Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua kaipaan..EN KOMMENTTEJA TYYLIIN SIITÄS SAIT..

Vierailija
06.12.2005 |

Mieheni erosi ex vaimostaan 5 vuotta sitten ja hänellä on tästä liitosta kolme lasta 6, 8 ja 9 vuotiaat. Meillä on mieheni kanssa lapsettomuushoidot kesken, lapsi on minulle tärkempi kuin miehelleni, luonnolliesti. Nyt mieheni ex on raskaana, ja ilmoitti minulle sähköposti viestillä että mieheni on lapsen isä )))0= Mieheni kieltää kaiken, mutta itse en pysty keskittymään enää mihinkään. Kaikki kolme lasta ovat nyt täällä..

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
06.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se totuus tulee enemmin tai myöhemmin. Juttelet vielä miehesi kanssa ja kysyt asiasta suoraan. Jos vastaus on ei, odottelette lapsen syntymään ja isyystestejä. Kuinka nopeasti parhaimmillaan voisit itse tulla raskaaksi? Tätä kysyn, jos miehesi olisikin ex:n lapsen isä ja pettänyt sinua, niin onko mahdollista, että tulet raskaaksi ennen kuin asia selviää isyystesteissä?

Voimia sinulle ja koita saada hyvä keskusteluyhteys mieheesi!

Vierailija
2/6 |
06.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos todellakin miehesi on isä, etsisin uuden miehen ja antaisin hänen jatkaa exänsä kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
06.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaiset välit teillä on tähän exään, voisiko hän tehdä tollaisen julistuksen ihan vaan sinua kiusatakseen ja välit sotkeakseen?

Joka tapauksessa, dna-testit kehiin vaan heti kun mahdollista, jos sinne asti yhdessä voitte olla.melkoinen mimmi, mutta jos väite on totta, on kyllä miehesikin aika porsas...

Vierailija
4/6 |
06.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypillistä on, että joskus ihmisiä janottaa vanha suola. Ei niin, että haluaisi lopullisesti takaisin exän luokse vaan niin, että vanha ja tuttu onkin muuttunut kiinnostavaksi yhden illan jutuksi jälleen.

Sinun tulee nyt tykönäsi miettiä: antaisitko anteeksi miehellesi, jos hän olisi uuden lapsen isä? Jatkaisitteko silti? Vai mitä tekisit? Ottaisitko sen riskin, että olet joskus yksinhuoltaja? Joillekin naisille lapsi on niin tärkeä, että edes tietoinen yh-valinta ei pelota.

Vierailija
5/6 |
06.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ota yhteyttä ex vaimoon. Tämän tason pilat eivät ole enää pioloja.

Vierailija
6/6 |
06.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sillä exällä onkin ollut joku yhden yön hoito, eikä halua lapsesta isätöntä, ja vanha suola janottaa. Koeta pysyä rauhallisena, jos ei oo ollu aiemmin mitään merkkiä siitä, että miehelläs ja exällä olis mitään menossa, ei varmaan kannata tuollaista s-postia ottaa heti kovin vakavasti. Tsemppiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kuusi