Ensireaktiosi, kun kuulit uutisen...
WTC torneista 11.9.2001? (sori saman tyyppinen aloitus kun tuo Estonia, mut mielenkiinnon vuoksi laitoin :)
Kommentit (44)
Ensimmäinen ajatukseni oli että ei helvetti mitä meninkään tekemään, lapsia tämmöiseen maailmaan.
Tunteet vaihteli epäuskosta, suruun ja vihaan.
Samalla tuli hirveä halu paijata omaa vatsaa, ihan kuin olisin halunnut (halusinkin) suojella pientä syntymätöntä poikalastani. Peittää hänen korvansa ihmisten ääniltä.
Olin anoppilassa silloin. Kaikki olivat ihan järkyttyneitä, itsekin tärisin suoranaisesta pelosta kun tajusin että tämä tapahtuukin ihan oikeasti.
Koko päivä meni seuratessa tilannetta, kun ensimmäinen shokki oli ohi sitä halusi tietää miksi näin tapahtui? Kuka kaiken takana oli? Selvisikö kukaan?
Onko Suomeen odotettavissa nyt jotain? Syttyikö uusi sota, maailmanlaajuisesti.
Edelleen kuvia, tapahtumia katsoessa, osa minusta ei vieläkään halua uskoa tapahtunutta todeksi.
ja yllättäen av:llä, kun joku Usassa asuva äiti kertoi uutisen netissä palstalla, en uskonut ensin, ajattelin että joku pilailee. Mutta jonkun ajan päästä alkoi Suomen televisio kertomaan samasta.
Ja tämä on ollut yksi uutinen jonka olen kuullut ensin Av:ltä ja sitten vasta virallisista lähteistä.
Ensimmäinen ajatukseni oli että ei helvetti mitä meninkään tekemään, lapsia tämmöiseen maailmaan.
Tunteet vaihteli epäuskosta, suruun ja vihaan.
Samalla tuli hirveä halu paijata omaa vatsaa, ihan kuin olisin halunnut (halusinkin) suojella pientä syntymätöntä poikalastani. Peittää hänen korvansa ihmisten ääniltä.
Olin anoppilassa silloin. Kaikki olivat ihan järkyttyneitä, itsekin tärisin suoranaisesta pelosta kun tajusin että tämä tapahtuukin ihan oikeasti.
Koko päivä meni seuratessa tilannetta, kun ensimmäinen shokki oli ohi sitä halusi tietää miksi näin tapahtui? Kuka kaiken takana oli? Selvisikö kukaan?
Onko Suomeen odotettavissa nyt jotain? Syttyikö uusi sota, maailmanlaajuisesti.
Edelleen kuvia, tapahtumia katsoessa, osa minusta ei vieläkään halua uskoa tapahtunutta todeksi.