Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

lapsi hoidossa äidilläni ja äiti pellit kiinni. mä täällä jumalan selän takana enkä pääse kotiin!

Vierailija
12.12.2005 |

seuraava linja-auto lähtee kuudelta aamulla. jumalauta! vitun vittu

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
12.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen todella pahoillani lastesi puolesta. Jos tiedät äitisi olevan myös arvaamaton tai aggressiivinen soita poliisille.

Vierailija
2/24 |
12.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soittiko lapsesi sinulle itse vai mistä sait kuulla asiasta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
12.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

t juuri lapsenlapsen tullessa kylään vetää ne kerran-vuodessa-kännit...) Mutta jälkiviisaus tai syyttely ei tässä nyt auta. Eikö ole ketään, jolle voit soittaa? Äitisi lähellä asuvia, tai sinne helposti pääseviä ystäviä/sukulaisia? Kuinka vanha lapsi on ja tiedätkö nukkuuko hän? Kuinka hän yleensä nukkuu yönsä (heräämättä yön läpi, vai tarvitseeko hoivaa yön aikana)? Kuinka peltikiinni äitisi on (jonkin verran humalassa, vai oikeasti sammumiskunnossa)? Mistä ylipäätään tiedät, että äitisi on pelti kiinni? Jos oikeasti kyse pienestä lapsesta ja todella vakavasta humalatilasta, niin soita poliisille tai sossun päivystykseen.

Vierailija
4/24 |
12.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

on vasta 20v eikä tajua lapsista yhtään mitään mutta parempi kuin se känninen ämmä siellä! on oikeestaan äitipuoli, en usko että alkaa agressiiviseksi mutta saattaa esim. lähteä kapakkaan ja jättää muksun yksin. en yhtään ihmettelis!! mun isä on muutaman sadan kilsan päässä työkaverinsa luona ja sen oli tarkotus ajaa kotio vasta aamulla mutta taidanpa soittaa sillekkin.

Vierailija
5/24 |
12.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äidillesi voit antaa kunnon palautteen kunhan näet hänet. Ei varmaan seuraavaa kertaa tule, että hänelle lapsen jättäisit?

Vierailija
6/24 |
12.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilanne on kyllä valitettavan yleinen ja normaali Suomalaisissa perheissä.

nimimerkillä alkoholistin tytär, joka ei koskaan jättäisi lastaan mummon kanssa ilman valvontaa.

Vierailija
7/24 |
12.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

äitipuoleni on alkoholisti. AA:n jäsen ja välillä menee vuosia ilman alkoholia. mun oli tarkotus olla yö täällä toisessa kaupungissa serkun luona ja mennä aamulla työhaastatteluun ja sen jälkeen jouluostoksille ja sitten kotiin illaksi. mun täytyy päästä kotiin täältä nyt! se on muuten hemmetin kumma että totuus se täällä aina leimataan ekana provoksi. ja kiitos tiedän jo olevani huono äiti.

Vierailija
8/24 |
12.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiedän kun äiti(puoli) soitti mulle, sen kuulee äänestä kun toisen on tuntenut niin kauan että nyt ollaan humalassa. ei ollut änkyräkännissä mutta hieman jo sössötti puhe.

Vierailija
9/24 |
12.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olkaa koko poppoo ystäväis luona yötä tai hotellissa. Parempi lapsen olla veljesi kanssa kuin äitipuolesi. Olen pahoillani, että näin kävi. Voin vain kuvitella, miten tuskainen olo sinulla on. :(

Voimia!

Vierailija
10/24 |
12.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut oikeesti miksi jätit lapsen sinne? Jouluostoksille oisit ehtinyt myöhemminkin ja kaverin kekkerit (vai mitkä ne nyt oli) ois voinu jättää väliin. Työhaastattelunkin olisi varmasti saanut toiselle päivälle...olisit vaikka sanonut että lapsella on lääkäriaika jso ei muut selitys kelpaa.

Jos kerran isäsi ois jo huomenna tullu kotiin...

Vierailija
11/24 |
12.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin lähteä viemään jos satut oleen tällä paikkakunnalla.

Vierailija
12/24 |
12.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tunteesi ja olen nähnyt paljon pahaa, OLEN APUNA JOS VAIN VOINKIN TÄSSÄ TILANTEESSA!!

Vierailija
13/24 |
12.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla menee nyt työhaastattelu ilmeisesti sivu suun. Mä kyllä uskon, että jos saat veljesi äitipuolellesi vaikka yöksi tai hakemaan lapsen omaan kotiinsa, asia on ihan kunnossa. Kyllä se 20-vuotias nuori mies varmasti hoitaa tällaisessa hätätilanteessa sisarensa lasta parhaan taitonsa mukaan. Soititko jo isällesi? Sekin voisi harkita lähtevänsä kotiin, vaikkei olekaan vastuussa kumppaninsa tekemisistä. Sä olet kuitenkin jättänyt lapsesi sinne hyvässä uskossa hoitoon tärkeän syyn vuoksi.

Vierailija
14/24 |
12.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli missä olet??

Vierailija
15/24 |
12.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

eri asia olisi, jos kyseessa olisi pieni vauva tai lapsi, joka ei viela puhu! Mutta 4vuotias osaa jo kerto mita haluaa tai mika on vikana. Ainoa asia on, etta lapsesi saattaa saada jaateloa aamupalaksi=) Toivottavasti vahan lohdutti! Mutta kerros kuitenkin mitapain olet, jos joku tosiaan voisi vieda sinut sinne! Ja itsekin kylla autan, jos vain mahdollista!

Vierailija
16/24 |
12.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin toivottavasti kaikki päättyi hyvin! Ja ilmoittelehan kans!!!

Vierailija
17/24 |
12.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten ratkaïsee tilannetta muualla kun koneen ääressä. Olis kiva tietää missäpäin ap on. Se eka apua tarjonnut.

Vierailija
18/24 |
12.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihana huomata että täällä on näin monta ihmistä jotka haluais auttakkin ettei aina vaan tule sontaa niskaan:( olen siis itse turusta ja tällä hetkellä jumissa porissa, tästä on noin 140km kotiin. mutta kriisi on onneksi ohi, veljeni haki tyttöni pois sieltä tyttöystävänsä kanssa ja ovat juuri ajamassa veljeni opiskelijaboksille:) tyttö kuulemma nukkuu eli ei hätää enää. taidan olla hieman hölmö kun en osaa niinpaljon luottaa yksin veljeeni vaikka ihan vastuuntuntoinen muuten onkin, paljon parempi mieli kun tiedän että siellä on joku naisihminen mukana..

kiitos oikeasti kaikille jotka apua tarjosivat, ei maailma sittenkään ole niin paha kuin miltä se joskus tuntuu. t:ap

Vierailija
19/24 |
12.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja että kerroit sen meillekkin. T:26

Vierailija
20/24 |
12.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja veljelläsi on tyttöystäväkin mukana, niin ei ole varmasti hätää!!!! Eli tulee lapsesi saamaan muutakin kuin jätskiä aamupalaksi=) (niinkuin joku aiemmin sanoi)