Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sinä mies, joka petät kumppaniasi, kerro miksi petät ja milloin petät

Vierailija
13.02.2009 |

Kerro, mitä syitä sinulla on pettää vaimoasi/tyttöystävääsi. Minkälainen minun on naisena oltava, jotta et pettäisi. Eli selkokielellä: minkälaista vaimoa/tyttöystävää et pettäisi.

Vai onko pettäminen sitten kuitenkin sisäänrakennettu juttu.

Voi kerro, jotta edes voisin yrittää ymmärtää sinua paremmin.

Kommentit (66)

Vierailija
61/66 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten takia suhteessa roikkuminen on kaikkea muuta kuin hyvä asia. Ei lapset ole tyhmiä, kyllä he aistivat että vanhempien välit eivät ole kunnossa. Moni lapsi on sanonut vanhempiensa erotessa, että vihdoinkin tajusivat. 

Vierailija
62/66 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tehnyt tätä koko suhteemme ajan. Haluan paljon enemmän seksiä kuin vaimoni, mutta koska meillä on lapsia ja yhteinen koti en eroa. Lähden töihin, mutta menenkin koko päiväksi vieraaseen sänkyyn. Tinderi, parhaana aikana ollut 5 eri naista kuukauden sisällä. Yhteensä varmasti yli 30 pettämiskumppania. Vaimolla on usein ollut epäilyksiä, joskus joku nainen oli hänelle soittanutkin että olenko hänen mies, mutta luojan kiitos oli vain todennut että ei kuulu sulle ja lyönyt luurin korvaan. Riitojen yhdessä tahtoo aina kaivaa esille että mitä nämä jutut oikein ovat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/66 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro, mitä syitä sinulla on pettää vaimoasi/tyttöystävääsi. Minkälainen minun on naisena oltava, jotta et pettäisi. Eli selkokielellä: minkälaista vaimoa/tyttöystävää et pettäisi.

-Naisen tulisi olla halukas seksiin jota kuinkin säännöllisesti ja ilmaista tavalla tai toisella halukkuttaan. Ei tarvi ole joka päivä tai edes välttämättä joka viikko, mutta ei mitään pitkiä kuivia kausia.

Vai onko pettäminen sitten kuitenkin sisäänrakennettu juttu.

-Pettäminen minulla on juuri tuohon kotiseksin puuttumiseen liittyvää. Puhekaan asiasta ei auta.

Voi kerro, jotta edes voisin yrittää ymmärtää sinua paremmin.

Vierailija
64/66 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mun mies petti, vaikka sai seksiä niinpaljon kuin vaina halusi, ja minä olin halukas,  ja jopa "rietaskin", Kauniskin olin yleisesti miehet juoksivat perässäni. MUtta niin vain kävi ihan nopeasti häiden jälkeen. En voi ymmärtää.

65/66 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen ei ole yksiavioiseksi kehittynyt ja meisdä kaikissa on vielä sitä metsästäjä keräilijä  viettiä. Kun ihminen vieraannutetaan luonnosta rupeaa hän keräämään pokemoneja tai jotain muuta teennäistä hömppää. Näin se vain on. Voi tietysti olla pettämättäkin tai asiasta voidaan sopia ettei tilaisuuden tullen naiminen ole pettämistä. Varmin keino välttää pettäminen on sopia ettei se ole pettämistä eikä kiellettyä. Itse en oikein uskollinen pysty olemaan, niin vähän hämmästelen miksette halua että kumppaninne olisi onnellinen? Itse olen ainakin hyvän panon jälkeen onnellinen no ainakin puolipäivää. Seksissä on vielä sekin hyvä puoli että mitä enemmän seksiä saa sen enemmän sitä haluaa, eli varmaan se ei kumppanilta ole pois. Jos tiedän kuvaus päivän, niin silloin olen ilman seksiä edellisen vuorokauden, ettei ihan tyhjää ammu. 

Kaunis ku??inen superherkku turusta. Of sisällöntuottaja ja seksin moniottelija 🥰 kik moniottelija 

Vierailija
66/66 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi: Petin koska halusin erota. Miksi halusin erota: koska multa koetettiin varastaa itsemääräämisoikeuteni suhteessa

Miksi en eronnut: koska multa oli onnistuttu varastamaan itsemääräämisoikeuteni itsemurhalla ym pelottelemalla

Koska petin: noin 2 vuotta sen jälkeen kun ensimmäisen kerran olin sanonut että haluaisin erota. n kuukausi sen jälkeen kun matkatavaroihini pitkään odotetulle harrastusreissulle oli piilotettu uhkauskirje mitä kamalaa tapahtuu jos en suostu tekemään yhteistä lasta tai jos yritän erota

Minkälainen naisystävän olisi pitänyt olla että en olisi pettänyt:

sellainen jonka kanssa voi keskustella suhteen tulevaisuudesta ja pelisäännöistä ilman itkua, huutoa, uhkailua, tavaroiden hajottamista ja kaikkien muidenkin ihmisten sotkemista yksityisasioihimme

Miksi siis petin: koska kun hankin seksisuhteen ja rakkaussuhteen toiseen naiseen tuli erohaluni sillä tavalla selväksi kerrankin, että edessä ei enää ollut taivuttelua ja yrityksiä kääntää pääni, edessä oli enää kostotoimenpiteiden sietäminen. Sekin raivo oli helpompi kestää kuin jatkuva hellittämätön tunteitteni manipulointi.