Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinä mies, joka petät kumppaniasi, kerro miksi petät ja milloin petät

Vierailija
13.02.2009 |

Kerro, mitä syitä sinulla on pettää vaimoasi/tyttöystävääsi. Minkälainen minun on naisena oltava, jotta et pettäisi. Eli selkokielellä: minkälaista vaimoa/tyttöystävää et pettäisi.

Vai onko pettäminen sitten kuitenkin sisäänrakennettu juttu.

Voi kerro, jotta edes voisin yrittää ymmärtää sinua paremmin.

Kommentit (66)

Vierailija
41/66 |
28.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

perin miesystävääni, koska koin että hän ei välittänyt musta tarpeeksi. Seksi ole mun aloitteesta ja mä tein työt :) siksi oli ihanaa kun mies halusi mua ja niin mua vietiin. No, älysin lopettaa suhteen ja nyt olen ns. sinkku tai pitäisikö sanoa uusiosinkku... etsien sitä miestä joka haluaa rakastaa ja rakastella

Vierailija
42/66 |
03.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku alakerrassa kiimaisista naisista haaveileva äijä kirjoitti että vaimo saa pysyä yläkerrassa kun ei kuitenkaan oikeasti halua. Tuntui tutulta.

Meillä pitkässä liitossa kävi niin, että kun lasten saannin jälkeen en ollut ihan parhaassa vedossa, mies alkoi ilkeäksi. Hän arvosteli minua sekä fyysisiltä ominaisuuksiltani että tietysti muuten vaan riivinrautamaisesta nalkuttamisesta ja niin poispäin. Hän otti tavakseen karjua minulle ja lapsille niin että sylki lensi metrin päähän. Tämän jälkeen minulla alkoi olla vaikeuksia virittäytyä tunnelmaan.... mikä tietysti todisti sen, että en rakasta enkä halua häntä. Näin saatiin valmiiksi kierre. Hän koki, etten halua ja minä taas joskus halusin mutta en saanut, koska hän oli päässyt mökötyksen makuun. Siitä hänellä taas pinna kiristyi lisää ja hän haukkui minua lisää, lopulta jopa kävi välillä käsiksi ja puristi ohimennen kipeästi rinnasta tai jalkovälistä.

Näin meiltä loppui seksi ja loppui sitten kaikki muukin. Muutama vuosi peräti elettiin liitossa, jossa seksiä oli muutaman kerran vuodessa ja silloinkin se oli surkeaa. Hän oli menettänyt itsetuntonsa koska kuvitteli, etten koskaan oikeasti halua, vaan esitän. Minä taas petyin niihin muutamaan kertaan enkä jaksanut vongata enempää, kun siitä ei itselleni ollut iloa kuitenkaan.

Surullista loppujen lopuksi. Näin meni se avioliitto ja perhe.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/66 |
03.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro meille naisille, minkälainen ON hyvä vaimo mielestäsi.

jos kotona ei ole sokeria, haen sitä naapurista

jos kahvi on loppu, sitä löytyy sunnuntainakin Siwasta,

jos paskapaperi loppuu, pyyhin hesariin,

jos vaimo ei ihan oikesti anna, katsokoon peiliin,

sillä seksi kuuluu elämään,

jos mies pettää hyvää naista, pistä vaihtoon!

P2

Vierailija
44/66 |
04.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä minä olen se seksuaalisesti aktiivisempi osapuoli, lähes seksiriippuvainen. Mies taas on sellainen vähempään tyytyväinen, estoisempi ja jäykempi. Kuitenkin mies oli se joka rupesi suhteeseen toisen naisen kanssa. Syynä se, että tämä toinen oli miesmäisempi eikä ulkonäöltään mikään seksipommi. Hygieniakin mitä sattuu kun minä puunaan ja pesen joka päivä oman tavarani sileäksi.

Erilaisuus, se johti meillä pettämiseen. Kokeilunhalu, että miltä se tuollainen jätkämäisempi nainen tuntuu joka ei meikkaa eikä laita hiuksia ja viihtyy miesmäisissä harrastuksissa.

No ei se pitkään se suhde kestänyt kun mies tunnusti ja pyysi päästä takaisin. Ei ollutkaan hänelle sopiva naistyyppi. Otin takas pois kuleksimasta kun kuulemma otti opikseen eikä tekoaan toista:))

Vierailija
45/66 |
04.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

voisitko siinä saatanan järkytyksesi ja hyväksikäytetyksi tulemisesi lomassa miettiä hetken että sinä menit ja PETIT miestäsi? Kerronko muutaman hyvän termin millä sitä toimintaa kuvataan. Nauran sinulle ja "kärsimyksillesi".

Vierailija
46/66 |
04.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

voisitko siinä saatanan järkytyksesi ja hyväksikäytetyksi tulemisesi lomassa miettiä hetken että sinä menit ja PETIT miestäsi? Kerronko muutaman hyvän termin millä sitä toimintaa kuvataan. Nauran sinulle ja "kärsimyksillesi".

31 myönsi että oli itsekin tehnyt virheen, JOTEN......mikä on ongelma?

NIIN ja miksi se nyt sua niin kovin riepoo? Ei se liikuta sua pätkääkään toisin kuin 31:stä.

Täällähän on tarkoitus "antaa neuvoa" ettei itselle kävisi samoin!

Vierailija
47/66 |
04.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailmassa ei todellakaan ole mikään mustavalkoista, vaikka näin me kaikki olemme joskus uskoneet, sittemmin toivoneet ja nyttemmin huomanneet, että näin ei vain ole.

Unelmissaan pettyminen on todella kipeä asia, eikä siinä auta lainkaan toisen moralisoiminen.

Ja jos tämän ketjun tarinoista edes jokulukijoista/kirjoittajista saa uutta näkökulmaa omiin vastaamattomiin kysymyksiin, niin hieno juttu.

AP

Vierailija
48/66 |
06.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettämine tuo hyvän mielen ja hymyn kasvoille.

Tuntuu jännälle ja mahtavalle, MIEHELLE, kun saa niin helposti huijattua pesää näiltä typeriltä muijilta.

Suomessa on pesää tyrkyllä puhelahjat omaaville miehille enemmän kuin tarpeeksi. Tälläkin viikolla olen jo yhden tytön suuhun satsit heittänyt ja huomenna tapaan toisen. Sunnuntaille on jo sovittuna kolmannet treffit.

Baareista löytää parhaiten ja netistä saa joiltain heikoimmilta.

Siksi suomalaiset miehet ovat niin rasisteja, koska eivät osaa puhua pilluja itselleen. Mutta onneksi minä osaan:D

Vierailija
49/66 |
06.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sisäänrakennettu juttu. Toinen puolikas miehistä ovat oikeasti uskollisia, ellei jokin erityinen syy aja vierasta pimperoa maistamaan.

Nauttikee tytöt, kun teille on tappia tarjolla joka ilta oikealta ja vasemmalta, edestä ja takaa. Se on vähän vaikeampaa meille miehille.

Vierailija
50/66 |
06.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten me naiset osaisimme valita tuon toisen puolikkaan miehistä, jotka ovat oikeasti uskollisia?

Ja lupaan ihan pyhästi, että sellainen mies saa joka ikinen päivä maistella minua niin edestä, takaa, sivusta ja vaikka mistä. Kunhan vain muistaa muistaa, että rakastelu on niin antamista kuin ottamistakin.

Aah, sellainen mies tänne heti!

sisäänrakennettu juttu. Toinen puolikas miehistä ovat oikeasti uskollisia, ellei jokin erityinen syy aja vierasta pimperoa maistamaan.

Nauttikee tytöt, kun teille on tappia tarjolla joka ilta oikealta ja vasemmalta, edestä ja takaa. Se on vähän vaikeampaa meille miehille.

Vierailija
51/66 |
10.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petän sen vuoksi kun kotona rakastellaan ja vakipanon kanssa hurvitellaan riettaasti...

Vierailija
52/66 |
10.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

rakasteluksi on valehtelua. Joka liikkeellä ja suudelmalla valehtelet ihmiselle, jota nk. rakastat. Jos antaisit puolisollesi valinnan vapauden, kertoisit totuuden, hän tuskin haluaisi rakastella kanssasi. Tavallaan siis pakotat kumppanisi valheilla rakastelemaan. Raiskaat rakastamasi ihmisen henkisesti.

Petän sen vuoksi kun kotona rakastellaan ja vakipanon kanssa hurvitellaan riettaasti...

Vierailija
53/66 |
10.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakas vaimoni on antanut minulle henkilökohtaisesti luvan mennä ja kokeilla kunhan hän on edelleen nro. 1 ja näin se on.

Se on vain PANO! Ei tunteita, ei mitään, ainoastaan fyysinen nautinto!!!

rakasteluksi on valehtelua. Joka liikkeellä ja suudelmalla valehtelet ihmiselle, jota nk. rakastat. Jos antaisit puolisollesi valinnan vapauden, kertoisit totuuden, hän tuskin haluaisi rakastella kanssasi. Tavallaan siis pakotat kumppanisi valheilla rakastelemaan. Raiskaat rakastamasi ihmisen henkisesti.

Vierailija
54/66 |
10.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakas vaimoni on antanut minulle henkilökohtaisesti luvan mennä ja kokeilla kunhan hän on edelleen nro. 1 ja näin se on.

Vierailija
55/66 |
11.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka ei ole sinusta miehenä kiinnostunut?

Jos hän antaa sinulle luvan mennä ja paneskella ja kokeilla, niin silloin hän haluaa sinusta jotain muuta.'

Ja mikäköhän se on?

Kenties rahaa, koska ilman sinua hänellä ei olisi varaa kaikkeen siihen, mikä hänestä olisi kivaa. Tai sitten rahaa ja statusta.

Ja sinä pöhkö elät naisen kanssa, jolle olet vain kävelevä lompakko. Heh.

Mitä luultavimmin vaimollasi on sitten se todellinen rakkaus ja todellinen hekumallinen suhde jonkun muun kanssa.

Se on vain PANO! Ei tunteita, ei mitään, ainoastaan fyysinen nautinto!!!

Vierailija
56/66 |
11.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro, mitä syitä sinulla on pettää vaimoasi/tyttöystävääsi.

- No seksi ei vaan suju eikä ole joten haen tyydytyksen muualta kuin kotoa.

Minkälainen minun on naisena oltava, jotta et pettäisi.

- Tässä varmaan tarkoitetaan vaimoa. No estoton kokeilija olisi pariin sanaan kiteytettynä

Eli selkokielellä: minkälaista vaimoa/tyttöystävää et pettäisi.

- Estoton ja kokeilunhaluinen joka antautuu seksin nautintoon

ja lisäksi olisi miellyttävä nainen joka kanssa olisi ilo odotella eläkepäiviä

- Se on vaan "pakko" kun muuten olisi puuteessa tällaisessa taloudellisessa suhteessa

[/quote]

Vierailija
57/66 |
11.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan totta.

Kerro, mitä syitä sinulla on pettää vaimoasi/tyttöystävääsi.

- No seksi ei vaan suju eikä ole joten haen tyydytyksen muualta kuin kotoa.

Minkälainen minun on naisena oltava, jotta et pettäisi.

- Tässä varmaan tarkoitetaan vaimoa. No estoton kokeilija olisi pariin sanaan kiteytettynä

Eli selkokielellä: minkälaista vaimoa/tyttöystävää et pettäisi.

- Estoton ja kokeilunhaluinen joka antautuu seksin nautintoon

ja lisäksi olisi miellyttävä nainen joka kanssa olisi ilo odotella eläkepäiviä

- Se on vaan "pakko" kun muuten olisi puuteessa tällaisessa taloudellisessa suhteessa

Vierailija
58/66 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettäminen on elämän suola.

Vierailija
59/66 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoa ei kiinnosta seksi enää, kun on lapset hommattu. Täytyy käydä merta edempänä kalassa.

Hän on itse sanonut kyllä olevansa oikein tyytyväinen seksiin silloin, kun kerran vuodessa on.

Vierailija
60/66 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimoa ei kiinnosta seksi enää, kun on lapset hommattu. Täytyy käydä merta edempänä kalassa.

Hän on itse sanonut kyllä olevansa oikein tyytyväinen seksiin silloin, kun kerran vuodessa on.

Miksei tällöin voi erota?  Suhteessa ei ole enää kipinää, niin miksi pitää itseään (ja sitä vaimoakin) kiusata ja siinä roikkua?! Ei vissiin kuitenkaan oo MUNAA tehdä ratkaisua. Aikamoinen velliperse oot mieheksi.