Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kysymys vauvavakuutuksen korvaavuudesta....

Vierailija
13.12.2005 |

korvaako nuo 3 kk:tta ennen otetut vakuutukset mitkään esim. keskosena syntyneen sairaalassaolomaksuja? tai jos äiti joutuu olemaan sairaalassa ennen synnytystä?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta odotusaikana tai sen jälkeen äidin hoitoa ei korvaa.

Vierailija
2/7 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

rajata kaiken " vian" pois.... olenko ihan hakoteillä??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vakuutusta haettaessa kyllä kyseltiin kaikki mahdollinen ja mahdotonkin meistä vanhemmista, tulevan lapsen sisaruksista jne.. Täytyypä kaivella vakuutusehdot taas esille ja tarkastaa, pitääkö lapsen syntymän jälkeen toimittaa jotain todistuksia.

T. 2

Vierailija
4/7 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse suhtautuisin aika varauksella tuollaiseen todistukseen, miksi sitä tarvitaan? Jos vakuutus kerran korvaa kaikki sairaudet, niin eihän mitään tarvitse rajata pois... Otapa selvää tarkemmin vakuutuksen sisällöstä ennen kuin teet päätöksiä! Ja VERTAILE eri vakuutusyhtiöitä.

Vierailija
5/7 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännättiin kyselläänkö, olisi varmaan evätty kuopuksen vakuutus sisarusten sairausten perusteella...

Vierailija
6/7 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

jouduimme vaihtamaan pian syntymän jälkeen vakuutusfirmaa ja sinne jouduimme laittamaan lääkärintodistuksen lapsen terveydentilasta... sori siis hämmennys. Ei varmaankaan koske tavallista ennen syntymää otettua vakuutusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/7 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa on Kela, joka korvaa lapsen sairauskulut erittäin kattavasti ilman mitään ylimääräisiä vakuutuksia. Lapsi saa olla todella sairas ja kuukausitolkulla sairaalahoidossa ja kalliilla lääkityksillä, että tuollainen vakuutus kannattaa. Eri asia tietenkin jos on sitä tyyppiä, joka raahaa terveen lapsen kerran viikossa yksityislääkärille " korvatulehdusepäilyn" tai muun nuhan vuoksi, mutta silloinkin jää yleensä se omavastuu maksettavaksi (kuinka moni kerää laskut vuoden ajalta, kysyn vaan).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kaksi