Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälaiset ikäerot lapsillanne?

Vierailija
12.12.2005 |

Kiinnostaa tietää, montako lasta teillä on ja minkälaisillä ikäeroilla. Itselläni on kaksi tyttöä (6 ja 3v) ja mieli tekisi jo pian kolmatta. Olen kyllä ajatellut, että sit vasta kun ehtis taas oikein kunnolla nauttia vauva-ajasta, mut kertokaahan kokemuksianne!!

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
12.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja hyvin menee :-).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yhdeksän