Mä en ehkä selviä tästä. 8 päivää sitten poistettiin viisauden hammas ja särkee ja särkee ja särkee
Olen nyt syönyt noin kilon särkylääkkeitä ja ilmeisesti pitää syödä vielä toinenkin :( Ajattelin, että viikossa olisi ohi, mutta ei. Kai se on vaan kestettävä, vaikka ainainen särky onkin hermoja raastavaa. Mitään tulehdukseen viittaavaa ei kuitenkaan ole.
Kommentit (5)
On joo kipeä, mutta kyse on vain ohimenevästä kivusta, ei mistään kuolemanvakavasta. Joten etköhän selviä...
Vain 800 mg burana auttoi hetkeksi.Leikattiinko sinun hammas? Pantiinko tikkejä?
Minulle laitettiin tikit ja jouduin menemään parin päivän kuluttua poistosta takaisin hammaslääkäriin, kun sattui niin kovin. Lääkäri oli laittanut tikin/tikit liian tiukalle ja ne aiheutti sietämättömän kivun! Helpotti huomattavasti kun löysensi tikkejä.
Niin ja kolmonen, en mä sitä " mä en ehkä selviä tästä" ihan vakavissani kirjoittanut. Tiedän, että tämä on vain ohi menevää, mutta harmittaa silti.
T:hevosen mentävä kolo ap:llä
vaikka joka käynti maksaa niin kyllä kannattaa ei kipujen kanssa jaksa elää.
T. yh-opiskelija joka maksoi joka sentin tästä hammaslääkärin mokasta
Muihin viisaudenhampaisiin ei sitten ole kukaan saanut koskeakaan.
hole ei mennyt umpeen ja sieltä sitten tyhjennettiin ruokaa noin 3 kertaa viikossa... ja arvaa särkikö ja tulhetui ja särki ja tulhetui kiva kierre.. Toivottavasti sulla menee nopeemmin..