Montako kertaa seurustelitte ennen kuin tapasitte puoliso ne?
Kommentit (15)
En yhtään. Puolisoni on ensimmäinen seurustelukumppanini.
Vierailija kirjoitti:
Mistä sitten tiesit, että hän on se oikea?
Vakavaa seurustelua kaksi. Muutama treffikumppani, joita ei oikein seurusteluksi voi laskea. Puoliso on siis se kolmas.
Kolmas. Ensi rakkaus kesti viisi vuotta, sitten oli vuoden suhde ja sen jälkeen löytyi puoliso.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mistään. 🙂
Meidän seurustelu lähti liikkeelle hyvin rauhallisin askelin, stressittömästi ja koko ajan syventyen. Ei ollut missään vaiheessa kummallakaan syytä viheltää peliä poikki, niin tässä sitä ollaan. Emännälläni oli ollut pari-kolme suhdetta ennen minua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mistään. 🙂
Meidän seurustelu lähti liikkeelle hyvin rauhallisin askelin, stressittömästi ja koko ajan syventyen. Ei ollut missään vaiheessa kummallakaan syytä viheltää peliä poikki, niin tässä sitä ollaan. Emännälläni oli ollut pari-kolme suhdetta ennen minua.
Oletko onnellinen?
Fun fact: En oo seurustellut kertaakaan. Voisin kyllä sitten jos ja kun oma tyyppi osuu kohdalle. Ennekuin joku inisee, niin tiedoksi että tavismies riittää vallan hyvin ja ei vain riitä vaan on jopa toivottavaa :) N33
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mistään. 🙂
Oletko onnellinen?
Ei minulla ainakaan mitään moitittavaa ole puolisoni tai parisuhteeni tiimoilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei sitä voisi tietää? Minullakin ensimmäinen seurustelu johti avioliittoon ja kimpassa ollaan oltu nyt 30 vuotta, edeleen on se oikea ihminen.
Aion tehdä ukrainalaisesta naisesta tulevien lasteni äidin. Suomimammat pitäköön tunkkinsa, niitä on nähty tarpeeksi.
2 pidempiaikaista seurustelua ja kolmannen kanssa perhe. Sitä helvettiä kesti 25 vuotta.
Olen seurustellut kahden kanssa 1-3 vuotta. Nykyisen kanssa olen ollut 13 vuotta mutta aio mennä naimisiin koska emme näe sille tarvetta.
Mulla molemmat seurustelusuhteet ovat edenneet avioliittoon. Tätä jälkimmäistä on kestänyt nyt 20 v.
Neljä kertaa, viides johti avioliittoon ja kun se päättyi, niin nyt on menossa kuudes seurustelusuhde.