Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ongelmana tupakoiva Mummi...

Vierailija
13.12.2005 |

Eli minun äitini,lapsieni 6kk ja 6v. mummi,joka polttaa sisällä

tupakkaa,on tehnyt niin koko ikänsä ja kuten arvata saattaa ei

siitä tavasta ihan helposti luovuta.Menee kyllä partsille tupakille kun

ollaan siellä kylässä mutta tietysti se haju joka siellä sisällä leijuu

tarttuu vaatteisiin hiuksiin tavaroihin ja kaiken tämän takia joutuu

rajottamaan siellä käymistä ja se harmittaa.Minulla on tosi läheiset välit

äitini kanssa ja hän asuu lähellä ja on oikeastaan ainoa hoitoapu lasten

kanssa jos mieheni kanssa jonnekkin halutaan mennä,mutta todella harvoin viemme isompaa sinne hoitoon ja on elämänsä aikana siellä

jopa 2 krt ollut yökylässä...pakon edessä.

Tästä on todella vaikeaa keskustella äitini kanssa ja haluaisin vinkkejä

miten voisin ottaa puheeksi ja ehdottaa " elämäntapa" muutosta suututtamatta häntä.Mutta olisiko se liikaa pyydetty että polttaisi parvekkeella pysyvästi,olenko kohtuuton?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota asia puheeksi mummin kanssa ja keskustelkaa asialinjalla. Voisithan esittää asian vaikka niin, että olet huolissasi hänenkin terveydentilastaan. Sehän pitää varmasti paikkansakin!

Vierailija
2/13 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta et voi vaatia tekemään oman mielesi mukaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos asia sinulle noin vaikea pitänee teidän alkaa tavata muualla kuin mummin kotona. Jokainenhan saa tehdä kotonaan mitä tykkää ja minusta mummi jo tullut paljon vastaan tuon ongelmasn suhteen, jos kerran polttaa teidän siellä ollessanne parvekkeella.

Vierailija
4/13 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

että menee partsille polttamaan teidän kyläreissunne aikana. Oma äitini + avomiehensä polttelevat silloinkin sisällä. Perustelevat sitä sillä, että hehän saavat kotonaan tehdä mitä lystäävät. Ilmeisesti valitsivat tupakin polton lapsenlapsen näkemisen sijaan, jos kieltäytyin käymästä heidään luonaan tupakan takia. Yritän sietää savua vierailun ajan, mutta totta on, että kaikki vaatteet saa käynnin jälkeen kyllä laittaa pesuun.

Vierailija
5/13 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Jos asia sinulle noin vaikea pitänee teidän alkaa tavata muualla kuin mummin kotona. Jokainenhan saa tehdä kotonaan mitä tykkää ja minusta mummi jo tullut paljon vastaan tuon ongelmasn suhteen, jos kerran polttaa teidän siellä ollessanne parvekkeella.

Mun lasten mummi, eli miehen äiti, polttaa sisällä. Oltiin siellä tai ei. Ja mulle ei tulisi mieleenkään siitä edes huomauttaa!

Vierailija
6/13 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummo saisi valita, haluaako lapset sinne vai ei. Jos ei halua, niin polttaa sisällä. Jos haluaa, niin käy parvekkeella, siis aina eikä vain silloin kun olisimme kylässä. Muutoin mummo saisi tulla meille kylään. Itse en veisi lapsiani tupakanhajuun, olisi ällöttävää jos pienet lapset haisisi röökille. Yäk!!!

Vierailija
7/13 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua suurimmaksi osaksi. Olen siitä sanonut mutta tokaisu on että se on heidän oma asuntonsa ja tekevät siellä mitä lystää. Vaikee siihen mennä sitten mitään sanomaan kun kumminkin tahtoo mummon ja lasten välien olevan yhtä ihanat kuin nyt, mutta eikös se nyt jollaisn tapaa vaikuta lapsiin kun keittiössä polttaa aina ja lapset siinä jaloissa. Ainakin minun mielestä.. huoh..

Vierailija
8/13 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

en itse tupakoi eikä tulisi kuuloonkaan että meillä tupakoitaisiin sisällä. en pidä tupakan hajusta enkä halua että lapseni altistuu sille.

oma äitini on myöskin aina polttanut ja omassa kodissaan polttaa sisällä. silloin kun läsnä on tupakoimattomia vieraita tai lapsia niin menee ulos tupakalle.

ei tulisi mieleenkään vaatia muutosta. talo elää tavallaan jne. ja tämä koskee luullakseni myös huonoja tapoja.

Vierailija
9/13 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkin ajan päästä alkoi polttamaan vain parvekkeella. Nyt on kokonaan lopettanut. En sietänyt sitä kamalaa hajua.

Vierailija
10/13 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsistimummi juo ja polttaa. 

Vierailija
11/13 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elääkö aloituksen mummi enää?

Vierailija
12/13 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo vielä mitään.Odota kun alkaa vetämään kaksin käsin viinaa.

Vierailija
13/13 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sanoin isälleni, joka poltti piippua autossa, että lapseni ei tule autoon, jos hän polttaa. Kesken matkankin poistumme kyydistä ja otamme taksin, jos pistää piipuksi. Olin myös tiukkana sen kanssa, että eivät nähneet piipunpolttoa. Saivat sitten nähdä tupakit suussa joillain ihan randomeilla ja siihen saattoi sanoa, että "nuo kutsuvat kivuliasta ja tappavaa syöpää luokseen, tule tule rakkain...".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yhdeksän