Mitäs mieltä mun miehestä? Vähän on paha mieli :(
Mun mies on tyypillinen besserwisser ja tämän tietäen osaan jo suhtautua asiaan. Joskus kuitenkin tulee kommenttia, joka vetää meikätytön hiljaiseksi. Esim. tänään käänsin selkäni hetkeksi kun tyttö 1v10kk istui tiskipöydällä (niin ja hän oli ihan vieressä että itsekin näki tytön koko ajan). Tiedän, ettei häntä voi siihen vartioimatta jättää mutta tiedän myös, että hän pysyy siinä jos katson hetken muualle. No, johan siitä sain kuitenkin kuulla kuinka hän ei voi ymmärtää kuinka minä nyt niin toimin. Minä tyynen rauhallisena totesin, että jää sinä kotiin niin minä menen töihin, että voit täällä 24h vartioida tyttöä herkeämättä.
Ihmetyttää vaan joidenkin taito saada muut tuntemaan itsensä maailman huonoimmaksi ihmiseksi ja varsinkin äidiksi :(
Kommentit (5)
kun äiti kerran kotona on. Et sitten sanonut että mikset itse nyt vahdi ettei tyttö tipu kun kerran kotona olet, ja joutenkin kun ehdit vaimon touhujakin tarkkailla.
sinulla itselläsi taitaa olla huono omatunto ja siksi otat niin herkästi nokkiisi miehesi sanomisista.
Vierailija:
Miehesi on ehkä lievästi ärsyttävä...
Mun mielestä ap on ihan syystä pahoittanut mielensä ja miehensä kommentti on nyt vähintäänkin ärsyttävä! Lasta ei voi vahtia joka sekunti joten ap:n ei tarvi tosiaankaan potea mitään huonoa omatuntoa. Todennäköisempää on, että miehellä on huono omatunto/ on kateellinen ap:lle joka saa olla paljon enemmän lapsen kanssa, ja sen takia huomauttelee asiattomasti ap:n toimista.
Meillä saman ikäinen tyttö joka istuskelee aina tiskipöydällä katselemassa kun äiti kuorii perunoita ja istuu kyllä siinä odottamassa jos käyn välillä puhelimessa tai jotain. Ei liity ihan asiaan, mutta tiedoksi teille molemmille. Lapset on VAAN lapsia, ja paljon varovaisempia kuin ylihuolehtivaiset vanhemmat haluaisivat uskoa.
Eikä todella vastuu ole yksin sinulla.
Miehesi on ehkä lievästi ärsyttävä...