Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ilahdutko Mitä kuuluu -tekstareista?

Vierailija
12.12.2005 |

Minulla on tapana laittaa tutuille silloin tällöin mitä kuuluu -tekstareita, jos ei oo aikoihin nähty. On vaikeampi soittaa kun ei aina tiedä millaisessa tilanteessa toinen on ja tekstariin voi vastata milloin haluaa ja mitä haluaa. Osa vastaa aina, jotkut ei koskaan. Ite kyllä tykkään, jos joku aattelee mua ja on kiinnostunut kuulumisistani. Ihmettelen vaan, kun jotkut ei vastaa kuin harvoin.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
12.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tapana vastata sellaisille, jotka vastaa mulle. Niille toisille ei ole kovin kiire vastailla, " sitä saa mitä tilaa" .

Vierailija
2/14 |
12.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta soittaminen kertoisi, että sinua oikeasti kiinnostaa kuulumiset etkä vain muodon vuoksi kysele. Jos henkilö on huonossa tilanteessa soittaessasi, niin todennäköisesti hän kertoo sen suoraan tai ei vastaa ollenkaan. Jos tekstari tulee, kun on kiireinen, siihen saattaa yksinkertaisesti unohtaa vastata.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
12.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

T:2

Vierailija
4/14 |
12.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutultani kuoli vuosi sitten lapsi. Kyselin alkuun usein hänen jaksamistaan viestitse, kun tiesin hänen olevan tod. alamaissa eikä hän jaksanut ottaa vieraita vastaan. Ei hän vastannut viestiin joka kerta, mutta uskoin, että jo ajatus muistamisesta lämmitti. Tai sitten ei???

Vierailija
5/14 |
12.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni teksti viestit sopii vain pieniin juttuihin joihin ei tarvitse/odotteta vastausta. Teksti viesti on monessa tapauksessa epäkohteliasta ts. tekstataan kun ei viitsita/jakseta/haluta puhua. Easy Way out.

Vierailija
6/14 |
12.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa jaaritella puhelimessa. Silloin vain soitan, kun on jotain tärkeää asiaa.

Vierailija
7/14 |
12.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni tekee esim. vuorotyötä, eikä aina voi tietää missä päin on sillä hetkellä.

Vierailija
8/14 |
12.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkään en jaksa/ehdi jaaritella puhelimessa. Tekstareita lähetän mielelläni, kun ei tartte niin murehtia tuleeko se huonoon aikaan (kuten puhelussa). Siis mielelläni otan niitä tekstareita myös vastaan :-)

Jos mulle ei kaveri/tuttu tekstariin vastaa, niin ymmärrän kyllä sen niin että " ei kiinnosta kiitos" .

Vierailija
9/14 |
12.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

En välttämättä vastaa jos kyssäreitä sisältää teksari. Ja musta tosi moukkamaista pihistellä ystävistä.. Ei kenelläkään se 1x/kk puhelu voi tulla niiiin kalliiksi, vai?

Vierailija
10/14 |
12.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhottavampaa on se, jos laittaa viestiä jollekin, ja ei saa vastausta. Yleensä aina itse vastaan.. tosin käy joskus niin, että olen hankalassa paikassa, kun saan viestin ja sitten sen unohdan!

Vierailija
11/14 |
12.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mä soittaisin kaikille tutuille noita mitä kuuluu puheluja niin puhelinlaskut kasvaisi ihan järkyttäviin summiin (kokemusta on). Meidän kaveripiirissä puheluille kertyy pituutta, joten tekstarit on havaittu erittäin toimiviksi jottei puhelinlaskut ihan karkaa käsistä.

Vierailija
12/14 |
12.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi parempi, jos soittaisi ja kysyisi. En jaksa väsätä kauhean pitkiä viestejä, joten ennemmin kertoisin kuulumiset puhelimessa.

Vierailija
13/14 |
12.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kuulumiset mahtuu hyvin 160 merkin sisään.

Vierailija
14/14 |
12.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

juuri pari päivää takaperin ilahduin oikein kovastikin kun opiskeluaikainen kaveri laittoi viestiä. vaihtelimme muutaman viestin ja kerroimme kuulumiset. sainpa vielä linkkivinkkiä hänen bändinsä kotisivuille :)

minusta joidenkin kaukaisempien tuttujen kanssa on mukava vaihtaa juuri tekstiviestejä tai sähköpostia. en osaa oikein tuttujenkaan kanssa hirveesti jutella puhelimessa, kirjoittaminen on hauskempaa (ja kaikista hauskinta tietty kasvokkain tapaaminen).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kuusi