Lue keskustelun säännöt.
Minkälaiset ikäerot lapsillanne?
12.12.2005 |
Kiinnostaa tietää, montako lasta teillä on ja minkälaisillä ikäeroilla. Itselläni on kaksi tyttöä (6 ja 3v) ja mieli tekisi jo pian kolmatta. Olen kyllä ajatellut, että sit vasta kun ehtis taas oikein kunnolla nauttia vauva-ajasta, mut kertokaahan kokemuksianne!!
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ja hyvin menee :-).