+++++Ensikot Tiistaina+++++
Kommentit (40)
Hitsit, kirjoitin äsken superpitkän viestin ja se katosi taivaan tuuliin *nyyh*.
Nyt siis lyhykäisyydessään samat, eli PEPSIKSELLE ISON ISO LOHTUHALI (((((halaa)))))). Onneksi kuulostit jo toiveikkaalle uuden kierron suhteen! Kuten joku sanoikin, onpahan nyt ainakin varmistettu, että pystyt raskautumaan!!!
Ja voi QUIERO minkä teit!! MAHTAVAA!! ONNEA ONNEA ja kaikkea hyvää!!! Olen siis taustaillut aina silloin tällöin täällä Ensikoissa, ja tiesin jotakin tästä teidän yrityksestä ja inssistä, siksi olikin NIIN MAHTAVAA taas parin päivän tauon jälkeen tulla näkemään näin mahtavat uutiset! Ihanaa!!
Pitänee koittaa nyt itsekin aktivoitua kirjoittamiseen, kun esikoista täälläkin on jo syksy haaveiltu. DIOTIMAN kanssa mennäänkin jota kuinkin samoissa, täällä siis nyt pitkän odotuksen jälkeen kp6 / 36-59!! Pikkusen heittelee nää kierrot siis nyt luomuna. Eli ovikseen tosiaan monen monta viikkoa vielä, jos nyt edes ovuloin (hope so *varpaat ja sormet ristissä*). Eli varatkaas mulle kans yks paikka siihen TAMMIKUUN PLUSSAJUNAAN! Kovasti siihen koitetaan keretä mukaan!!!
Kaikille siis tasaisesti tsemppiä, onnea ja plussatuulia!
[color=Red] -Olivia [size=6] ♥
Hitsit, kirjoitin äsken superpitkän viestin ja se katosi taivaan tuuliin *nyyh*.
Nyt siis lyhykäisyydessään samat, eli PEPSIKSELLE ISON ISO LOHTUHALI (((((halaa)))))). Onneksi kuulostit jo toiveikkaalle uuden kierron suhteen! Kuten joku sanoikin, onpahan nyt ainakin varmistettu, että pystyt raskautumaan!!!
Ja voi QUIERO minkä teit!! MAHTAVAA!! ONNEA ONNEA ja kaikkea hyvää!!! Olen siis taustaillut aina silloin tällöin täällä Ensikoissa, ja tiesin jotakin tästä teidän yrityksestä ja inssistä, siksi olikin NIIN MAHTAVAA taas parin päivän tauon jälkeen tulla näkemään näin mahtavat uutiset! Ihanaa!!
Pitänee koittaa nyt itsekin aktivoitua kirjoittamiseen, kun esikoista täälläkin on jo syksy haaveiltu. DIOTIMAN kanssa mennäänkin jota kuinkin samoissa, täällä siis nyt pitkän odotuksen jälkeen kp6 / 36-59!! Pikkusen heittelee nää kierrot siis nyt luomuna. Eli ovikseen tosiaan monen monta viikkoa vielä, jos nyt edes ovuloin (hope so *varpaat ja sormet ristissä*). Eli varatkaas mulle kans yks paikka siihen TAMMIKUUN PLUSSAJUNAAN! Kovasti siihen koitetaan keretä mukaan!!!
Kaikille siis tasaisesti tsemppiä, onnea ja plussatuulia!
[color=Red] -Olivia [size=6] ♥
Voi hitto tätä foorumia, eka viesti katosi jälkiä jättämättä, ja nyt onnistuin tallentamaan kahdesti saman. SORI! (Tosi kiva ensivaikutelma minusta ja tietokonetaidoistani!!! *nolona poistuu takavasemmalle*)
Höpö höpö, ei mitään noloilua!!! Kaikki me täällä sekoillaan, siitä tää onki just kiva paikka! =) Mukaan vaan piinailemaan ja tammikuun plussajunaan on niin monta paikkaa vapaana kun on matkustajiakin!!! =)
Pepsis: Olen todella pahoillani puolestasi!!! Varmaankaan mikään mitä täällä sanomme, ei voi vähentää suruasi, mutta olet ajatuksissamme! Iso lohtuhalaus sinulle!!!!
Q: Mahtavia uutisia!!! :) Todella paljon onnitteluja ja iso onnitteluhalaus! Ja pikku-q:lle tarrasukkia ja vauvaliimaa rutkasti! Ihanaa!!!!
Dio: Sinulle iso kasa myötätuntoa miehesi sanomisten vuoksi. Miehet vaan on sellaisia, että ne ajattelee enemmän tota taloudellista puolta ja selviämistä yms. ihan erilailla kun me naiset. Tai ainakin niin täällä meillä on. Pidän peukkuja sinulle, että saatte keskusteltua asiat selviksi ja päädytte yhteisymmärrykseen. -ja sinä et tältä palstalta häviä minnekkään, täällä olet ja pysyt! :)
Jonneli: pahoitteluni ystäväsi kuoleman vuoksi! Jaksuja sinulle! Ensi viikolla piinaillaan! :)
Naksu: olen varmasti ollut edellisessä elämässäni oikein kunnon blondi, mutta mikä on EE? :)
Nikille tsemppiä piinailuun! ja Amylle!
Käärölle pahoittelut tädin vierailusta!
Sen verran omaa napaa kun en voi olla kertomatta, että eilen lähti lähete lapsettomuuspolille ja labrat+simppatestit tehdään ensi ja sitä seuraavalla viikolla... Ajan pitäisi kuulemma tulla jopa ennen joulua, vaikka nopealta toiminnalta kuulostaakin... Oon varautunut jonotukseen, mutta tuntuu helpottavalta kun jotain tapahtuu! Tänään siis kp19/27-32.
Mukavaa tiistai-iltaa koko konkkaronkalle!
EE= ennustajaeukko (tai näin itse päättelin)
Tsemiä sulle niihin testeihin! Kiva, että luvassa ripeää toimintaa, eiklä vain odottamista ja odottamista ---> kauanko olettekaan yrittäneet vauvaa?? (en jaksa ruveta etsimään ensikoiden esittelypinoa *laiska*)
EE:stä vielä sen verran, että itse olen vuosia sitten yhden naisen luona käynyt, ja hän näki sylissäni 2 lasta ---> toivoa siis on, että kyllä mullekin se oma nyytti suodaan ;) (yritys aloitettu tosin vasta elo-syyskuun vaihteessa, että senkin puoleen ei parane vielä heittäytyä liian pessimistiksi...)
Kaikille piinailijoille pitkää pinnaa ja sitten niitä plussauutisia tänne kertoilemaan, jookosta!!!
Eli kuulin kamulta netti ennustajasta ja olihan sitä pakko kokeilla! Täytyy sanoa etten oo ennen tollasiin sortunu, mutta toi nyt oli helppo juttu ku lähetin vaan s-postii... Kokeilkaa tekin: ennustajaelli@luukku.com ni voidaan vertailla millaisia pesueita meille tulee! ;)
Vautsi vau:) Oon ihan mielettömän onnellinen sun plussasta ku muistan miten maassa olit tässä jokunen aika sitten..niin se vaan muuttuu..jeSSS!!!:)
Pepsille pahoittelut tapahtuneesta:/ Voi surku..
Mulla on rinnat kipeet ja mahassa tuntuu välillä hassulta,eipä juuri muuta..olo on niin rauhallinen että jopa unohdan koko asukin monesti vaikka ennen plussaamista ja heti plussattuani aattelin että koko elämä pyörii sen tiedon ympärillä enkä saa untakaan, mutta päivät menee samaa rataa:) Aina välillä tosin unohdun haaveilemaan:)
Tahtois vaan että viikot menis nopeesti että näkis jo pikkusen sykkeet ym..ja tietty että pääsis tuon 12 viikon paremmalle puolelle muutenki kun oon vähän tämmönen murehtija..äipälle kyllä jo kerroin ja se on ihan seonnu, tuputtaa koko ajan ruokaa ja suunittelee jo miten hän sitte työntää vaunuja kaupungilla;)
Jonneli:surullinen tuo tuttavasi juttu..saako kysyä että mikä siinä sitten meni vikaan?..tosi kurjaa..itsekin tiedän tapauksen jossa äiti sai jonkun reaktion epiduraalista tai vastaavasta ja kuoli..mutta tuo on tosiaankin harvinaista.
Hirmusesti plussatuulia kaikille!!!!!
Minäkin pyysin EE:ltä vauvaennustuksen maaliskuussa, ja sen mukaan meille syntyy poika 12.7.2006! Ei siis mennyt tuo aika pieleen kuin vähän yli kuukaudella. Toivottavasti vauva ei noin paljon syntyisi ainakaan etuajassa... Ja siinäkin Elli taisi vähän olla väärässä, että muka vain yksi lapsi tulisi. Kyllä me toivottaisiin kolmea, tai ainakin kahta :) Mutta pitääköhän tuo poikaennustus sitten paikkansa??? Me ei toivota erityisesti kumpaakan, vaan kumpi tahansa palleroinen on tervetullut äitin ja isin sylkkyyn!
-Q-
Mie en oikein tollasiin ennustajiin usko - tekeekö ennustuksia siis ilmatteeksi ja vain sähköpostin välityksellä?? Toisaalta, eihän niihin tarviikaan uskoa, ihan noin niinku huvin vuoksi voisi jotain kyselläkin... kertokaapas kokeneemmat tarkemmin tuosta ellistä!!!
Itse tosiaan olen käynyt ihan " virallisella" ennustajalla jo vuosia sitten, olin jo unohtanut koko ennustukset, kunnes yhtä' kkiä kesällä huomasin, että ei voi olla totta, mutta kyllä se pirulainen tiesi kertoa sellaisia asioita, mitä itse olin silloin ennustusvaiheessa pitänyt niin outoina. Huisin jännittävää.
Mutta nyt koisimaan.
Oli tosi ikävä lukea Pepsiksen tilanteesta. Syvät pahoitteluni ja lohtuhalit.
Mahtavat onnittelut Quiero3:lle! Olet viivasi ansainnut. Toivottavasti kaikki muut kuten Naksu ja kumppanit liittyvät innolla joukkoon tammikuussa!
Alkoi heti pelottaa oma tilanne joka on siis se, että muutamana päivänä olen saanut hailakan positiivisen viivan testiin kaikkien oireiden lisäksi. Tädin pitäisi laskujen mukaan tulla torstaina... Toivottavasti ymmärtää pysyä poissa. Pysynkin tällä puolella visusti siihen saakka, että asia edes jollakin tasolla varmistuu. Joku kyseli yrityksen ajasta - vasta 2 kk yritystä takana, joten ehkä en ole viivojani kuitenkaan vielä ansainnut. Kiitoksia jj31:lle (?) ihanista onnitteluista, tuli todella hyvä mieli, toivottavasti tilanne pysyy vakaana.
Tintarella
Moi! Olen ollut tuolla Syyssäteiden puolella harvakseltaan ja lueskellut Ensikoiden kirjoituksia vasta tänään ekaa kertaa. Mekin yritetään esikoista, pillerit jäi pois jo maaliskuun lopulla, mutta kolme kiertoa on nyt laskettu päiviä ovistikkujen kera ja yritetty muutenkin kun tjot-meiningillä. Ovis näyttäis tulevan ihan ajallaan ja kierto on säännöllinen 29 päivää. Toivo ja epäilykset vaihtelee aika paljon joka kierron loppupuolella ja aina sitä pettyy kun ei ookaan tärpänny. Rutiinitarkastuksessa lääkäri kehotti ottamaan ihan rennosti vaan ja viskaamaan ovistikut nurkkaan kun kerran oviksen tapahtuminen on niillä todennettu jo ja stressaaminen ja liika yrittäminen vaan vaikeuttaa raskautumista. Nyt on kp 23/29 ja flunssa päällä. Viikon päästä taas saa jännätä...
Tänään näyttää tosiaan tapahtuneen kaikenlaista tässä porukassa... Pahoittelut Pepsille ja jaksamista!! Ja onnea Q:lle, sun aito ilo oikein loistaa ympäristöön, plussasta oli tosi kiva lukea!!
Eli rv4+3=kp1....eilen illalla alkoi vuoto, joka on nyt yltynyt runsaaksi. Kyllä harmittaa aivan vietävästi, mutta ei näille voi mitään. Joten täällä nyt sit jatkan teiän kiusaamista!
Koittakaahan lussailla!
..mut plussanneiden joukosta?Kyllä mua sit itkettää aivan kamalasti.Eilen vielä lainasin pinon vauvakirjojaki ja innoissani niitä selailin.Mut mun joululahja vietiin pois........
Voi Pepsis! Mä oon pahoillani sun puolesta, hali.
Elämä tuntuu välillä todella epäreilulta, koita jaksaa!
Ei muuta voi kuin toivottaa onnea uuteen yritykseen!
Miten kurjaa!! ((((halaus)))) Toi on varmaan pahinta, kun ensin annetaan ja sit otetaan pois!!! Sä olisit kyllä jo vauvan ansainnut!!!
Pepsi-darling, tosi tosi kurjaa! En voi sanoa että tiedän miltä susta tuntuu, mutta kaikki sympatiat silti puolellasi... Tsemppihaleja!
[color=darkorchid](Anteeksi Pepsis, olen tositositosi pahoillani teidän puolesta!!! ((((haleja)))) ♥ !!!!)[/color]
[color=deeppink]Mun on nyt pakko tuulettaa... Siis en voi uskoa tätä, mutta Apteekin omaan testiin paukahti tänä aamuna selvääkin selvempi plussa!!!! Olo on aivan sekainen, tärisyttää, värisyttää, itkettää, naurattaa!!!! Juoksen ympäri taloa testi kädessä ja mies onnellisena sohvalla pudistelee päätään mun touhuille!
Kiitos rakkaat Enskari-ystävät kaikesta tuesta ja uskomattomasta tsemppauksesta tässä matkan varrella ♥! Ja Siriin, erityiskiitos sinulle ♥!!! Luin teidän eiliset kirjoitukset, mutta en uskaltanut vastata mitään, kun pelotti niin, että mitä testi näyttää!
Eilen piti menkkojen alkaa, mutta ei näkynyt ja sitten on rinnat tullu uudestaan kipeiksi ja kaamea flunssa ja ajoittaisia menkkakipuja. Viime viikon lopussa ihmettelin tuolla lapsettomuuspuolella, että onko muilla tullut clomeista sellaista oiretta, että loppukierrosta kramppaa munasarjojen kohdalta, kun yrittää nousta sängystä ja venyttää itsensä suoraksi. Ehkä sekin oli joku oireenpoikanen?
Tiedä häntä, mutta sanoisin, että olen oikeasti oireeton vielä. Miten tämä nyt sitten pitäisi uskoa??? ;) Mutta plussa on plussa eikä edes mikään haamu, iiiiiiiihhhhhhhhhhhhhhhhhhh! :D
Voi vitsi kyllä testiä tehdessä lausuin mielessäni hartaita toiveita yläkerran herralle ja taisi siinä samassa ajatuksessa joulupukkikin vilahtaa :) Tämä on maailman paras joululahja enkä mitään muuta pyydä! Saas nähdä tokennunko tästä yllätyksestä ja pöllähtäneestä olosta jouluun mennessä. Nyt on pakko lähteä luennolle, mutta palaan iltapäivällä hehkuttamaan :)
Voitte kuvitella, että bussissa salaa silittelen jo olematonta mahaani, onhan siellä meidän oma suuri pieni ihme!!! Voi, tämä on niin ihmeellistä! Meidän rakas vaavi, halaan ja pussaan sen puhki! Meistä tulee äipppä ja iskä!!!
Onnesta soikeana ja pohjattoman kiitollinen
-Q- rv ♥ (ei osaa laskea ;) [/color]
onpas täällä taas tunteita laidasta laitaan. Pepsikselle pahoittelut! :(
Ja quierolle paljon onnea, vauvaliimaa ja tarrasukkia että pikkuinen pysyy matkassa!
Itselläni ei sen kummempaa edelleenkään. Eilen luulin että täti tulee, kun oli tosi kiukkuinen olo koko päivän ihan syyttä. Mutta nyt on kiukku tiessään eikä tätiä edelleenkään näy. Meneillään kp 35.
Nyt kahville, palailen myöhemmin...
Amy: Sulla taitaa olla samanlaiset piinat menossa kuin mullakin. Ei oikein tiedä miten ois ja mitä aattelis. Mulla ootto torstaihin asti jolloin kierto täys ja pääsee testaan.
Kynnet lyhenee....