos on hyviä vinkkejä, otan ne mielelläni vastaan!

t: hömppä ja masukki 27+6

Vierailija
4/5 |
15.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin just tänään Bebesiltä (www.bebes.fi) Anitan odotusajan liivit. Mustat, hyvät ja simppelit, ei kaaritukia, 36 e. Mullakin lähtökoko oli tuo 70 D, nyt ostin 75 E ja hirvittää, mitä tässä vielä tapahtuu.

Vierailija
5/5 |
15.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnistan ongelman,itselläni alunperin koko 75d,nyt imetysaikana 75e,eikä mistään löydy kaarituellisia (tuettomat levittää rinnat kainaloon,:)) imetysliivejä. Triumhin valkoiset pitsiset mamabel-merkkiset on ainoat löytämäni,niitä löytyykin sitten kaapista neljät. alkaa jo ärsyttämään ku mitään vaihtelua siihen ei saa.. Ihmetyttää vaan, kun esikoisen sain vuonna 2001, ja jo silloin tilanne oli sama. kokoa D ja E kyllä löytyy, mutta ympärysmitoilla 80-85 ja siitä ylöspäin. ois mukava saada erilaisia, ja mustat ois kova sana, ei harmaantuisi niin nopeaa :). Olen lukenut monesta paikasta että kaarituellisia ei voisi käyttää imetysaikana, painaa maitotiehyeitä jne, mutta mulla on toiminu hyvin tuelliset (tarvii vaan olla ehdottomasti oikean kokoiset), ja kokemusta on jo useammasta lapsesta.