Mitkä olisivat hyvät lenkkikengät talvella?
Laitanpa tämän avauksen tällekin osastolle....
Elikkäs.-- Ongelman tynkää pukkaa =) Olen aikastamoinen himokävelylenkkeilijä (4-6 kertaa viikossa pakko päästä kunnon kävelylenkille). Kesällä kenkinä ovat minulle mieluisimmat ihan peruslenkkikengät. Mutta, mutta... mitä jalkaan näin talvella? Talvikengillä olen nyt lompsinut, mutta voi jalkaparkoja =( Eikä oikein vauhtikaan nouse kovaksi huonoilla kengillä. Suositelkaa viisaammat jotain!
Kommentit (4)
minulla on noista tuo walker pro-malli ilmeisesti ja aivan mielettömän hyvät talvilenkkikengät on. Tosin minun lenkkini ovat enemmän kävelyä kuin juoksua, mutta minusta noilla on kyllä hyvä juostakin.
Nyt alennusmyyntiaikaan noita saa sikahalvalla, omani ostin vuosi sitten alesta.
tai pehmeät varrelliset nahkanilkkurit terästettynä piikeillä tai joillain liukuestejutuilla. itselläni on eccon vaelluskengät ja ne vievät melkein itekseen eteenpäin. isolla mahalla vain on hankala laittaa nauhoja kiinni.
Minä kävelen aina vaelluskengillä, kesät talvet. Lenkkareista luovuin ajat sitten kun vaelluskengät tukevat jalkaa paljon paremmin.