Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sinulle määrätty Tramalia migreeniin?

Vierailija
12.03.2006 |

Auttoiko?

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
12.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tramal on huono lääke migreeniin ainakin minulla, mutta voihan sitä kokeilla. Onko sulla diagnosoitu migreeni?

Vierailija
2/41 |
12.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä vissiin olisi hyväksi rasittaa maksaakaan koko ajan (parasetamolivalmisteet). Toisaalta kumpikaan edellämainituista ei edes auta. Kodeiinille olen yliherkkä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
12.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka on juuri noihin triptaaneihin kuuluva lääke.

Joskus aikoinaan oli apua myös clotamista.

Vierailija
4/41 |
12.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söin sitä selkäleikkauksen jälkeen. Älyttömän vahva lääke!

Vierailija
5/41 |
12.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kohtauksia tulee enää todella harvoin ja paljon miedompina,kuin ennen.myös 5 vuotiaan poikamme migreeneihin auttoi käynti kiropraktikolla.

Vierailija
6/41 |
12.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tramalia migreeniin ja myös imigrania.

Tramal tuntuu auttavan pitkäkestoiseen kipuun joka jatkuu ja jatkuu muista lääkkeistä huolimatta.Jouduin käyttämään sitä melkein kaksi vuotta monta kertaa viikossa ja se ei enää pistänyt kuuppaa himmeksi.

Aluksi se saattaa vaikuttaa tosi voimakkaasti.Ekaa kertaa kun sairaalassa tiputettiin tramalia suoneen ja antoivat liian nopeasti sen suoneen oli TOSI KUMMA olo.Kun lähdin kävelemään vessaan ei jalkoja ytuntunut ollenkaan ja tuntui kuin olisi pilvissä kävellyt.Hoitaja laittoi lääkkeen menemään 2 tuniisa kun lääkäri oli sanonut että 12 tunnissa.No kyllä menen sitten tarkkailikin että kuinka muhun vaikuttaa,mutta ei se tullut mitään huonoa oloa.

Vierailija
7/41 |
12.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitänee tehdä se migreenitesti. Olen käynyt kiropraktikolla, mutta vaivani saattaa olla hormoniperäinen. Tramal on auttanut minulla aiemmin toisessa asiassa kovaan kipuun, ja vaikutus oli pitkä. En osaa sanoa, auttaisiko se tähän päänsärkyyn, pitäisi varmaan kokeilla. Kiitos vastauksista!

Vierailija
8/41 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostan 2024

Tosiaan, jotkut käyttivät vähän vahvempia lääkkeitä kipuun esm. migreeniin tramalia tai panacodia.

Onko nykypäivänä kenelläkään vastaavaa kipuun? Itselläni krooniseen migreenin lähinnä täsmälääkkeitä, särky sekä tulehduskipulääkkeitä.

Oletteko itse mitenkä saaneet esim. neurologian poliklinikalta? Minä en ole saanut esim. panacod tai tramal jne, joita tahtoisin kokeilla, koska ei ole kovin tehokkaita, joita käytän.

Vierailija
9/41 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
10/41 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tramal ei ole migreenilääke.  piste.

Vierailija
11/41 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tramal ei ole migreenilääke.  piste.

Et sit muuhun ottanut kantaa

Vierailija
12/41 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kuullut että sitä määrättäis migreeniin. Itselläni se ei auta minkäänlaiseen särkyyn. Aiheuttaa vaan pahoinvointia. 

Vierailija
13/41 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nostan 2024

Tosiaan, jotkut käyttivät vähän vahvempia lääkkeitä kipuun esm. migreeniin tramalia tai panacodia.

Onko nykypäivänä kenelläkään vastaavaa kipuun? Itselläni krooniseen migreenin lähinnä täsmälääkkeitä, särky sekä tulehduskipulääkkeitä.

Oletteko itse mitenkä saaneet esim. neurologian poliklinikalta? Minä en ole saanut esim. panacod tai tramal jne, joita tahtoisin kokeilla, koska ei ole kovin tehokkaita, joita käytän.

Muotoilen uudestaan, mitä olette käyttäneet migreenin hoitoon muita kuin täsmälääkkeitä, särkylääkkeitä sekä tulehduskipulääkkeitä?

Vierailija
14/41 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole kuullut että sitä määrättäis migreeniin. Itselläni se ei auta minkäänlaiseen särkyyn. Aiheuttaa vaan pahoinvointia. 

Harmi juttu

-vierailija 8

Vierailija
15/41 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla Tramal päinvastoin altistaa migreenille. 

Vierailija
16/41 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klotriptyl Miteä jaksottaisesti lähinnä ennaltaehkäisevästi iltaisin kun on pahempi migreenijakso. Rentouttaa ja laukaisee jännityksiä päivien myötä ja auttaa ok pahimman yli. (Kohtauksiin särkylääkkeet tarpeen mukaan.)

Vierailija
17/41 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Botuliini lumepistoksia vetää yksi mt potilas. 

Vierailija
18/41 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei auta minulla yhtään migreeniin. Ei siis millään lailla. Ei myöskään panacod. Tehokkaimmat on ihan burana+panadol combo tai imicram. Mieluummin otan kuitenkin tuon combon. Tosin joskus tarvitsee nostaa buranan kerta-annos 1600mg yhdessä 1000mg panadolia. Ei välillä auta pienimmillä. 

Vierailija
19/41 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Klotriptyl Miteä jaksottaisesti lähinnä ennaltaehkäisevästi iltaisin kun on pahempi migreenijakso. Rentouttaa ja laukaisee jännityksiä päivien myötä ja auttaa ok pahimman yli. (Kohtauksiin särkylääkkeet tarpeen mukaan.)

Minulla on Triptyl, koskaan ei ole ollut kokeilussa  Klotriptyl Mite, onko parempi?

-vierailija 8

Vierailija
20/41 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lievään migreeniin auttaa mulla ihan vaan kahvi, jos kohtaus ei vielä kunnolla alkanut. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä viisi