Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kaikki kotiäidit

Vierailija
13.12.2005 |

miltä päivänne näyttää ja kuinka paljon miehenne tekee kotihommia vaikka te olettekin kotona? entä onko muita apuja arkipäivän avuissa? (isovanhemmat, siivoja jne.)

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikonloppuisin kaikki tehdään puoliksi. Muita apuja ei ole.

Vierailija
2/8 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivouksia ja muuta kerkeää tehdä kun mies tulee töistä ja joko siivoaa tai hoitaa lasta ja mä siivoan. Paitsi tänään, kun miehellä on vapaapäivä :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

teen oikeastaan kaikki. Kun mies tulee töistä, hän on lasten kanssa (koska ei ole saanut olla päivällä) ja minä jatkan kotihommia illalla. Päivällä siis olen lasten kanssa ja teen samalla mitä ehdin, loput illalla ja viikonloppuna. Joskus mies auttelee, esim. imuroi. Mutta kyllä taidan tehdä 98 % näistä. Ihen tyytyväisiä ollaan ja oikeudenmukaista tämä. Kun mies tulee kotiin töistä, ruoka valmiina.

Vierailija
4/8 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan ruoat, siivoan jäljet, imuroin, pesen pyykit, laitan kuivamaan, ulkoilen lasten kanssa..

Mies on sanojensa mukaan väsynyt töistä. Ei vie aina edes astioitansa tiskipöydälle. Sohvaperuna, ja päivä päivältä pahempi. Niin ja muita apuja ei ole. Mummot ja muut sukulaiset n. 500 km:n päässä.

Vierailija
5/8 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamupalan jälkeen menemme ulos, sitten lounaalle ja lapset nukkumaan. Siinä vaiheessa pistän yleensä pyykit ja tiskikoneen pyörimään ja heittäydyn vapaalle :) Jos imuroin, teen sen joko aamulla ennen ulos menoa tai ennen lasten päiväunia. Vessan pesu ja pölyjen pyyhintä ovat niin nopeita hommia, että teen niitä milloin sattuu, vähintään kerran viikossa. Samoin kerään leluja ja järjestelen tavaroita koko ajan päivän mittaan, miten nyt ehdin. Ruokaa laitan joka iltapäivä.

Muita apuja ei ole.

Vierailija:

miltä päivänne näyttää ja kuinka paljon miehenne tekee kotihommia vaikka te olettekin kotona? entä onko muita apuja arkipäivän avuissa? (isovanhemmat, siivoja jne.)

Vierailija
6/8 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

hän istuu tietokoneen ääreen ja katsoo välillä telkkaria ja sitten menee nukkumaan. Meillä onkin aina aika sotkuista kun jos siivoaisin koko ajan niin lasten kanssa ei olisi kukaan.

Vierailija
7/8 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten muuten ei tarvitse kuin ehkä kerran imuroida + muuta pientä siistimistä. Meillä ei ole kuin yksi lapsi ja sekin jo niin iso, että osaa pääsääntöisesti korjata jälkensä.

Vierailija
8/8 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli ei saa roskia roskiksen, välttämättä. Mutta lasten kanssa on loistava isä. Joissain asioissa parempi kuin minä