Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko totta, että poikien äiti selviää

Vierailija
13.12.2005 |

huomattavasti halvemmalla, etenkin murrosikäisten kanssa? Tutut, joilla on tyttöjä, sanovat, että tulevat erittäin kalliiksi.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta taas tuntuu, että asia on päinvastoin. Tyypilliset poikien harrastukset ovat ainakin kalliita. Tietysti niitä voi tytötkin harrastaa. Mutta faktaa minulla ei ole, pelkkä arvaus :-)

Vierailija
2/7 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tytöt varmaan yleisesti haluavat enemmän uusia vaatteita tms.. mut ei voi tietää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulle jotain merkkifarkkuja silloin tällöin. Tulin halvemmaksi!

Vierailija
4/7 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ei ole millään tavalla välttämätöntä omistaa kahtatoista paria farkkuja, eikä meikkejen tarvitse olla niitä ökyhinnoiteltuja.

Vierailija
5/7 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kyllä jääkiekko, laskettelu ym. urheiluharrastuksetkin kalliiksi tulee. Mutta eiköhän ne lapset tule keskimäärin yhtä " kalliiksi" ovatpa tyttöjä tai poikia ja harrastavatpa mitä tahansa. Johonkinhan sitä rahaa saa aina menemään.

Vierailija
6/7 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole katkera, sillä ovat hankkineet aikanaan minullekin mitä olen tarvinnut. Pikkuveljelläni useita kalliita harrastuksia, joihin pitää vuosittain hankkia uusia varusteita, hallivuokria, hissilippuja ym. Ja vaatemaku ei ole miehenalulla halvimmasta päästä. Lisäksi pc-pelit ym.

Mulla on muutenkin tästä asiasta vähän päinvastainen käsitys, jotenkin tuntuu, että poikien harrastuksiin ollaan valmiimpia satsaamaan suurempia summia.

Vierailija
7/7 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pojat vaikuttavat vilkkaammille, joten vaatteita ainakin kuluu meilläkin tällä hetkellä jo melkoiset määrät. Onhan vaatteissa erojakin : pojat eivät voi pitää esim. sukkahousuja vaan pitää olla sukat ja kalsarit ts. hinta keskimäärin väh. 7-8 euroa. Ruokakin maistuu ihan hyvin, harrastukset kanssa.

Vaikka siis poikamme on vasta vuoden ikäinen niin tälläsiä ajattelen aloituksestasi. Ihmeellistä miten maailma muuttunut yhtäkkiä sellaiseksi " kulutuspaikaksi" että kauppareissullakin jatkuvasti saa olla ostamassa useammalla kympillä eikä enää vain itselle. Joten tuskinpa se kellekään " halpaa" on Suomessa.