Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huh, tätä oksentamista...

Vierailija
13.12.2005 |

Raskausviikkoja 7 ja rapiat ja hirmuista oksentelua ollut pitkin päiviä jo 1, 5 viikkoa. Pahinta oksentamisessa on juuuri se, ettei se anna ennakkovaroitusta vaan laatta kiipeää ylös sekunnin murto-osassa missä ja milloin tahansa. Olen opiskelija, ja tentti tällä viikolla....Pelottaa todella paljon, että alan oksentamaan tenttisalissa 200 muun läsnäollessa. Ja kohta olisi pakko lähteä ajamaan autoakin moottoritielle eli ei pysähtymismahdollisuutta. Voih, kumpa nämä viikot kuluisi ja olo tasoittuisi. Ensimmäisessä raskadessani oli sama juttu.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi viisi