Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinä mies, joka petät kumppaniasi, kerro miksi petät ja milloin petät

Vierailija
13.02.2009 |

Kerro, mitä syitä sinulla on pettää vaimoasi/tyttöystävääsi. Minkälainen minun on naisena oltava, jotta et pettäisi. Eli selkokielellä: minkälaista vaimoa/tyttöystävää et pettäisi.

Vai onko pettäminen sitten kuitenkin sisäänrakennettu juttu.

Voi kerro, jotta edes voisin yrittää ymmärtää sinua paremmin.

Kommentit (66)

Vierailija
21/66 |
20.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

On asioista joskus "puhuttu" mutta ei se johda mihinkään järkevään lopputulokseen.

Syitä on monia, kiire, lapset, työ blaa blaa blaa....

Minullakin on elämässä ihan samoja asioita ja seisoo kuitenkin,

Kertaakaan en ole saanut vastaukseski että minä olisin etova tai huono, jos olen niin haluaisin sen kyllä kuulla.

Tässä tilanteessa ollaan niin syvällä että ei täältä enää eroottisesti pinnalle nousta. Toisalta tämä on hirveän "helppoa" tai vaimolle ehkä? Ei ole minkäänlaista stressiä omasta viehätysvoimasta suhteessa mieheensä, voi olla miten haluaa ilman painetta että rupean vonkaamaan. Koska siitä pisteestä on menty ohi että yrittäisin edes "saada" ja sana saaminenhan on säälittävä kuin myös koen että vonkaaminen on säälittävää.

Seksiä pitää harrastaa sen takia että haluaa ja on kiimainen. Jos ei ole niin ei ole. Puheilla tätä ei paranna.

Vierailija
22/66 |
20.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla oli niin tyhmä syy... että. Olin lastenteon aikana lihonut ja paikat roikkui, mies ei koskaan sanonut mitään kaunista minusta, joten tulin epävarmaksi itsestäni ja kätkin kehoni pitkiin yöpaitoihin joita en ikinä riisunut pois miehen edessä.

Häpesin itseäni joten en voinut myöskään rakastella, jos mies olisi kerrankaan sanonut että sä olet kaunis tai muuta kivaa, ehkä mun itseinho ei olis ollut niin suurta.

No, mies meni vieraisiin, minä ehdin laihtua mutta en enää huolinut pettäjämiestä, joten ero tuli juuri silloin kun minä olisin ollut ylpeä omasta kehostani ja valmis paljastamaan kehoni hänelle

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/66 |
20.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sängyssä? Itse on elänyt monta vuotta sinkkuna ja olen seksuaalisesti hyvin aktiivinen ja estoton. Suurin osa miehistä joiden kanssa olen ollut ovat surkeita sängyssä ja/tai heillä on liian pieni. Väitän, että tämän otannan perusteella vaimonne saattavat olla oikeassa. Miksi sotkea lakanoita tuollaisten takia.

En usko, että pystytty tyydyttämään vaimonne ja sen takia menette vieraisiin, koska nämä toiset naiset näyttelevät tyydyttynyttä ja teillä egot kasvaa.

Vierailija
24/66 |
20.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta sovitaanko, ettei nyt sohita silti sokeasti - makkaralla on aina kaksi päätä ja on selvää, että ihmissuhteissa on aina enemmän kuin kaksi puolta, sillä kukin meistä kantaa painolastina mukanaan aiemmin elämäänsä elämää.

Yritä siinä ymmärtää partneria, kun ei aina ymmärrä itseäänkään eikä sitä, miksi haluttaa tai sitten ei.

Toivon, että tämä ketju saisi jatkaa ilman loanheittoa puolin sun toisin, sillä ainakin minä kaipaan ihan tosissaan erilaista ja useanlaista perspektiiviä kysymykseen, joka näköjään koskettaa myös muitakin ja johon ihan oikeasti toivon löytäväni ratkaisun, joka ei satuta kumppaniani, ei itseäni eikä kolmattakaan osapuolta. Huokaus.

Myönnän, että on helpompi olla objektiivinen ja moralisoimatta, jos asia ei suoraan koske omaa parisuhdetta, ja siksi onkin näin anonyyminä helpompi keskustella ongelmasta usealta kantilta.

Uskon toki, että sinä ID 1432516 puhut juuri niin kuin olet asian kokenut, mutta se ei tarkoita, että juuri nämä uskottomuudestaan puhuneet herrat olisivat mainitsemasi kaltaisia pikkukaluisia tunteettomia jyystäjiä. Ei siis lähdetä syyllistämään tuntemattomia. Se ei estä meitä kertomasta omia kokemuksiamme, ehkä niiden myötä myös sellaiset miehemme, jotka eivät ole tulleet ajatelleeksi, että heidän suoraviivainen hellyydetön lähestymistapansa on karkottanut meidät pois ja syynä siihen, että mieluummin kieltäydymme koko seksistä kuin että olemme pelkkä kohde.

Jos joku haluaa jatkaa tämän ketjun lisäksi kanssani keskustelua sähköpostitse, on tässä osoite: chilipippuria at gmail piste com.

AP

sängyssä? Itse on elänyt monta vuotta sinkkuna ja olen seksuaalisesti hyvin aktiivinen ja estoton. Suurin osa miehistä joiden kanssa olen ollut ovat surkeita sängyssä ja/tai heillä on liian pieni. Väitän, että tämän otannan perusteella vaimonne saattavat olla oikeassa. Miksi sotkea lakanoita tuollaisten takia.

En usko, että pystytty tyydyttämään vaimonne ja sen takia menette vieraisiin, koska nämä toiset naiset näyttelevät tyydyttynyttä ja teillä egot kasvaa.

Vierailija
25/66 |
20.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

puheet.

Tuntuu tutulta. Eikä vain tunnu vaan on tuttua tuo työhön, kiireeseen, väysymykseen etc vetoaminen.

Sillä erotuksella, että minä olen nainen. Ja etten minä varsinaisesti elä ilman seksiä. Mutta siitä puuttuvat miehen taholta hellyys ja juuri tuo kaipaamasi kiimaisuus. Hän haluaa. Usein. Vaan ole siinä viili ja tarvittaessa hellä, kun toinen ei jaksa muuta kuin sen pakollisen saavuttaakseen oman tyydytyksen, Silti; en ole kieltänyt häneltä läheisyyttäni. Sillä tiedän, miltä tuntuu, kun tulee torjutuksi. Eikä se ole kivaa. Odottelin, että josko hän muiden paineiden vähetessä alkaisi jaksaa ottaa myös minua huomioon...

Paitsi, että tiedänhän sisimmässäni, että asia ei mene näin. Ei juttu ainakaan ole näin yksinkertainen. Eli väsymykseen ja jaksamiseen viittaaminen voi olla ihan totta, jos se on satunnaista, mutta jatkuvaa???? Silloin lienee syy muualla.

Sillä siihen, mitä ihminen todella haluaa, riittää aina aikaa. Ja keinoja halun täyttämiseksi. Niin ja myös päinvastoin, kun päivät olivat hektiset ja maailma kolhi, miten ihanaa olikaan silloin kuulla kumppaninsa ääni korvassa, tuntea kädet vartalolla ja sähköiskut sisällään. Mmm, miten lyhyestäkin sessiosta saikaan koko päiväksi virtaa.

Niin ja toisaalta, miten uusperheet ovat edes päässeet syntymään, jos läheisyydelle ei ole aikaa? Luulisi, että kahden talouden, lapsikatraan ja työn sekä (alussa vielä) kahden ystävä-/tuttavaporukan pyörittäminen on raskaampaa kuin yhteisessä taloudessa eläminen.

Sanotaan, että pitkässä suhteessa tulee aina väsymisen paikka. Ja että meillä naisilla hormonitalous säätää pitkälti haluamista ja haluttomuutta. Varmaankin näin on. Mutta en suostu uskomaan, että nämä olisivat välttämättömyyksiä suhteessa.

Tämä viesti lähteköön nyt tällaisena - kirjoitin aamulla pitkän litanian alla olevan viestin innoittamana, mutta sepä päätti singahtaa sfääreihin. Josko tämä nyt menee perille.

AP

On asioista joskus "puhuttu" mutta ei se johda mihinkään järkevään lopputulokseen.

Syitä on monia, kiire, lapset, työ blaa blaa blaa....

Minullakin on elämässä ihan samoja asioita ja seisoo kuitenkin,

Kertaakaan en ole saanut vastaukseski että minä olisin etova tai huono, jos olen niin haluaisin sen kyllä kuulla.

Tässä tilanteessa ollaan niin syvällä että ei täältä enää eroottisesti pinnalle nousta. Toisalta tämä on hirveän "helppoa" tai vaimolle ehkä? Ei ole minkäänlaista stressiä omasta viehätysvoimasta suhteessa mieheensä, voi olla miten haluaa ilman painetta että rupean vonkaamaan. Koska siitä pisteestä on menty ohi että yrittäisin edes "saada" ja sana saaminenhan on säälittävä kuin myös koen että vonkaaminen on säälittävää.

Seksiä pitää harrastaa sen takia että haluaa ja on kiimainen. Jos ei ole niin ei ole. Puheilla tätä ei paranna.

Vierailija
26/66 |
20.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

hienoa, että useampi alkoi kirjoittelemaan tähän ketjuun!

Voisin kirjoittaa uuden romaanin, mutta tyydyn tällä kertaa

lyhyisiin kommentteihin:

21) kertooko vaimosi syyn...valitettavasti ei kerro ja jos kysyy niin kuulemma painostan ja tilanne menee entistä huonommaksi.

22) toi olis voinut olla perjaatteessa myös mun kirjoittama

23) tollasista miehistä ei ole mihinkään! Mullakin on muutama kaveripiirissä enkä ole ymmärtänyt heidän valitustaan siitä, että "muija" ei pidä huolta itsestään. Ymmärrän hyvin, ettei nainen ole eroottisimmillaan synnytyksen jälkeen. Vähän voi roikkua, halut voi olla hukassa ja viimeistään jatkuva väsymys vie voimat. Ei todellakaan mikään syy käydä vieraissa. Hyvä että pystyit jättämään. Ei ansaitse sinua.

24) voi kun sulla on käynyt paska tuuri miesten kanssa... ( sensuroitu)

25) mäkin toivon että pysytään asialinjalla

P2

Vierailija
27/66 |
20.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

hienoa, että useampi alkoi kirjoittelemaan tähän ketjuun!

Voisin kirjoittaa uuden romaanin, mutta tyydyn tällä kertaa

lyhyisiin kommentteihin:

21) kertooko vaimosi syyn...valitettavasti ei kerro ja jos kysyy niin kuulemma painostan ja tilanne menee entistä huonommaksi.

22) toi olis voinut olla perjaatteessa myös mun kirjoittama

23) tollasista miehistä ei ole mihinkään! Mullakin on muutama kaveripiirissä enkä ole ymmärtänyt heidän valitustaan siitä, että "muija" ei pidä huolta itsestään. Ymmärrän hyvin, ettei nainen ole eroottisimmillaan synnytyksen jälkeen. Vähän voi roikkua, halut voi olla hukassa ja viimeistään jatkuva väsymys vie voimat. Ei todellakaan mikään syy käydä vieraissa. Hyvä että pystyit jättämään. Ei ansaitse sinua.

24) voi kun sulla on käynyt paska tuuri miesten kanssa... ( sensuroitu)

25) mäkin toivon että pysytään asialinjalla

P2

Vierailija
28/66 |
20.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis asialinjalla on hyvä ja pitää pysyä.

Kuten eräs puoluejohtaja totesi niin pitää saada esittää vastalauseitakin / kritiikkiä joutumatta leimatuksi.

Mutta tuo purkaus surkeista minuutti munista oli varmastikkin toteajalle totta eli otan osaa huonojen kokemustesi johdosta.

Mutta jos ne huonot kokemukset ovat itse olleet sitä mieltä että ovat huippuja sängyssä? Herääkin kysymys miksi?

Tahdonkin heittää pallon naisten leiriin jos näin on, eli ei kannata varmastikkaan kehua huonosta työstä miestä jos hän ei sitä ansaitse?

Koska ei hän silloin pyri kehittymäänkään rakastajana.

Osa ongelmaa varmasti on miehillä ja naisilla että emme sano "kaikkea" ääneen kuitenkaan huutamatta kännissä toiselle? Täälläkin moni keskustelupalstalla moni avautuu asioista joista pitäisi istua nokikkain puolisonsa kanssa?

You can say it, even if it hurts.

Vierailija
29/66 |
21.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä sinulla oli tilanne. Ja miten siinä kävi. Ja missä mietteissä olet nyt.

jatkakaa nyt ihmeessä täällä tätä keskustelua, minäkin haluan tietää miksi salasuhteet lopetit ja miksi jatkat nykyisessä...yms. mitä edellä joku kysyi...

Ja olen ihan asialinjalla, koska edelleen olen hämmentynyt mitä tapahtui omalla kohdallani ja miksei mies "lopettanut" suhdetta reilusti.

Siksi toivon että vastaisit niin saisin miehen näkökulmaa asiaan.

Vierailija
30/66 |
22.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

en nyt halua sen enempää asiaa enää miettiä, koska mies satutti mua niin perin pohjin että asian hyväksyminen on edelleen rankkaa. Mutta se on se perinteinen 2 varattua, katseet kohtaa, hetken taistellaan vastaa, nainen luulee rakkaudeksi,mies lepertelee ja antaa naiselle syytä ymmärtää että mieskin tuntee samoin, on toisin sanoen hyvin epäselvä sanoissaan ja jättää vastailematta tiettyihin asioihin eli siis ei tee pelisääntöjä selväksi koska mies vain näkee panon ja palaa sitten perheen luo, sen enempää välittämättä naisen tunteista tai edes selittämättä mitään. Siinä meni hyvä tuttavuus, tästä edespäin mies on mulle vain ilmaa niin kuin minä olen ollut hänelle.

Ei siinä ole nyt aivan kaikki itsehän olin tyhmä rakkauden huumassani, niinhän se sanonta menee "ei se ole tyhmä joka ottaa vaan se joka antaa" pätee seksinkin suhteen, mutta sen neuvon annan teille rakkaat miehet muistakaa että se toinen nainenkin on tunteva olento ja vaikka se kulli veisi järjen ja nainen olisi kuinka himokas niin jättäkää tilaisuus käyttämättä etenkin jos tiedätte naisen olevan valmis enempään----siis tehkää pelisäännöt KUNNOLLA PUHUMALLA selviksi.Ja olkaa reiluja ja rehellisiä ettei jälkikäteen tarvitse jossitella kummankaan.

Ja te rakkaat naiset.... vaikka mies olisi kuinka ihana ja kehusi teidät maasta taivaaseen, ottakaa tarkasti selvää miehen mietteistä ja jos on yhtään epäselvä eikä vastaile niin jättäkää oman onnen ojaan, säästytte monelta itkulta.

- se joka ei enää usko rakkauteen---kuulostaa marttyyrimaiselta mutta näin on. Se satutti liikaa.

Vierailija
31/66 |
22.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

asian hyväksyminen on siksi vaikeaa koska olen aina ollut järki-ihminen ja siksi olen toisin pettynyt itseeni koska erehdyin tälläiseen typerään huumaan, en syytä oikeastaan miestä mistään paitsi että olisin toivonut reiluutta häneltäkin.

Itse olin kyllä avoin tunteissani, ajatuksissani ettei hänelle ainakaan mikään pitänyt tulla yllätyksenä.

Mutta tämä maailma ei ole aina reilu, kuten olemme monet sen huomanneet.

Vierailija
32/66 |
22.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että pettävä pettääkin tuplasti. Tai miksi jätti ja palasi takaisin. Joku pseudoviisas on joskus sanonut, että kysymykseen "miksi" ei täydy vastata. Tunteet tulevat ja menevät, mitä niille voi ja mitä selitykset auttavat.

Ehkä eivät autakaan sitä eteenpäin, joka jättää. Mutta joka on uskaltautunut kuorestaan ja kenties valmis heittäytymään täysillä uuteen suhteeseen, edes lähestulkoon rehellinen selitys auttaisi. Siis huom. rehellinen.

Sama muuten pätee niihin ympäripyöreisiin selityksiin, kuten ketjun miesten vaimojen ja miesten selitykset, miksi "ei haluta".

Mitä te miehet sanoisitte tähän?

en nyt halua sen enempää asiaa enää miettiä, koska mies satutti mua niin perin pohjin että asian hyväksyminen on edelleen rankkaa. Mutta se on se perinteinen 2 varattua, katseet kohtaa, hetken taistellaan vastaa, nainen luulee rakkaudeksi,mies lepertelee ja antaa naiselle syytä ymmärtää että mieskin tuntee samoin, on toisin sanoen hyvin epäselvä sanoissaan ja jättää vastailematta tiettyihin asioihin eli siis ei tee pelisääntöjä selväksi koska mies vain näkee panon ja palaa sitten perheen luo, sen enempää välittämättä naisen tunteista tai edes selittämättä mitään. Siinä meni hyvä tuttavuus, tästä edespäin mies on mulle vain ilmaa niin kuin minä olen ollut hänelle.

Ei siinä ole nyt aivan kaikki itsehän olin tyhmä rakkauden huumassani, niinhän se sanonta menee "ei se ole tyhmä joka ottaa vaan se joka antaa" pätee seksinkin suhteen, mutta sen neuvon annan teille rakkaat miehet muistakaa että se toinen nainenkin on tunteva olento ja vaikka se kulli veisi järjen ja nainen olisi kuinka himokas niin jättäkää tilaisuus käyttämättä etenkin jos tiedätte naisen olevan valmis enempään----siis tehkää pelisäännöt KUNNOLLA PUHUMALLA selviksi.Ja olkaa reiluja ja rehellisiä ettei jälkikäteen tarvitse jossitella kummankaan.

Ja te rakkaat naiset.... vaikka mies olisi kuinka ihana ja kehusi teidät maasta taivaaseen, ottakaa tarkasti selvää miehen mietteistä ja jos on yhtään epäselvä eikä vastaile niin jättäkää oman onnen ojaan, säästytte monelta itkulta.

- se joka ei enää usko rakkauteen---kuulostaa marttyyrimaiselta mutta näin on. Se satutti liikaa.

Vierailija
33/66 |
23.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jatkakaa nyt ihmeessä täällä tätä keskustelua, minäkin haluan tietää miksi salasuhteet lopetit ja miksi jatkat nykyisessä...yms. mitä edellä joku kysyi...

mä sitten kuitenkin sinun pyynnöstä väännin pikku novellin.

Kommenttisi olisi mukava kuulla.

P2

Vierailija
34/66 |
23.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidä itsesi mielenkiintoisena kumppanillesi. Sheivaa ja huolehdi, että pillu tuoksuu hyvältä. Älä rähjää turhista asioista. Myös miehen pitää huolehtia itsestään, jotta nainen ei häivy vieraisiin. Mutta seksin pitää sujua. Mies antaa suuseksiä naiselle joka sheivaa ja huolehtii pillustaan. Vanha totuus on, että pari joka makaa ja harrastaa seksiä keskenään, myös pysyy yhdessä.

Vierailija
35/66 |
23.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka sheivauksesta voi tietenkin joku toinen mies olla muuta mieltä.

Mutta ihan totta: en minäkään innostuisi suuresti miehestäni, jos hän kävisi kimppuuni hienhajuisena, paikat tunkkaisina ja hiukset rasvaisina,

Voisiko ratkaisu olla ihan totta näin yksinkertainen? Täytyypä alkaa pohtia.

Tutustuessamme ja ihastuessamme kun tulee vietettyä tovi jos toinenkin kylpyhuoneessa, mitä ihmeellisimpiä voiteita vartaloon hieroen. Me hyppäämme suihkussa mennen tullen ja yhdessäkin on kiva olla siellä saippuan ja veden äärellä.

Mutta arjen tullen - ihan totta; ajatelkaas kukin omalta osaltaan, tuoksuvoidetuubi ei tyhjenekään samaa vauhtia.

Eli vaimo ei enää ole innostunut, kun mies haisee, ja tuolle rakkaalle kumppanille niinkuin kelle tahansakin toiselle ihmiselle on vaikeata huomauttaa asiasta; opetetaanhan meille jo pienenä, etti ole kohteliasta huomautella toisen vioista.

Ja kun mies ei enää kiinnosta naista, siirtyy nainenkin takaisin "perushygienaan", ts., ei olekaan enää niin puhtoisen houkutteleva miehelleen ja siinä astuvat pakkotarpeiden tyydyttämiset kuvioon.

Ja muut raikkaat vaihtoehdot - uudet ihastumiset jotka johtavat kenties pettämiseen? Näinkö se onkin?

Sassiin siis siitä siivoamaan itsensä houkuttelevaksi, niin miehet kuin naisetkin.

Ei kun ihan totta.

Pidä itsesi mielenkiintoisena kumppanillesi. Sheivaa ja huolehdi, että pillu tuoksuu hyvältä. Älä rähjää turhista asioista. Myös miehen pitää huolehtia itsestään, jotta nainen ei häivy vieraisiin. Mutta seksin pitää sujua. Mies antaa suuseksiä naiselle joka sheivaa ja huolehtii pillustaan. Vanha totuus on, että pari joka makaa ja harrastaa seksiä keskenään, myös pysyy yhdessä.

[/quote]

Vierailija
36/66 |
23.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoivat kirjaimet hyppiä lampaanpolskaa.

Sanoo

edellisen viestin otsikon kirjoittaja

Vierailija
37/66 |
23.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaihtaisin mielelläni kanssasi ajatuksia, takana kun on vähän samanlainen tilanne. Tässä sähköpostiosoitteeni: kevaaseen at gmail piste com .

Ehkä saamme kumpikin vähän valotettua itsellemme ja toisillemme, miten siinä näin meni.

Vierailija
38/66 |
28.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 2 lapsen äiti ja omasta mielestäni kaunis, hoikka, vaalea ja seksikäs. Seksi on aina ennen toiminut tosi hyvin avioliitossamme ja en ole koskaan sanonut "ei". Olen siis aina ollut se halukkaampi osapuoli. Kaikkea on kokeiltu ja seksi on monipuolista. No mies jäi kiinni pettämisestä. Omien sanojensa mukaan ei ollut onnelinen koska minä haluan AINA keskustella, hän kun ei puhuisi mistään. Tämä oli syy pettämiseen siis oma fiilis ettei ollut onnellinen kanssani. Kun sitten puhuimme erosta ei hän sitä enää halunnutkaan eikä tämä 10v minua nuorempi tyttö ollutkaan enää niin ihana. Tästä alkoi minun haluttomuus ja en tosiaan tiedä mitä tehdä. Olemme kokeilleet mutta en enää saa orgasmia eikä seksi kiinnosta mieheni kanssa. Mietin vain et onko tämä syy erota ja pitäisikö antaa ajan kulua? Sain tietää pettämisestä lokakuussa joten ei ole vielä kovin pitkä aika mennyt. En olisi ikinä uskonut että minä alan kärsiä haluttomuudesta. Kai se sit vaikutti kuitenkin itsetuntoon ja siksi ei enää haluta

Vierailija
39/66 |
28.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieheen ja epäilet häntä.

Ei tohon auta kuin aika vain ja keskustelut, joita miehesi inhoaa

Vierailija
40/66 |
28.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa uskottomuuteen sittenkin olla yhtä paljon syitä kuin meitä ihmisiäkin. Kuka pettää, kun vaimo ei puhu mitään, kuka pettää näemmä taas kun puhuu liikaa ja kuka pettä vaan kun alkaa kutittaa nähdessään vastakkaista sukupuolta olevan ja kuka pettää purkaakseen paineet. Huh huh.

Ei kai stten löydy mitään yleispätevää neuvoa, mitä voi naisena tehdä, ja miten toimia parisuhteessa, jotta mies ei petä. Vai onko?

Olen 2 lapsen äiti ja omasta mielestäni kaunis, hoikka, vaalea ja seksikäs. Seksi on aina ennen toiminut tosi hyvin avioliitossamme ja en ole koskaan sanonut "ei". Olen siis aina ollut se halukkaampi osapuoli. Kaikkea on kokeiltu ja seksi on monipuolista. No mies jäi kiinni pettämisestä. Omien sanojensa mukaan ei ollut onnelinen koska minä haluan AINA keskustella, hän kun ei puhuisi mistään. Tämä oli syy pettämiseen siis oma fiilis ettei ollut onnellinen kanssani. Kun sitten puhuimme erosta ei hän sitä enää halunnutkaan eikä tämä 10v minua nuorempi tyttö ollutkaan enää niin ihana. Tästä alkoi minun haluttomuus ja en tosiaan tiedä mitä tehdä. Olemme kokeilleet mutta en enää saa orgasmia eikä seksi kiinnosta mieheni kanssa. Mietin vain et onko tämä syy erota ja pitäisikö antaa ajan kulua? Sain tietää pettämisestä lokakuussa joten ei ole vielä kovin pitkä aika mennyt. En olisi ikinä uskonut että minä alan kärsiä haluttomuudesta. Kai se sit vaikutti kuitenkin itsetuntoon ja siksi ei enää haluta