Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

La elokuussa, kerrotteko jo jouluna vauvauutisista?

13.12.2005 |

Itse oletan, että olen raskaana. En ole tehnyt vielä testiä, mutta kuukautiset ovat jo reilusti myöhässä. Laskettu aika tulee olemaan noin elokuun puolivälissä. En tietenkään pääse vielä neuvolaan ennen joulua, kun odotin ensimmäistä kävin neuvolassa rv 10.

Jotenkin tuntuu siltä, että haluaisimme jouluna kertoa lähimmille vauvauutisia. Toisaalta silloin mennään vielä riskiviikoilla ja kun ei olla päästy kuulemaan sydänääniäkään neuvolaan. Mitä muut tekevät, joilla la elokuussa ja ei vielä ekaa neuvolaa?!

Toisaalta huomaan, että asennoidun tähän mahdolliseen toiseen raskauteen eri lailla kun ensimmäiseen. Enää kaikki ei kuitenkaan ole uutta ja ihmeelistä. Odotan silti todella paljon aikaa, kun saan olla raskaana ja maha pyöreänä. Nautin ensimmäisen kohdalla valtavasti olostani, kun kaikki meni pahoinvointia lukuunottamatta tosi hyvin. Tämän mahdollisen toisen raskauden tulemme varmasti kertomaan lähimmille paljon aikaisemmin kuin ensimmäisen, koska onhan se niin että jos huono tuuri käy ja raskaus menee kesken niin lähimmistä ihmisistä on sitten tukea. Ja saavathan he kuitenkin asian silloin tietää.

Painin silti ajatuksen kanssa, että onko liian aikaista kertoa jo jouluna?! Ja miten? Hauska olisia laittaa vaikka joku runo palettiin...

Laittakaa kommentteja, erityisesti ne joilla la elokuussa.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen yövuorossa ja taas kirjoittelen kommentteja kaikille ja kaikkiin asioihin =).

itsellä on la jo toukokuun alussa mutta ajattelin silti sanoa oman version. eli meille tulossa myös kakkonen. esikoisesta kerroimme kun olimme kuulleet sydänäänet mutta tästä toisesta laiton viestin kaikille perheenjäsenille (vanhemmat ja molempien sisarukset) samana iltana kun tein testin. olimme paljon puhuneet että toinen saisi tulla kun eka tulee kaksi vuotta. Ja ajattelin myös samoin kuin sinä, että jos jotain tapahtuu niin perheen kanssa sitä kuitenkin haluan surra, en yksin.

eipä muuta. =) mukavaa odotusta!!

Vierailija
22/23 |
14.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laskettu aika 1.8.06 paikkeilla meillä.

Me kerrotaan molempien perheille jouluaattona. Ajateltiin, että eihän parempaa joululahjaa isovanhemmat voi saada kuin vauvauutisia :) niitä on aina kiva kuulla -jää kaikille tämä joulu mieleen. Ja on se eri asia päräyttää nämä iloiset uutiset juhlavassa tunnelmassa, kuin arkena ohi mennen. Ja jos ikävästi sitten käy niin onpahan tukijoukkoja ja ymmärtäjiä. Jos ei olisi joulua niin ei vielä kerrottaisi, odottaisin että masu voisi itse kertoa ;) Itse menen ekaan neuvolaan vasta joulun jälkeen.

Pitää koittaa ajatella positiivisesti ja luottaa siihen, että kaikki menee hyvin!!!!!!!

Kertokaa ihmeessä iloiset uutiset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
14.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli, me kyllä kerrotaan vanhemmille ja siskoilleni jouluna, tosin toinen siskoni jo tietää. Muille, esim kaverit ja muut sukulaiset, kerrotaan vasta tammikuun lopulla kun on ollut ultra ja kaikki ok.

Nyt rv 6+3.

Muuten, ne jotka eivät ole vielä kirjaantuneet elolintusiin, kirjautukaa ihmeessä, meillä on jo mukavasti porukkaa mukana, mutta lisää mahtuu mukaan.