Lue keskustelun säännöt.
Veisittekö vauvan lääkäriin jos...?
14.12.2005 |
Kuumetta kaksivuorokautta 39, yskii kovasti ja itkee heti yskäisyn jälkeen. Aika tuskainen ja raskas hengitys.
Kommentit (2)
Miksi vauvan pitäisi turhaan kärsiä, jos tuohon sairauteen on syynä joku bakteeri ja se saataisiin nopeammin lääkkeillä kuriin?
Ja veisin yksityiselle.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
jo se että hengitys vaivalloista syy viedä lääkäriin