Me loukutettiin irtokissa supiloukulla!
Ja sit vietiin löytöeläinsuojaan... Tottapahan omistaja hakee kattinsa jos kiinnostaa!
Kommentit (20)
Jos ei kissaa muutamaan päivään kuulu, niin varmaan kannattais kysellä lähiseudun löytöeläinsuojista yms...
Muutaman kerran jälkeen omistaja oppii toivottavasti huolehtimaan eläimestään.
Ps- ei enää ollu irti se koira sen jälkee! he.h
vi**uakos antavat juosta irti. sitten itketään ilmaislehdissä kun meidän nöpö katosi... 43¿/päivä hoitolassa, ei varmaan juokse monesti irti..
Kerropa asiasta myös naapurustossasi, niin omistaja (jos sellainen on) tietää hakea mirrinsä pois.
Eli meidän pitää hyväksyä kerta toisensa jälkeen, että naapurin mirri kuseksii meidän pihalle, ja jos otan sen kiinni, niin vielä pitäisi käydä kyselemässä että kenen mirri tai pörri se on.. Ei mikään velvollisuus toimia niin. Sen sijaan kissan omistajat voisivat tulla kyselemään, että miten korvaavat mirrinsä aiheuttamat hajuhaitat jne.. Äläkä ehdota karkoitetta kun senkin voit mirrin omistajana käydä ostamassa naapureillesi valmiiksi. Sittenpä tiedät miten mukava on tuhlata rahaa johonkin sellaiseen, mikä on ihan turhaa, jos omistajat pitäisivät elukoistaan huolen.
sitä karkoitetta, ei toimi. koiratarha suositteli loukuttamista, mistä oli loukku lainassa. t.ei ap
jo monta kertaa todistettua, että vauva- palstan NIINSANOTUT ÄIDIT ovat eläintenvihaajia tosin ei kaikki mutt ainakin 70%!!!!!!! Pitäkää te ne kersanne omilla pihoillaan, naapurin pihalle ei ole myöskään kersoilla asiaa!!!!
oikein lietsota eläinvihaa?? Ja älä sä tuu mua haukkumaan, mä en sentään ole loukuttamassa eläimiä. Eikö ÄITI opettanut sulle pienenä, se joka toista haukkuu on itse!
en ole vanhapiika ja en edes omista kissaa. Mieskin on ja lapsi ,jolle taatusti opetan empatiakykyä. Ei kersoilla ole lupaa mennä vieraisiin pihoihin.
Vierailija:
Eikö ÄITI opettanut sulle pienenä, se joka toista haukkuu on itse!
...eli summa summarum; kun sinä haukut muita eläintenvihaajiksi....
tiedät, että se on irtokissa? oletko katsonut onko sillä pantaa?
Ai se on empatiaa että antaa irtokissojen kaikessa rauhassa paskoa pihaansa jos niitä sattuu paskattamaan????!?!?!!?!?
kaikki kissat, joita saatte kiinni ni löytöeläintaloon niin pääsette niistäkin eroon 15 pvän kuluessa
että jos omistaja laskee mirrimussukkansa kuljeksimaan ulos muiden pihoille, niin isompi vaara on että katti jää auton alle kuin että joku sen loukuttaa. Eli omistaja se siinä tietoiset riskit ottaa ja kattinsa tietoisesti vaaraan asettaa! Turha se on itkeä että kissa lopetetaan jos sitä ei haeta, jos isompi vaara on että se jää auton alle!
Vierailija: