Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ooooooPUOLUKOIDEN TIISTAI-TURNAUSoooooo

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syvennyin juttuihinne vähän turhankin tehokkaasti, tyttö oli nimittäin napannut piparilaatikon ja leikki sillä onnellisena keskellä olohuoneen lattiaa=) Onneksi ei ollut saanut sitä auki, olisi alkanut päivä imurin varressa. Mä en tiedä paljon epämieluisampaa tekemistä kuin siivoaminen ja sitähän riittää ilman pipareiden levittelyäkin ihan kiitettävästi.

Ulkona näyttäisi tulevan taas aurinkoinen päivä, toivottavasti ei kuitenkaan tuule niin kuin eilen. Muuttuu äkkiä muutama plus-aste useammaksi miinusasteeksi, kun oikein kylmä tuuli käy. Hrrr, mä oon muutenkin ihan hirveä vilukissa, aina palelemassa.

Kävin muuten eilen ilmoittautumassa toiseenkin pinoon, syyskeijuihin, mutta en mä oikein osaa sinne mitään kirjoitella kun en vielä tunne ketään. Täällä alkaa moni nimimerkki olla jollakin tapaa jo tuttu, joten on kivempi lukea ja kirjoitella täällä. Ja kun mä oon vielä niin alussa kierrossakin, niin ei kauheasti osaa vielä ajatella että entäs jos nyt sitä ja tätä...Ja haluaisin myös pystyä pitämään edes jonkinlaisen tolkun ja maltin tässä hommassa, ettei koko elämä alkaisi taas pyörimään vauvahaaveen, oman kropan toiminnan yms ympärillä. Tässä asiassa kun on vaan välillä aivan mahdotonta olla järkevä! Vaikka miten päättää että nyt ei stressata, annetaan asioiden mennä niin kuin menee jne niin aina sitä vaan yllättää itsensä vauva-ajatuksista;)

Vauva-aatoksissa, tietty, Lillis

Vierailija
2/36 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=darkgreen]Nyt vasta pääsin palstailemaankin vaikka yleensä olen täällä jo seittemän jälkeen! No ihan kiva että on töissä tekemistä! Täällähän on ollut aktiivinen yö!

[b]MIITSU:[/b] Juu, ensin suunnitelma:vauvaa alettiin toteuttaan ihan totisesti... MInä laskin päiviä ja stressasin että tuleeko se ovis vai ei vai menikö se jo... Enkä sitä bongannut ollenkaan loppujen lopuksi! Mutta nyt sitten kun ovisajat on ohi ja voi ottaa rennosti niin jossain määrin palaillaan normaaliuomiin mutta kyllä tahti on kova! En ymmärrä sitä miestäkään, mikä sille on tullu kun heti oviksen jälkeen on ollut koko ajan vonkaamassa. Ens oviksen yritän ottaa rennosti ja olla puhumatta miehelle, kun viimeksi rupes välillä tuntumaan jo suoritukselta koko homma " tänään on pakko kun jos huomenna on ovis niin siellä pitää olla siemeniä valmiina..."

[b]JJ:[/b] Mullekin tuli kerran nuihin Pringleseihin ällö, kun olin ihan varma että ne maistuu " minkin rasvalle" jamonta vuotta olin syömättä niitä mutta nyt taas alotellut... ;o) Mukavaa viimeistä työviikkoa sulle! Sulla onkin piiiitkä joululoma?

Itsekin himottais päästä kirpparille ja ilman miestä, aina kun nään kaupassa ihania vauvanvaatteita niin mies vaan tökkii kyynerpäälä että älä nyt siihen jää seisomaan... Joten parempi mennä yksin niin saa rauhassa hiplailla ja haaveilla...!

HANNELE kp24 *viikon päästä piinaillaan*

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

en olekaan vähään aikaan nyt käynyt kun jotenkin tuntuu tää vauva-asia painuneen vähän taka-alalle gradukiireiden jaloista. ja hyvä niin. josko tuo gradu sitten joksus tulisi valmiiksikin.

eilen illalla pitkästä aikaa oli jotain puhetta näistä jutuista miehen kanssa ja kun totesin että en oikeaastaan juuri nyt haluaisikaan panna vauvaa alulle, niin toinen meni ihan hämilleen ja ahdistu että onko se nyt lyönyt mun haaveet lyttyyn ja mikä tyranni se oikeen on jnejne. vaikka oikeasti tässä nyt on takana halu päästä edes vähän mukaan työelämään ennen kun jään sitten kotiin. ja eilen sitten juteltiin ja ahdistuttíin vuorotellen ja nukkumaan päästiin vasta aamuyöstä.

ollaan kummatkin tosi leppoisia tyyppejä, eikä suututa helposti.. siksi meillä varmaan tulee näitä ahdistuksia aika ajoin. tekisi varmaan ihan hyvää päästellä välillä menemään, mutta mies on tappelurintamalla muakin onnettomampi. mä sentään ex-italiaanoni kanssa opin huutamaan ja heittelemään tavaroita pienestäkin. nyt taas kun on tyynempi tapaus rinnalla, niin palaan turvalliseen lintukoto malliin.

kuitenkin pointti tässä vuodatuksesas oli että mies ei huokassut helpotuksesta kun kuuli kuumeni laimenneen vaan oli ennemminkin pettynyt. miten tuonkin sitten tulkitsee.

no niin. siinä nyt omaa napaa riittämiin.

Voi kun monella onkin täällä jännää. miltei alkaa puolet porukasta jo vauvapuuhissa tai ainakin muutaman kk päässä aloittamisesta.

mä jään sitten pitämään täällä häntäpäätä loppujen kanssa.

mun vauvakuume varmaan taas kohoaa kovasti kunhan tää perkuleen koulu on ohi ja ehkä työpaikka tiedossa.

luna

Vierailija
4/36 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Thunderi: Keksinkin ton harkkarin sit yöllä kun en saanut unta.. Mutta kiitos kun vastasit, en usko että Miitsu pahastuu???Vai mitä MIITSU? +++++plussasäteitä sulle kans+++++, ei oo pitkä piina-aika enää ;o)

Meitä taitaa olla aika paljon hoitoalalla tyskenteleviä: minä, Golda, Thunderi, Lumiina (muistinkohan kaikki oikein)

Luna: eli mies olikin kutakuinkin " valmis" vauvaan?? Siis ku ei huokaissut helpotuksestakaan? No joo, itsehän imettelit miten tuonkin voi tulkita! Toivottavasti kun kuume taas kohoaa niin se suostuu pika-pian vauvan tekoon!

Lillis: Saat sinä mun puolesta kirjoitella tähän! Mulle on tullut sellainen mielikuva noista yrittäjista syyskeijuissa, heinäsirkoissa yms että niitä oireita vaa kuvaillaan ja ettiskellään ittsestä ja kaikki pyörii sen ympärillä! Ettei siis kauheesti mitään sääjuttuja yms. Voihan minua aina korjata :O)

Hannele: sama täällä että vauva-ostoksilla käyn ihan yksin: mies tekee tuon saman tempun: että mitäs jäit nyt seisomaan, jatketaan matkaa! Kun on yksin niin saa nimenomaan haaveilla ja jo melkein pukea tulevalle vauvalle niitä vaatteita yms.. On se ihanaa, kunnes karu todellisuus kävelee kotona vastaan.. :o(

Mulla on aamu alkanut taas tuttuun tapaan: päänsärkyyn heräsin ja lisäksi kun yritin kahvia keitteleen niin suodatinpss on mennyt rikki ja kaikki kahvin muruset lattialla :( Nyt tais tippua vasta uutta kahvia. Päänsärky rupee kohta toden teolla vaivaan, pakko käväistä ehkä lääkärissäkin.. Buranaa oon syönyt nyt pitkään ku leipää vaan, kohta on maha-haavakin vaivana. Jos lääkäri päättää sen pään kuvauttaa niin en voi mennäkkään jos oon raskaana, ehkä täytyy asialle tehhä jotain ja pian :o)

Vierailija
5/36 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yöllähän oli käyty niin vilkasta keskustelua:)

Tuntuu, et tämän paikan kaikki miehet on alkanu pehmetä. Voiko se johtua joulusta:) Tammikuussa taas eri ääni kellossa.

Meillä oli eilen nimittäin vakava keskustelu aiheesta; mitä me tulevaisuudelta halutaan. Mun mies haluaa alkaa taas vähän opiskelee syksyllä ja mäki haluan jatkaa opiskelua, mut tähän väliin olis niin hyvä tehdä lapsi. Kyselin muuten tuolla odotuspuolella, et miten on pärjätty jos molemmat on opiskelijoita ja positiivista palautetta sieltä vaan tuli. Nyt sitten päätettiin et tammikuussa aletaan jo hiljalleen yrittää lasta. JIPPIIII!!!!! Mutta toivottavasti nyt ei miehen mielipide sit muutu enää.. Jännittää.. Mut kesällä/syksyllä meillä tulee olee muutto toiselle paikkakunnalle, koska täällä ei ole enää meille tarjolla sellasia opiskelupaikkoja, mitä me haluttais.

Ai niin.. Tänään alotin sit viimeisen e-p liuskan. 20kpl enää jäljellä. Sit pitää odotella eka luomukierto jne.. Kuinkahan kauan siinä menee ennenku kierto taas tasaantuu?

Galtsu: Mäki kuulun kohta tohon hoitoalan ihmisiin. Opiskelut on viittä vaille valmiit:)

DODII.. Nyt tuli kaveri hakee mua lenkille.. morot taas hetkeksi!!

Kaktus

Vierailija
6/36 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas laiskaa päivää viettelen täällä ja oikein suututtaa kun en saa mitään aikaseksi... ei millään viittis siivota, pikkuhiljaa siis aamunaikana oon siirtäny rompetta paikasta toiseen...

GALTSU: Joo meidän työmaalla puhutaan siis harjottelijoista=harkkareista, mut vissii hoitoalalla taidetaan käyttää pelkkää opiskelija sanaa?? ainakin oon siihen usein törmänny?? Joku tais pohtia saako toiselle osoitettuja juttuja lukea, tottakai saa.. avoin palstahan tää on. En mä ainakaan pahastu jos joku toinen tietää vastauksen ja kommentoi mulle esitettyyn kysymykseen: kun aina en kerkee ite ees lukemaan kaikkee...

HANNELE: hyvälle kyllä kuulostaa teidän yritys... jos jouluaattona testaat sun pitää tulla kyllä heti kertomaan tulos!!! :)

LUNA: teillä menee haaveet ristiin miehen kanssa, mutta älyttömän ihanaa kuulla että mieskin on ihan tosissaan vauvaa haluamassa kun pelkää sun haaveet romuttaneensa.. Toivottavasti pääsette pian yksimielisyyteen asiassa!!

KAKTUS: kierron tasaantuminen on aika yksilöllinen juttu, saattaa tasottua heti tai sitten vasta monen kk päästä. Me ei ooteltu yhtään kiertoa eli heti pillerien jälkeen alotettiin yritys ilman ehkäisyä ja samassa kierrossa tuli plussa: tota yhtä kiertoa suositellaan vissii vaan sen takia että laskettuaka ois helpompi määrittää jos kierto ei ookkaan se normaali heti... Valaiskaa lisää muut jotka paremmin tietää jos oon väärässä!!

nyt taidan mennä heittämään kävelylenkin ulos, kauppaan ja apteekkiin hakemaan hiivalääkettä niin tää kirottu kutina loppuis joskus... aarghhh...

Palataan taas!!!

Vierailija
7/36 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=green]Musta kans on tuntunut että täällä tosi monella on tapahtunut edistystä! Se on varmasti nyt käännytysaalto tavoittanut meiän miehet! Empä ois ikinä uskonu että minäkin kuulun siihen...

[b]MIITSU:[/b] Tietysti tuun heti kertoon jos jouluaattona testissä näkyy plussa! Olen jo aivan onnessani jopa haaveillut ja kuvitellu miten kellekkin asiasta ilmotan, miten teille, miten anopille jne... Onneksi anoppilassa on tosiaan netti joten varmaan onnistuu käyä ilmottamassa uutiset vaikka muuten ei pahemmin siellä kehtaa palstailla!

No nyt ei enempää! Ihan kiirettä pitelee täälä töissä... No on sekin kun alkaa työnteko häiritä tätä palstailua!!! ;o)

Vierailija
8/36 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaktus: mulle oli yhdet epämääräiset menkat pillereiden lopettamisen jälkeen ja sitten jatkuivat taas erittäin säännöllisinä. Ja olin kuitenki syönyt niitä useamman vuoden. Tosin meillä ei ihan heti tärpännyt, mutta kierto oviksineen oli kyllä ihan tasainen ekan sekavan kuukauden jälkeen. Onnea teille yritykseen!

Galtsu, mäkin mieluummin kirjoittelen päivän säästä=) kuin pelkästään kierrosta, limoista, turvotuksista jne jne. Toki nekin on ihan tärkeitä juttuja, mutta on ihan tunnettu tosiasia, että liika stressaaminen saattaa vaikeuttaa raskautumista. Ja mussa ainakin jatkuva tarkkailu, testailu yms saisi aikaan lähinnä paniikinomaisen tilan, en yksinkertaisesti halua olla koko ajan tietoinen ruumiini toiminnoista ym. vaan tahdon myös elää välillä:) On myös helpompi kestää mahdollisia pettymyksiä, jos jalat ovat edes hetkittäin maan pinnalla. Pää pilvissähän tässä kuitenkin pääasiassa kuljetaan vaikka miten yrittäisi olla järkevä aikuinen;)

Nyt tämä järkevä aikuinen tarvitsee kauneusunet, palaillaan!

-Lillis-

Vierailija
9/36 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksikä sinä valmistut? Lh:ksi, sh:ksi?

Miitsu: mikä oli kp kun eka plussa tuli, oliko niin että testasit jo ennen ku tädin ois pitänyt tulla?

Hannele: tuli mieleen tosta tämänpäiväisestä otsikosta: Kun siinä on niitä ooooo:ia, niin predictorissa taitaa plussa tulla täplänä näkyviin eikä viivana! Ja jos ajot pos testin antaa miehelle lahjaksi niin siinä on sit täplä ja otsikon o:t näyttää just siltä, voiskohan olla joku enne?? ;o)

Itsellä vihdoin päänsärky ohi :) Täytyy vähän siivota ja käydä sit kaupassa. Pitäiskö miehelle tehhä jotain ruokaa huomiseksi. En tiie.. Mutta unohdin aiemmin kertoa, että MAAILMAN-PARAS-VAUVA-LEHTI tuli tänään! Siinä on juttua kaksosista (mun unelma) sekä lapsettomuudesta tai sen nujertamisesta! Kärsitäänhän mekin jossain määrin lapsettomuudesta, mutta syyt on hieman erilaiset, nimittäin miehet! Olen lukenut lapsettomuutta käsittelevän kirjan hiljaittain syksyllä ja taidetaan aika lailla samoista ongelmista kärsiä: sukulais juhlat, kaveripiirin vauva- uutiset, raskaana olevien välttelyt, pari suhteen kriisit.. yms Hyviä vinkkejä siinä on ollut miten nää ongelmat käsitellään ja vältetään.. Pointti siis tais olla siinä että hyvä lehti tää vauva-lehti on! Mutta kantoliinasta ei oo mitään tietoa.. Niin ja ihana vauvakalenteri on tullut kans.

G-kysymys: Kärsitkö mielestäsi lapsettomuudesta? ( JJ ja Miitsu aikaisemmin, sekä muut: aika ennen miehen suostumusta)

Itse taisin jo vastatakin tuohon!

Vierailija
10/36 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja G:n G:hen: mä kyllä mielsin itseni lapsettomaksi silloin, kun mies oli vastahakoinen vauvaprojektin suhteen. Ainakin oman pääni sisällä ja ongelmathan oli juuri noita Galtsun luettelemia. Meillä ei onneksi missään vaiheessa ollut minkäänlaista painostusta, uteluita tms sukulaisten suunnalta, oikeastaan ainoat jotka asiasta kysyivät olivat ei-ihan-läheisempiä ystäviä/kavereita. Heille vastasin aina jotain ympäripyöreää...Vaikeinta oli se, että ystäväpiiriin alkoi tupsahdella vauvoja kuin sieniä sateella ja silloin oli kyllä itkussa pitelemistä. Eikä se piteleminen aina onnistunut:( Monet kyyneleet tuli kyllä vuodatettua salaa kotona, vaikka julkisesti piti aina jaksaa olla iloinen ja onnellinen toisten hyvien uutisten myötä. Tällä hetkellä olen Hyvin Varovainen lapsi/vauvajuttujen kanssa sellaisten henkilöiden seurassa, joilla tiedän/epäilen/pelkään olevan ongelmia asian suhteen. Yritän loppuun saakka keksiä jutunjuurta mistä tahansa muusta kuin lapsista -vaikka sitten siitä säästä- sillä tiedän kuinka paljon se sattuu.

Nyt aoin saattaa tuon hemmetin joulukorttiprojektin loppuun. Osoitteet on -yllätys yllätys- jo etsitty, mutta ei vielä kirjoitettu, joten vähän on vielä hommaa jäljellä. Ja kun vielä muistaisi postilaatikkoon tipauttaa...

-L-

Vierailija
11/36 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

harmi kun päikkärit jäi väliin.. Kysymys vielä joulukorteista: kun askartelet niitä kortteja niin piirrätkö itse kuvat ym vai koristeletko jotenkuten valmiita kaupankortteja.. tms. Ajattelin että voisin askarrella muutaman, mutta nyt oon sormi-suussa täällä pöydän ääressä ja ihmettelin että mistä voisin aloittaa.. :o( Täytyy varmaan nyt käväistä siinä kaupassa jos keks vaikka matkalla jtk

Vierailija
12/36 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=green]Ai niin pitikös mun ostaa se Predictor... Mää ihmettelinkin että miks mun piti mennä apteekkiin kun ACON kymppejä voi ostaa netistäkin... No siksi tietysti kun piti samalla ostaa Predictor ja kysellä apteekkarilta kauanko ne tulokset säilyy... No en sitä sitten aiemmin muistanu ja tilasin netistä niitä Aconeja... Nyt ei kyllä viittis enää lähtä apteekkiin kun on jo kahenlaisia r-testejä, mies varmaan pyörtyy jos hommaan vielä kolmannetkin!

Voi toivottavasti mullekin tulee tänään vauvalehti! Tosin en oo etes kotona lukemassa... Jään ylitöihin ja tänne työskentelypaikkakunnalle yöksi.

[b]LUNA[/b] Mukava kuulla kuulumiset ja tsemppiä kouluhommiin! Ehkä pian saat ne valmiiksi ja pääset miehesi kans vauvailemaan! Mieskin taitaa olla jo aika pehmeä... ;o)

[b]KAKTUS:[/b] Mulla myös pillereiden jälkeen kierto on ollut heti säännöllinen, eka kierto 34pv, muuten 32. Mutta oviksesta en oo kyllä varma kun en siitä viimeksi bongannut...

[b]G-vastaus:[/b] Kyllä minäkin olen kokenut kärsiväni lapsettomuudesta! Ja just Galtsun mainitsemat oireet... Ja usein jos joku kysy jotain niin teki mieli vastata niin että jää sellanen tunne että meitä ei vaan oo vielä onnistanu vaikka todellisuudessa ainut este on MIES!

Vielä pitää kysellä viisaammilta: [b]1. kysymys:[/b] no voinko sitten ens viikonloppuna juua mitän, kun taas oli p-joulut ja on vielä läheisten ihmisten kans että jos siellä jään kiinni miksen juo niin voi voi... P-joulut lauantaina ja menkkojen pitäs alkaa (ja varmaan alkaakin) ens keskiviikkona! Ja [b]2. kysymys:[/b] Ens viikolla revitään viisuri irti, eihän siitä oo mitään haittaa jos oonkin raskaana? Sitten kun seuraava viisuri revitään niin sitten mun pitäis jo tietääkin olevani raskaana jos olen. Kommentoikaahan jotain etten oo aivan hukassa... Miten ihmeessä selviän niistä p-jouluista kunnialla, kun ei tekis mieli juuakkaan jos vaikka Vallu on jo kyytissä, mutta toisaalta ei tekis mieli narahtaakkaan kun ei oo vielä mitään kerrottavaa!

Vierailija
13/36 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taisin jo viimeksikin vastata sulle tohon juomis-asiaan, mutta vastaanpahan uudelleen. Eli ennen kuin aloin odottaa esikoista, niin juhlin kyllä kaikki isot ja pienetkin juhlat ihan normaalisti eli juopottelu ja tupruttelu loppui vasta positiivisen testin jälkeen. Toki ajattelin asiaa etukäteen, mutta tuntui hassulta olla juhlimatta vain varmuuden vuoksi enkä todellakaan halunnut alkaa kenellekään selittelemään että jos ehkä kun ja niin edelleen. Hyvähän se on jos haluaa ja voi olla ottamatta ihan sen varmuuden vuoksi vaan, mutta mä nyt oon vähän tällanen...Sitä paitsi ei niin alussa pitäisi olla mitään vaaraa alkiolle jos äiti vähän ottaa. Kai se luonto on sen niin suunittellut, että vauva on turvassa alussa vaikka tuleva äiti tietämättömänä vähän hippaloisikin;)

Ja mun käsityksen mukaan viisurileikkaus onnistuu ihan yhtä hyvin vaikka olisi raskaanakin. Ja ainahan voit h-lääkärille mainita raskauden mahdollisuudesta, jos on jotain mitä pitää ottaa huomioon.

Toivottavasti sait edes vähän apua ja helpotusta:)

-L- taas

Vierailija
14/36 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[b]HANNELE[/b]p-joluista: tänään mulle tuli ne acon 10:t ja siinä luki että tulos tulee näkyviin 7-11 pv oviksen jälkeen (yksilöllinen juttu).. Saatathan sä säädä sen plussan jo pikkujoulupäivänä!!?? Ja silloin tuut vaan " kipeäksi" tai jotain.. Ja jos et saa (en halua olla ilonpilaaja) niin muista että pikku-Valtteri on vielä solukimppu, solut siinä vaiheessa vielä jakautuu ja jakautuu ja lääkäritkin sanoo että niin kauan kuin tätiä ei vielä ees ootella niin juominen on " turvallista" , voit siis vetää perseet silloin eikä kukaan tiie mitään Joten lähet vaan nauttimaan juhlista.. Toivon mukaan sen jälkeen et pääse juomaan PITKÄÄÄÄN AIKAAAN!! Vai puhunko nyt ihan omiani??

Viisurista en osaa paljoa sanoa: RTG-kuvaa ei sais ottaa jos epäilee olevansa raskaana ja lääkityksen kannlta vois varmaan mainita asiasta..

Vierailija
15/36 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=green]Mutta kun verrataan näitä tulevia pikkujouluja ja edellisiä pikkujouluja niin eihän niisä muuta eroa ole kuin se viikko siinä välissä! Eli vissiin ihan liikaa huolehin! En minäkään kyllä haluais alkaa selittelemään että kun tässä nyt saattaa olla pieni mahollisuus... Jos vaikka jois taas pari siideriä niin että kukaan ei ala epäilemään mutta että ei kuitenkaan kovaa humalaa ota... Mieskin on miettinyt miten selviäis ens viikonlopusta juomatta, kun viime viikonloppu oli niin rankka! Mutta juominen kun kuuluu pikkujouluihin niin ei taia äijä parka selvitä siitä niin helpolla! Ja kun miehet varsinki on sellasia toistensa yllyttäjiä että no ota nyt... No jos vanhat merkit paikkansa pitää niin lauantaihin mennessä sunnuntaina krapula on jäänyt ukolta unholaan ja kuppia kaadetaan taas innolla... ;o)

Vierailija
16/36 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=green]Röntgen kuva otettiinkin jo viime hammaslääkärireissulla joten ei kai huolta siitäkään!

En mää kyllä halua testata ennen aikojaan kun mää haluan säästää sen sinne jouluaattoon!! =o) =o) =o) Se olis maailma paaaaras joululahja!

Vierailija
17/36 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei oo puhuttu nyt pariin päivään vauvasta mitään, mutta huomenaamuna pitäs (tai ei pitäs :) aloittaa uus pilleriliuska ja niinpä ajattelin illalla peittojen alla kysästä mieheltä, että onko se asiaa pohtinu.

Minä olen myös hoitoalalla ja teen tällä hetkellä 3-vuorotyötä. Olen kotipalvelussa, aina 9kk jaksoissa vanhuspuolella (nyt helmikuun loppuun siellä siis, ja 3 vuorotyö) ja sitten 9kk lapsiperheissä (työaika 8-16). Tykkään tosi paljon, kun on vaihtelua ja muutenki. Palasin töihin viimeisen ä-loman jälkeen jo, kun Siiri oli 5kk vanha, koska mies halusi jäädä koti-isiksi. Ihan hyvin on mennyt, vaikka paljon sain alussa " lapsenhylkääjä" -kommentteja.

Juu, mutta iltaa odotellessa alan kokkaamaan lapsille jotain pöperöä ja toivon, oi niin toivon, että mies yllättäis mut positiivisesti illalla.

Vierailija
18/36 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=darkviolet]Thunde varmaan nukkuu vielä...=) siinä aamutuimaan oli sit vähän töitäkin, perusaamuhommien lisäks tuli se alkkis sieltä salista nilkkansa kanssa ja voi luoja sitä puheen määrää...äijä puhu kuin runeberg...humalassahan se vielä oli tietty...

toivottavasti pupuilu ois viime oviksen aikaan tuottanut tulosta thunde =) Pidän peukkuja !!

Luna: mukavaa noi miehen lämpenemisen merkit... se kuitenkin hyvä juttu sillai, ett sit kun susta itestä tuntuu ett haluut ruveta koittaa vauvaa, niin mies on heti kympillä mukana, ei tarvii enää ruinata ja riehua =) Varmasti vauvakuume nousee huippuunsa kun saat työasiat kuntoon. Onko niistä parista kiinnostavasti työpaikasta kuulunut mitään??

Hansu: noh onpas mies ollut innoissaan =0) wau!

Mukava kuulla ett hänkin on hommassa mukana. taitaa olla vielä seuraavassa ja sitä seuraavassa ja sitä seuraavassakin kierrossa...niin innostuneelta vaikuttaa, bdbdbdbdbd =)

kaktus: mullakin kierto tasoittu tosi nopsaan...kaks kertaa alkoi menkat samana päivänä kun ois pillereiden kans alkaa, eli sillo varmaan vielä hormonivaikutusta, mut sen jälkeen ollut sitä yhtä kiertoa lukuunottamatta kierto 30-34, ja sen oviksenhan bongaan helposti, silti sorrun välillä tikulla koittaa, kun se toinen viiva on niin hauska nähdä siinä. kohta rupee kyllä lompakon nyörit kiristyy, kun eihän nekään testit ilmaisia oo.

Eilen muuten huvikseen siis tikutin ja kaks viivaahan siihen tuli. Piti sit tietty viskata roskikseen, mut jäikin pesukoneen päälle...aamulla kun tulin töistä, siinähän se törötti...ukko on varmaan saanut slaagin illalla, ett ei helvetti, kaks viivaa....I`m going to ibiza... =)

Ihanaa o.c ja muodon vuoksi ilta...=)

Goldis- =)

Vierailija
19/36 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Galtsu, sä siitä kantoliinasta mainitsit. Lehtitilauksissa yleinen periaate on se, että ensin alkaa tilaus, sitten tulee lasku ja sitten kun lasku on maksettu, niin vasta sitten tulee nuo tilaajalahjat. Mutta eiköhän se liinakin ehdi ennen vauvaa vaikka jo seuraavasta kierrosta plussaisit :-)

Mä täällä innolla odottelen miestä kotiin. Ollaan viikko oltu erossa (sopivasti just tätiaikaan) ja nyt kp10 menossa eli sopiva aika aloittaa jouluun asti kestävä aktiivipupuilu :-) Jos vaikka sais heti alkuvuoteen jännitettävää...

Tässä pinossa alkaa kyllä selkeästi se alkuperäinen tarkoitus hämärtymään, kun niin monella alkaa miehet antaa vihreää valoa. Saatte pian perustaa puolukkapinon tuonne odottajien puolelle ;-)

Mä muutes sain piparkakkutalonkin valmiiksi, tommonen vähän vinohan siitä taas tuli, mutta sainpas tehdyksi. Ja joulukortitkin on melkein valmiina. Osoitteet vielä pitäisi kirjottaa. Ja melkein kaikki lahjatkin on hankittuna, jotain kivaa voisi vielä miehelle keksiä. Ja jo ensi viikolla on joulu! Kohtahan se on taas juhannuskin, kun aika näin vauhdilla menee...

Vierailija
20/36 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color= DC143C]Paketoin aamulla miehen lahjat ja askartelin samalla hierontalahjakortin. Siitä ei tullut ihan niin hienoa kun toivoin, mutta pääasia, että idea käy miehelle selväksi. ;) Pari play.com:sta miehelle lahjaks tilaamaani cd:tä ei oo vielä tullut, toivottavasti tulee ennen kun lähdetään. Me pidetään miehen kanssa oma pikkujoulu perjantaina, jolloin annetaan toisillemme lahjat, koska ei viitsitä raahata niitä Suomeen asti ja sitten takaisin. Ens lauantaina lennetään siis Suomeen. Ootan sitä ihan hirmuisesti! Töissä on ollut jotenkin tosi rankkaa, vanhempi lapsista on aika hankala ja tottelematon tapaus. Lisäksi lasten ei tarvitse siivota ollenkaan omia leikkejään vaan se homma kuuluu mulle. Siitä keksinkin gallupin: [b]aiotteko opettaa lapsenne siivoamaan leikit vai hoidatteko homman itse/kodinhoitajan avulla?[/b] Suomessahan kodinhoitajat on harvinaisempia, mutta noin hypoteettisella tasolla, jos siis ois mahdollisuus kodinhoitajaan. Minä haluan, että meillä lapset opetetaan siivoamaan leikit päivän päätteeksi, vaikka ois minkälaiset kodinhoitajat apuna. Sitten pikkuhiljaa lapset opetetaan myös osallistumaan muihin kotitöihin.

Mullakin on varattuna kampaaja ensi tiistaille. Ajattelin hoitaa sen homman Suomessa, kun on vähän vajavainen tuo italiankielen sanavarasto vielä. En aio leikkauttaa mitään erikoista, vain vähän kerrostusta tähän pitkään tukkaani, niin on mukavampi pitää aukikin.

[b]Lunalle[/b] voimia sinne gradun pariin. On nuo miehet kyllä mielenkiintoisia tapauksia, kun ensin on vakaasti yhtä mieltä ja sitten yhtäkkiä ei ookaan.

[b]Kaktus:[/b] Varmasti on ihana viettä joulu lapissa, kun on takuuvarmasti hanget korkeat nietokset. :) Mä just vähän aikaa sitten sanoin miehelle, että ois kiva mennä joskus lappiin uudeksi vuodeksi. Mä en kyllä tykkää laskettelemisesta, mutta murtsikkaa ois kiva harrastaa taas pitkästä aikaa.

[b]Galtsu:[/b] Nauttikaahan punaviinistä ja toisistanne keskiviikkona niin ei tosiaan mee ihan suorittamiseks koko ässä. Ikävää, että sulla tuo päänsärky vaivaa jatkuvaan.

[b]Lapsettomuus-G:[/b] Itse en voi sanoa kärsineeni lapsettomuudesta. Voi olla, että johtuu siitä, kun en oo niin hirveen kauan tätä akuuttia kuumetta ees kärsinyt. Ja meilläkään ei onneks oo sukulaiset tai kaverit kyselly tyyliin ¿joko on pullat uunissa?¿. Jos joku rohkenis kysyä vois saada aika kärkkään vastauksen takaisin.

[b]Juveliks:[/b] Toivottavasti miehesi on jo kypsynyt ajatukselle tuplauksen aloittamisesta. Bdbdbd Mä en kyllä ymmärrä noita lapsenhylkääjä-kommentteja sitten yhtään. Miten se koti-isä muka on niin paljon huonompi kuin koti-äiti?!?! Minunkin mies on sanonut, että haluaisi jäädä koti-isäksi, jos siihen joskus on mahdollisuus taloudellisesti (eli jos mulla on ¿kunnon¿ töitä) ja mullekin se kyllä kävis hyvin. Ois kiva jos lapsen vois kasvattaa kolmevuotiaaksi asti kotona.

[b]Golda:[/b] Vähänkö repesin tuolle sun ¿ukko on varmaan saanu slaagin¿ ¿jutulle. :D

[b]Essille[/b] plussapeukutuksia! ++++bd++++

Mulla on [b]marttakerhoilut[/b] jäänyt vähemmälle viime aikoina. Yritin pari viikkoa sitten toripäivänä käydä ostamassa ohuempaa villalankaa hymynaama-haalareita varten, mutta lankakauppiaspa ei ollut suvainnut saapua paikalle ja sen jälkeen en sitten oo ehtinyt yrittää uudestaan. No Suomesta ostan sitten isot läjät lankaa. Harmi vaan että en sitten saanut kudottua mitään sen kaverin vauvalle, joka syntyy tammikuun lopussa. Nään kaveria nyt joululomalla. Sillä on varmaan jo iso massu.

Jaahas, mun pitää lähteä tallustamaan tonne keskustaan otattamaan passikuvaa, kun mies on autolla töissä. Ei yhtään huvittais, kun nokkakin on niin tukossa. :( Ja tukkaakaan en jaksanu pestä. Pitää laittaa ponnarille niin ei näytä niin likaiselta.[/color]