Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ooooooPUOLUKOIDEN TIISTAI-TURNAUSoooooo

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=DC143C]Tottakai väri meni sit päin pyllyä, kun oli taas ylimääräinen välilyönti eksynyt mukaan. :(

Mutta siis tähän väriin oon mieltynyt. :)

Ja nyt sinne keskustaan...[/color]

Vierailija
22/36 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Golda. onhan niistä kuulunu. :( ei vielä ainakaan. vähän semmosta hakuammuntaa toi on ollu. oon yrittäny tyrkyttää itteeni hommiin jota ei firmat varsinaiseti viel tee, joko vaan pohtivat mahdollisuuksia tai sitten homma toimii ulkoistettuna. viime viikolla taas tuli yksi hyvä juttu eteen, mutta aukeaa hakuun vasta tammikuun puolella. listaa on jo muutenkin firmoista joihin oon päättäny laitta hakemuksen, mutta vielä en oo saanu aikaseksi. mä kun oon niin kokematon työnhakija että menee hirmusti aikaa yksinkertaisempiinkin hommiin.

Hetken aikaa jo tosta teksistäsi käsitin et kaks viivaa ois tullut r-testiin, mutta sitten havahduin hehkutuksen puutteeseen.

Niin, kiitos kaikille miehen pehmennys onnitteluista. kyllä se aika pehmoiselta tosiaan kuullostaa, mutta tosi paikan tullen alkaa varmaan taas jahkailemaan. niin kai noilla on tapana.

ja kiitos kaunis myös gradutsempityksistä, niitä tarvitaan vaikka nyt pitkästä aikaa tuntuu että homma jopa vähän etenee. (voisiko vähemmällä palstailulla ja gradun etenemisellä olla yhteys... ;) )

Juveliks, miten meni toi miehen koti-isyys? oliko kauankin kotona?

oliks susta enempi kiva vai sääli palata työelämään?

musta toi on kauheen mielenkiintoinen aihe. Ainakin vielä näin ilman omaa kokemusta kuullostaa hyvältä vaihtoehdolta. varsinkin siltä kantilta että mieskin saa kokea sen olemisen " ykkösvanhempana" . en kylläkään ole tätä ikinä vakavissani ottanut kotona puheeksi joten en tiedä miten mies oikeasti suhtautuu tohon.

marttailuista sen verran että oon sillä uusimalla töppösohjeella (en nyt muista kuka sen tänne laitto, kiitos kuitenkin) tehnyt kahet luonnonvalkoset töppöset ja iiiihanat tuli. ja nämä todellakin aion raaskia antaa nyt joulun aikoihin syntyville vauvoille. toisella LA tais jo eilen mennä toisella on viikon päästä. onpas taas jännää.

Peukutuksia essille, thuderille, hannelelle, galtsulle ja ketkäs kaikki täällä nyt on jo hommissa. kaikille tasapuolisesti kuitenkin.

no nyt vielä vähän hommia ja sitten kotiin.

-luna

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=green][b]HANNELE[/b]:eikö oo kuitenkin ihanaa VOIDA olla huolissaan? Sulla on mahtava syy olla! Koeta kuitenkin ottaa rennosti. Ja mainittakoon vielä että hammaslääkärillä sekä- hoitajalla on vaitiolovelvollisuus!

[b]JUVELIKS[/b]: tulehan pian kertomaan mitä miehesi vastas! Onnea! Harmi kun joutuu tollaisia kommenttejä kuulemaan, mutta ei varmaan VIELÄ ihan kaikki ymmärrä että isitkin osaa ja voi hoitaa lapsia hyvin, eikä se tarkoita ettei lapset äitiä näe tmv..

[b]GOLDA[/b]: eikö oo ärsyttävää että joutuu niin kamalasti hoitaan nykypäivänä alko- ja sekakäyttötaustaisia? Ne potilaat osaa kyllä olla ärsyttäviäkin! Oliko mies järkyttynyt testistä?

[b]ESSI[/b]: niinhän se taitaa toimia ja vaikka plussaisin niin kerkii kantoliina ennen vauvaa, olen vaan niin malttamaton! :o) Milloin sä piinailet sit seuraavaksi? Uuden vuoden tienoillako?

[b]Gallup:[/b]ajon ehdottomasti opettaa siivoamaan omat jäljet, lelut ja myöhemmin huoneen yms. Enkä ajo maksaa SIITÄ, haluaisin painottaa lapsille että se kuuluu niihin itsestäänselviin asioihin eikä siitä makseta. Viikkorahaa lapset ehkä saa kouluiässä, mutta se on vaan viikkorahaa, enkä sen vuoksi ajo vaatia mitään! Mutta toimiihan se niinkin että rahaa saa kun tarvii jotain ja pyytää. Itse en oo koskaan saanut ja hyvin pärjäänyt.

[b]LUUMUHILLO[/b]: kiitos, itse toivon kovasti että loppuu tää päänsärky! Yritin soittaa tervasemalle tänään, mutta eka oli varattu ja sit sieltä ei kukaan vastaanut! :( Täytyy huomennakin koettaa! Alan tuntee itteäni tyhmäksi, mutta taas tuli ihan tuntematon sana vastaan nimittäin [b]murtsikka[/b]??? Minne päin Suomea te sitten matkustatte jouluksi?

[b]LUNA[/b]:kiitos tsempeistä! Ja toivon mukaan saat gardun valmiiksi! On sitten tooodella ISO projekti takana :) Ja kyllä miehesi kuulosti ainakin mun korviin sellaiselta joka ei ala enään jahkaileen.. Onnea vaan sulle!

Itse en löydä paikkaa kotoa, niin odotan miehen paluutta! En oo enää tottunut siihen et se on pois. Olen tässä miettinyt etten oo viime kesästä lähtien oikeastaan ollutkaan yksin. Joten jatkukoon se työttömyys! Mutta kyllä tää reissu sille hyvää tekee, pääsee välillä tekemään omia juttujaan. Olen siis varanut tänään ajan sinne [b]akupunktioon[/b], aika olis pe klo. 10.00. Eli pannaan just oviksen aikoihin hormoonit jylläämään ja kerron siellä samalla päänsäryistä, et voiskohan sillekin asialle tehhä jotain. Jännittävää. Harmi vaan et pitää sen jälkeen raahautua vielä töihin, on varmaan niin autuas olo sen jälkeen!:) Tai sitten ei.. :)

Galtsu

Vierailija
24/36 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=800080]Nonni, nyt on kuvat otettu, eikä onneks ees tehny tiukkaa tuo käveleminen.

[b]Galtsu:[/b] Murtsikka tarkoittaa murtomaahiihtoa eli siis sitä perinteistä latuja pitkin lykkimistä. :) Me mennään joulunaluspäiviks mun porukoille Keski-Suomeen ja sitten jouluks ja loppu lomaks anoppilaan Kokkolaan. Joten eiköhän molemmissa paikoissa riitä lunta. :)

Toivottavasti akupunktio auttaa sekä hedelmällisyyteen että erityisesti tuohon pääkipuun. Kannattaa kuitenkin vielä yrittää soittaa sinne terveyskeskukseen. Jos siellä vaikka oli ajanvaraus-aika jo ohi, kun tänään yritit?[/color]

Vierailija
25/36 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=orange]Golda: Oon ollu jo kolmesta asti hereillä... Ja parin tunnin kuluttua pitää taas lähteä. Onneks sitten muutama vapaapäivä =)

Lillis: Mä kanssa yritin ruveta keskustelemaan ensikoissa, mutta ei se oikein lähteny käyntii, vaan tänne edelleen eksyn. Tähän ryhmään kerkes kotiutua hyvin, ja ootte niin mukavia tyyppejä !!!!! Mutta eipä meitä onneks häädetä poies kun kaikki ollaan kohta tuplailemassa ;) Niin ja oon samaa mieltä että vaikuttaa vaan olevan oireilujuttua kaikkinensa nuilla yrittäjillä... Onhan niitä meilläkin mutta myös PALJON muuta, onneksi.

Luna: Ihanilta kuulosti nuo miehes pähkäilyt ;) Ja kiitos peukutuksista =) toivotaan että auttaa...

Kaktus: Onnea tuplauspäätösestä, ja paljon plussitussäteitä sinnekin ~~~~~++++~~~~~

Hannele: on tosiaan kääntymistä ollu asian suhteen, kun muistelee mitä pari kolme viikkoa sitten oltiin turhautuneita miesten suhteen kun ei millään pehmene ja välil tuntu että väärään suuntaan ollaan menos. Mutta tässä sitä nyt ollaan ja möllötetään =)

Galtsu: tuon otsikkoenne juttu oli hauska... Niitten oli tarkotus olla jalkapalloja, mutta toki paljon mieluummin plussatuloksia ;) Toivottavasti pe akupunkteeraus tuottaa tulosta!!!!

LapsettomuusG: Puolukkana olo ei tuonu mulle lapsettomuusoloa. Eikä meiltä ole kukaan vielä edes kysellyt lisääntymisestä. Nyt endotuomion jälkeen enemmänkin oon aatellu, että hitto jos se mun kohalla aiheuttaa lapsettomuutta! Mutta toivon totisesti että ei aiheuta, no senhän jo tiesittekin ;) Nyt olen sitten vähä joillekin keronut endosta ja tuplailun alotuksesta, mutta ei kukaan ole ruvennu ainakaan vielä kyselemään joko tärppäs yms.

Tässä tulee hassu kommentti/kysymys; miten teiän miehet on usein poissa viikon tms reissuilla? Varmaan työjuttuja, meillä kun ei sellasta ole niin tuntuu niin hassulta... Ja että miehet just sillon ovis aikoihin reissuilla, kun muitakin pinoja lukee... =) Todella hassu heitto vain, älkää pahastuko!

SiivousG: Aion opettaa keräämään lelut ja muut omat kamppeet kun alkaa moista ymmärtämään. Se kuuluu mun mielestä kaikkien perheenjäsenten tehtäväksi huolehtia kodista, kukin omien taitojen mukaan tietysti =)

Sitten sitä pakollista omaa napaa: Aamulla oli alamasulla vähän kipua, esim kun nojasi eteenpäin tuntu ettei taivu. Ja sitten kun päiväl heräsin oli ehkä n puolen tunnin ajan menkka alamasukipua, mutta sitten se katos. Senkin jälkeen on tuntunu että täti olis tuloillaan. Mut outoa on että se kipu osuus vaan käväs kun yleensä se pahenee. Muita oireita ei ole mensuista/raskaudesta. Odotellaan vaan mitä tulee, ja tietysti kärsivällisesti. Lupaan taas etten hoppile (itelleni) ja tee suinpäin testejä.

-Thunde-

Vierailija
26/36 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=darkviolet] Olen vielä täällä ylitöissä... mutta nyt sain hommat valmiiksi ja lähden " kotiin" eli porukoille yökylään... En jaksanu lukea enää juttujakaan ajatuksella läpi joten en voi kommentoida mitään mutta aamulla taas innolla palstailemaan!

ÖITÄ! =o)

Vierailija
27/36 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=cornflowerblue]Ekaks Hannelelle: ko. alaa hieman opiskelleena voin kertoa, että kannatta hml:n kanssa jutella tilanteestasi, esim puudutusaineiden takia. Ovatko viisurisi tulehtuneet? Nimittäin tulehdus suussa, esim avoin(paikkaamaton) karies tai ientulehdus lisää riskiä keskenmenoon, siksi kannattaa huolehtia hyvin suustaa ennen raskautta ja erityisesti sen aikana.

Huomenna lähenkin sitten vähän reissuun kun on to ja pe vapaita, eli nettiin en pääse. Toivottavasti saan jouluostoksiakin osittain tehtyä edes.

Galtsu, juu voi olla että ovis meni multa ohi, en jaksanut hirveän tiiviisti testata kuin siinä kp21 tienoilla, eli voi olla mahdollista että olikin tässä kierrossa aikaisemmin. No viikon päästä se nähdään onko mitään tapahtunut ja että lyheneekö kierto yhtään, mitä kyllä toivon. 30 päivää oisi kiva.

Nyt Salatut elämät;)

Lumiina kp27

Vierailija
28/36 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=blue][b]+++Thunderi+++:[/b]pitikin muuten kysyä niiden pallojen merkitystä..?? Kiitos, itsekin toivon ja USKON että akupunktio auttaa. Eihän siinä muuten mitään järkeä oo jos ei uskokaan koko hommaan. Voi hitsi sun oireita, ajotko pian testata?? (olen varmaan kysynyt tonkin jo tuhat kerta)

[b]+++Lumiina+++[/b]:toivottavasti et vaa bongaanut sitä ovista ja täti ei tuu käymään pitkään aikaan. Viikonloppuna siis selviää viimeistään tärppäskö sulla.

[b]Hannelella[/b] tais olla tosiaan pitkä päivä töissä, hyvää yötä niin pääset huomenna taas palstailemaan ahkerasti! :)

Mä kattelen vielä vähän töllöö ja käyn kohta varmaan nukkumaan

Vierailija
29/36 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ois pitäny jo äskeisessä viestissä alottaa uus päivä, ois ollu komiasti kello 0:00!!!!

Missä se Golda nyt on???? ;)

Vierailija
30/36 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällähän minä. just rupeen tossa tekee mun sh-opiskelijalle arviota harjoittelujaksosta... ite on näköjään laittanut melko paljon nelosta ja vitosta, eli parhaita...itse en oo kyllä samaa mieltä...toivottavasti ei tyttörukka putoo kovin korkeelta kun saa tuon arvion...

Onko sulla montakin yötä valvottavana. mulla onneks tää viimeinen...on niin paljon hommaa vapaapäiviks, ett en tahda ehtiäkään kaikkea. en oo ostanut joulukortteja saatikka sit tehnyt niitä, kun ehdin jo kehua, ett muutaman teen itse...sit se korttien kirjoitus ja lähetys...kaikki joululahjatkin on ostamatta. nyt tytöt torukaa hieman mua, ett saisin otettua itteen niskasta kiinni. eikös ne kortit thunde pidä lähettää 15.12 mennessä, niin menee halvemmalla merkillä?

Vierailija
31/36 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanoo munasarjat...kovasti ovuloin nyt. hailakka viiva tuli kyllä ovistestiin vaan kun tein sen tänään, mut hyvin kyllä tunnista millo tapahtuu. alavatsaa nippailee hirmuisesti ja tissitkin on kipeet.

ja minä töissä, kun pitäis tehdä ihan jotain muuta ;)

mites thunde, mikäs kp sulla olikaan meneillään??

Vierailija
32/36 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=green]mulla on yhteensä kaks yötä, ens yön joudun ilmeisesti yksin valvomaan, ellei jollain muulla sitten täällä ole öitä =) Moneenko asti sun vuoro kestää? Mulla ysiin asti, eli hyvin pitkään! 3 jälkeen on pahin väsy. Milläs sä pidät ittes hereillä? Mulla on Guarana-tabletteja ja aikas hyvin pitää hereillä, muttei niitäkää älyttömästi viiti napsia onhan niisäki rajoituksensa.

Mä en noista korteista tiedä, kun en tänä vuonna ole jaksanut edes aatella lähettäväni niitä... Mut voi kyl olla että alkaa viimeset halvemmat lähetyspäivät olla menossa.

Musta tuntuu että näissä yövuoroissa nousee aina vauvakuume huimasti. Yksin kun oleilee ja valvoo, niin miettii kaikkea ja sitten kun lukee vielä yksinäisinä tunteina näitä foorumeita niin tulee se olo -nyt vauva heti tänne- tai ainaki raskautua!!!! Kyllähän se kuume sitten palautuu normaaleihin uomiinsa kun öistä selviää ;) Ja voi näitä piinailupäiviä, nyt on sitten kp26/27-30 kun kerta ollaan jo tiistaissa. Yhtään ei vielä tätioireita ole, ja toivottavasti ei tule ;)

Siinäpä sulle taas vähäks aikaa luettavaa, Goldis =)

Vierailija
33/36 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kai pääset pian miehen kera vällyjen väliin ;)

Vierailija
34/36 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

miä pääsen jo vähän yli seittemän nukkumaan...voi sua raukkaa, ysiin asti on varmaan mielettömän tuskaista valvoa... meillä valvoo täällä osastolla aina kaks hoitajaa. nyt mun työparina perushoitaja.

ootteko pupuillut nyt sit ahkerasti?? ;) etkös kuitenkin ehtinyt saada raskautumisreseptin ennen ovista?? noi piinapäivät on kyllä kauheita mut samalla niin ihania, kun mahdollisuus kuitenkin olemassa.

yöllä kyllä kerkee lukee koko sivustot mukavasti läpi jos on rauhallista, onneks on...vieläkin.

ootko sä muuten laittanut kuvaa sinne meidän s-postiin.

Goldis-kuulostaa kivalta =)

Vierailija
35/36 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

sain raskausreseptin just ovis aikaan, mut mies sano että seuraavasta kierrosta alotetaan(eli kohta ehkä alkavasta). Mutta pupuiltiin kuitenki jo seuraavana päivänä, eikä tullu kesken pois = D Tai siis en testannu tai mitään että on ovis mutta sillon oli kipuja alamasulla ym ja kierronkeskivaihe. Toivossa on hyvä elää, sano lapamato =) (hih, yläastemaikalta opittu sanonta)

Mulla ei oo kuvaa mitä laittaa postiin... Kun ei omisteta digikameraa.... normeja vaan ja niitä ei hetkessä koneelle saa... =(

Mies on ilonen ku neulon sille uudet villasukat =) Vaihtelua noihin vauvakäsitöihin. Saapahan jotain välillä taas hetikäyttöön. Harmittaa vähäsen kun en ottanu tänne töihin mukaan, ois varmaan saanu jo valmiiks ;)

-Thunde-

Vierailija
36/36 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

vieläkö Golda on pysyny hereillä? Eihän tässä mullakaan enää ku muutama tunti ja ne menee nopeesti ku alkaa aamutoimien tekeminen =) Ja sitten vihdoin kotia nukkumaan %)

On tälle päivälle jo hyvä pinopohja muillekin! Ei tarvi tyhjästä alottaa..

-Thunde-