Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Torstaita, JOULUMAHAKKAAT!

15.12.2005 |

Pinoa taasen.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
15.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovasti olen viime päivät siivonnut, enkä ole ehtinyt edes koneelle tulla. Eilen heitin matot ulos ja aloittelin lattioitten pesua ja illalla vielä pesin saunan, pesu- ja kodinhoitohuoneen lattiasta kattoon. Yhdeltä tulin nukkumaan ja olo oli aika kuitti. Ei supistuksia...

Tänään oli tytön terapiapäivä ja autolla ajelua tuli harrastettua, joka ei ole enää herkkua. Kaupoilla oltiin monta tuntia ja illalla vielä lattioiden pesua. Ei supistuksia...

Huomenna keittiön aion siivota, pestä lattiat loppuun (oikein konttaamalla miehen lentopallopolvisuojilla), laittaa matot ja leipoa isän lauantaisille synttäreille. Joulukoristeetkin ajattelin huomenna tempasta paikoilleen kuusta lukuunottamatta. Että se olisi sitten siinä se joulu, voisi jo lapsi tulla. Huomenna saadaan yövieraitakin, saa niitä sitten passata. Tänään kävi yksi tulevista kummeistakin moikkaamassa. Olo on oikein hyvä, mitä nyt liikkuminen alkaa kangerrella ja flunssa on voimissaan.

Olen varmaan ihan shokissa, jos lapsi päättäisikin syntyä joulukuussa, kuten aika olisi. Kun on kaksi yliaikaista lasta saanut, olen asennoitunut tammikuun alkupäivinä meneväni synnyttämään. Ajattelin, että teen mahdollisimman paljon valmiiksi, että saisin sitten joulunpyhät levätä ja nauttia olostani.

Onnea nyyttinsä saaneille, mukavan tasaisesti niitä lapsia kuitenkin syntyy. Ja on se ihme, ettei sitä vieläkään pysty oikeasti tajuamaan, että tuolla vatsassa on ihan oikea ihmisen lapsi. Vaikka kuinka järkeilisi. Jollakin toisella samanlaisia ajatuksia??

*Kitta75 ja masuvauva rv 38+6*

Vierailija
22/23 |
15.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille syntyi ihana pieni peikkotyttö 11.12...Painoa neidillä oli 2810g. Kaikki meni hyvin ja nyt olemme kotona. Tsemppiä kaikille odottajille...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
15.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla kun ei tuota energiaa enää riitä kuin pakollisten tekoon. Kateellisena luin, kuin sää Kitta oon ahertanu ja moni muukin tuntuu niin tekevän vielä loppumereillä. Mulla taitaa jäädä joulusiivoukset tekemättä kokonaan tänävuonna. Tympii kyllä katella likasia ikkunoita ja jonkin verran kun lattiantasoa kohti kattelee, näkee niin ihania likasia läiskiä siellä täällä. Kuin voikin nuin pienet saada kauheeta sotkua aikaseks. Vanhempikin, kohta3v, kun saa kynän käteensä, varmasti löytyy aika nopeesti taas uusista paikoista " taideteoksia" . IHANAA!!! No, onneksi saan kotiin apua, kunhan vauva syntyy...

-smiigus vielä edelleen 38+6