Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ketään ei kiinnosta ulos kylmään sammunut pultsari?

Vierailija
13.12.2005 |

Soitin vartijat metroasemalle, kun lattialla makasi sammunut juoppo. Oli ollut siinä ties kuin pitkään, eikä ketään kiinnostanut halveksivaa mulkoilua enempää. Eikä päällepäin edes nähnyt oliko se sammunut vai kuollut. Tai no yksi mummo siinä rupesi miettimään että pitäisiköhän soittaa jonnekin ja sille sanoin että soitin jo, suurin osa ihmisistä vaan töllötti metroa odottaessaan, eikä varmasti tienneet että mä olin jo soittanut koska tulivat siihen vasta myöhemmin.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

poliiseja sekä ambulansseja lumessa/kadulla makaaville. En ole koskaan kulkenut vain ohi. Osaan myös ensiapua.

En ole kristitty, vaan muslimi.

Vierailija
22/33 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen kristitty

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen usein samaa kuin ap, että minä pienen lapsen äiti jaksan (ja uskallan laäpsenkin nähden) mennä katsomaan/kysymään läheisen vointia. Josksu olen kysynyt apua, että tuleeko joku nostamaan tai auttamaan esim. soittamalla apua jos ei ole kännykkää mukana. Aika monta kulkijaa saa mennä, että joatin on kinnostanut.

T. Helsinkiläinen& tapakristitty.

Vierailija
24/33 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse " pelastanut" ainakin pari eksynyttä lasta kauppakeskuksessa itkemässä ilman vanhempia. Kukaan ei pysähtynyt kysymään mikä lapsella oli hätänä.

Kerran oli mies kuollut bussipysäkille ja porukka tuli ja meni bussiin noteeramatta. Järkyttävää. Tämä oli vielä koulupysäkki. Ilmoittivat sitten koululla että mies oli kuollut pitkän aikaa sitten ja että miksi kukaan ei ollut välittänyt katsoa hänen tilaansa. Järkyttävää.

Vierailija
25/33 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te jotka ette välitä. Oikeesti tulee ihan paha mieli kun lukee näitä kommentteja.

Alkoholismi on sairaus siinä missä moni muukin ns. itseaiheutettu sairaus. Tähänkö on tultu ettei edes VIITSITÄ auttaa lähimmäistä????

Hävetkää!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Tapakristitty alkoholistin lapsi joka ei jättäisi ketään pulaan.

(paitsi teidät jotka ette pysähtyisi ja soittaisi apua)

Vierailija
26/33 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

saanut pahan epilepsiakohtauksen jäisellä pihalla ja hirvittäis ajatus, ettei joku olisi uskaltanut/viitsinyt pysähtyä. Löin pääni ja sain aivotärähdyksen. Outoa, että joku olisi ulkonäön perusteella arvioinut, kannattaako auttaa vai ei...

Vierailija
27/33 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se pitäis " pelastaa" , että pääsis juomaan lisää viinaa?? Katsos kun se on omilla elämänvalinnoillaan valinnut sellaisen tien, ettei kovin pitkäikäiseksi elä muutenkaan...

Ja eipä niille edes apu kelpaa, siis todellinen apu!

Vierailija
28/33 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

" sehän on ihan oma asiani mihin rahani käytän ja oma terveytenihän on kyseessä"

mutta sitten...

" miksi kukaan ei auta, kun oon sammunu lumihankeen? miksi yhteiskunta ei hoida, kun oon pilannut terveyteni?"

Vierailija
29/33 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ihan yhtä välinpitämättömiä ihmiset on muidenkin kohdalla, edes liukastunutta mummoa ei auteta vaan jätetään hankeen murtuneen lonkan kanssa.

Vierailija
30/33 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä kyll koskis tikullakaan pultsariin.

Vierailija
31/33 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähän voisi olla vastuuntuntoa ja hälyttää apua. Katotaan kun muutamat täällä on vanhoja ja raihnaisia niin heitä luullaan pultsareiksi.

Vierailija
32/33 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väkivallan pelko voi olla monella?

Vierailija
33/33 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään se riippuu ihonväristä että soitetaanko apua,vaalea on selkeä juoppo jolle ei soiteta,tummalle taas soitetaan koska on varmasti sairauskohtaus tai muuten hädässä,kännissä tai huumeissa ei voi tummempi ihminen olla tietenkään

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi viisi