Tiedätkö/tunnetko monta perhettä jossa on kahdet kaksoset?
Kommentit (28)
Törmäsin vuosi sitten perheeseen jossa silloin n. 1v ja n. 3v kaksoset.
Keskustelimme ohimennen ja ymmärsin ettei heillä ole muita lapsia.
Vanhimmat kaksostytöt menivät kouluun niillä kieppeillä kun nuoremmat kaksostytöt syntyivät. Ei muita lapsia. Näillä nuoremmilla kaksosilla on kovin vaikeita terveysongelmiakin, ramppaavat sairaalassa alvariinsa.
Tunnen, nämä kummatkin kaksoset jo aikuisia (tyttö ja poika sekä poika ja poika). Perheessä on lisäksi kaksi muuta lasta.
ekana synytyneet kolmoset
tokana kaksoset
kolmannella ja neljännellä kerralla syntyi ykköset
viidennellä kerralla taas kasoset
Että hyvin sikiävää porukkaa...
että oman mummoni (äidinäiti) kahdella siskolla on perheissään kahdet kaksoset. Meillä on suvussa ns. kaksosuusgeeni. Niinpä en uskalla tehdä enää lapsia, vaan nämä yhdet kaksoset "riittää" varsin mainiosti...
Kaksien kaksosten (jotka kaikki poikia) välissä syntyi yksi tyttö. Nämä kaikki viisi olivat yhtä aikaa yläasteella, eli syntyivät noin vuoden välein.
toisilla ei muita lapsia, toisilla kolme muuta lasta
Saattaa olla kolmetkin, ihan varma en ole siitä nuoremmasta katraasta.
Noissa jotka vaan tiedän ei tietääkseni yhdessäkään oo kun nää kaksoset. Ja tässä jonka tunnen on kaksi ja puolivuotiaat kaksoset tyttö ja poika ja puolivuotias tyttö.
Kahdet kaksoset ja yks yksönen siinä välissä. Itse kuulun niihin kaksosiin. Kaksoset ovat tyttö-poika ja tyttö-poika. Itsellänikin on kaksoset (tyttö-poika) ja äidin siskolla (poika-poika).
ensin kolmoset, sitten kaksoset, ja sen jälkeen kaksi "yksöstä":)
kummatkin olivat kaksoisraskausia. Ensimmäiset tytöt syntyivät todella paljon liian aikaseen ja ne eivät selvinneet ja nämä toiset, pojat, selvisivät sitten hyvin vaikka leikattiin heidätkin viikolla 32.
Mun kaksoset on jo niin isoja, että mielellään ottaisin myös toisen setin. Olinkin tuossa jo raskaana, mutta odotin vain yhtä. Sain keskenmenon. Tulis nyt ees se yks. Vaikka kaksosetkin olis kivat...
Saa nähdä saako mun tytär sitten aikoinaan kaksoset tai se mun nuorempi sisko, joka on myös kaksonen.
Ihan siksi vain kyselen, kun hiljan oli se tutkimus että poika-tyttö-kaksosista tytöillä on usein hedelmällisyysongelmia.
Kahdet kaksoset ja yks yksönen siinä välissä. Itse kuulun niihin kaksosiin. Kaksoset ovat tyttö-poika ja tyttö-poika. Itsellänikin on kaksoset (tyttö-poika) ja äidin siskolla (poika-poika).
Ex-naapureillamme, jotka siis molemmat toisella kierroksella oli melkoinen katras. Kummallakin vanhemmalla oli kaksoset edellisestä liitosta ja lisäksi toisella yksittäinen lapsi. Yhdessä saivat vielä kahdet kaksoset ja kolmoset! Kolmosia olivat kaiketi vahinko, syntyivät tosi pienellä erolla nuorempiin kaksosiin.
kaikki tyttöjä. Muita lapsia ei ole.
ekana synytyneet kolmoset
tokana kaksoset
kolmannella ja neljännellä kerralla syntyi ykköset
viidennellä kerralla taas kasosetEttä hyvin sikiävää porukkaa...
Toiset tyttöjä iältään 6kk, ja 3-vuotiaat ovat tyttö ja poika. Muita lapsia ei perheessä ole. Lapset ovat hoitojen avulla saatuja.
Muistaakseni ei ole muita lapsia.