Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kylläpäs mä olen ihastunut!

Vierailija
14.12.2005 |

Moniin vuosiin ensimmäistä kertaa oikein kunnon crush toiseen mieheen. En tietystikään mene ajatuksia pidemmälle, mutta voi hyvänen aika, kun mahanpohjasta kääntää, kun tuon miehen näen.

Onneksi asumme eri kaupungeissa ja olemme eri työpaikassa. Tapaamme palaverissa korkeintaan kerran kuukaudessa.

Oikein huvittaa itseni puolesta, kun ihmiset tietäis mitä mun päässä liikkuu :)

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
14.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perheelliselle vain harvoin kannattaa sekaantua toiseen mieheen - varsinkaan varattuun sellaiseen - mutta eihän se estä ihastumasta. Flirtti on elämänsuola!!

Vierailija
2/8 |
14.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä hypellä jaksaa pitkään! Ja mieshän siitä vaan sadon kerää, kun oikein kuumana käyn :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
14.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro vähän tarkemmin, millainen on tuo mies, mikä hänessä vetää? Onko hänellä perhe?

Vierailija
4/8 |
14.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työn puolesta olen hänet oppinut tuntemaan. Hoikka, sopivan pitkä, älykäs ja huumorintajuinen. Myös hyvä keskustelija.

Eilen oltiin yhteisessä iltatilaisuudessa joita on suunnilleen 1/v. Meillä oli istumajärjestys ja jotenkin paikkaani etsiessäni ensimmäistä kertaa huomasin, että kaveri taitaa vähän mulle merkitäkin. Toivoin nimittäin, että olisipa hän laitettu mun viereen - ja niinhän hän olikin.

Siinä sitten normaalisti seurusteltiin illallisen merkeissä ja hän vaikutti entistä mukavammalta mieheltä. Lähdin juhlista aikaisin, mutta jos olisin ollut pidempään, en olisi ollenkaan pistänyt pahakseni muutamaa hidasta tanssia hänen kanssaan.

Intuitio sanoo, että hänkin vähän tuntee jotain mua kohtaan, mutta tunteet eivät neuvottelupöydän ympärillä juuri pääse roihahtamaan, kun edustamme vielä eri yrityksiä.

Ihana mies kuitenkin! Just mulle sopivaa tyyppiä!

Vierailija
5/8 |
14.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja " mies" tässä yhteydessä siis oma aviomies, joka kerää sadon mun salaihastuksesta :)

Vierailija
6/8 |
15.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan sitä pientä flirttiä harrastaa, vaikka ei sen pidemmälle menisikään.

Vierailija
7/8 |
15.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana mies, kateellinen olen.

Vierailija
8/8 |
15.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on itsekin naimisissa, onnellisesti ja kolmen lapsen äiti. Ei ole aikomustakaan lähteä sekoilemaan, mutta hienointa onkin tuo tunne itsessään.

Olen pitkään miettinyt, eikö mulla enää tuolla rintamalla tapahdu mitään. Vuosia onkin mennyt edellisestä kerrasta.

Hauska kuriositeetti on, että joka kerta, kun olen ihastunut toiseen mieheen, olen pian tullut omalle miehelleni raskaaksi :) Nyt on kyllä lapsiluku täynnä, mutta voihan tästäkin ottaa sen hauskuuden irti ja peuhata peiton alla oikein sydämen kyllyydestä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kuusi