Yh:t ovat kamalia KULLIHAUKKOJA!!!!!!
Juoksevat vain miesten perässä himon kiilto silmissä. Hyi että tulee oksennus. Tunsin erään tällaisen naisen ja aina oli kapakoissa ja eri mies kotona. Eikä ollut edes mikään kaunis nainen, eihän yh:t koskaan ole. Miksi ne muuten olisi Yksinhuoltajia?? Jätettyjä raukkoja, muiden kuluneita lapsia!!!
Kommentit (20)
ihminen kun ei sille mitään voi, jos aviopuoliso sattuu kuolemaan. Ei siinä paljon voi juosta baareissakaan siinä tilanteessa, kun on 24tuntia vuorokaudessa lastensa kanssa 365 päivää vuodessa.
Ja tulisit paremmalle tuulelle.
Siitä puhe mistä puute, vai mitä?
Taisi tosiaan ap:n mies lähteä toisen matkaan =DDD
toinen hyvä tutkimus on tehty näistä kotiäideistä. Itse minäkin sen tein naapurin muijaa seuratessani. Kotiäidit ne kaikki on lihavia, rumia, finninaamoja, tyhmiä ja haisevia. Eivät tee kotona mitään, istuvat netin ääressä ja haukkuvat muita. Lapset on päivän tarhassa ja ämmät istuu kotona. Tämä on totuus, ja tieteellisesti olen sen todistanut tota naapurinämmää tutkiessani.
Yksinhuoltajat on kullihaukkoja, niille kelpaa kuka vaan kaksilahkeinen.
Munaa ois tosin saanut niin paljon kun ois vaan halunnut ja, kaikken pahimpia iskijöitä oli nää avo/avioliitossa olevat miehet. Antakaa nyt hyvät rouvat pillua niille miehillenne että, niiden ei tartte vieraissa käydä.
Pidä parempaa huolta ukostas. Tai mä tuun ja vien sen.
Ja kyllä suurin osa yksinhuoltajista on hyvässä kunnossa niin fyyisiseti kuin ulkoisestikin.. Psyykekin joutuu monesti niin koville, että uskon senkin olevan lujempi kuin monen muun naisen. Harva mies jättää perheensä, että kyllä se yh useimmiten on joko valinnut yh:na olon tai sitten leski.. Vahvoja naisia povat yh:t! Tsemppiä jokaiselle!!
sen näkee jo firmojen pikkujouluissa.
Vaikka aloitus onkin jokseenkin moukkamaista provoilua, on melkein pakko kertoa ;)
Kesällä tein ystäväni kanssa pienen testin. Syynä oli jokin täällä ollut ketju, jossa haukuttiin yksinhuoltajia. Laitoimme eräälle deittipalstalle ihan neutraalin ilmoituksen, jossa haukkumisketjun innoittamana keksimämme " xl-yh" etsi seuraa. Alle kahdessa tunnissa ilmoitus tuotti 49 vastausta, jotka muutamaa lukuunottamatta olivat ukkomiehiltä, jotka taas hyvin avoimesti haukkuivat perhettään, vaimojaan ja kurjaa seksielämäänsä. Rohkeimmat vastasivat kuvan ja puhelinnumeron kera, toiset olivat valmiita maksamaan hotellihuoneenkin tapaamisia varten. Huvittavaa oli se, ettei hakuilmoitus ollut seksiviritteisellä palstalla eikä ilmoituksessa viitattu sanallakaan seksiseuran hakemiseen ;)
Jotta näin.
Kyllä omankin kokemuksen mukaan pahimpia pilluhaukkoja ovat ukkomiehet.
Ja edelleenkin 60% suhteessa elävistä miehistä on uskollisia, jotenka eipäs aloiteta taas näitä.
esim, rahahuolet vievät tehokkaasti seksihalut. Mutta olisin toki muuten antanut Sinunkin miehellesi pillua, koska itse et siihen kykene. Nyt ei tarvi koska sattuu olemaan komea mies rinnalla lopun elämää.
ja koko ikänäni en ole munaa saanut, saatikka halunnut.. että se siitä toteamuksesta
yh-isä
Yh olen ja selibaattia on kestänyt kohta kaksi vuotta...
Ja suurin syy tähän on se, etten huoli ketään vonkaajaa ;)
Eli se siitä yleistyksestä.... Juoksen tosiaan joka kullin perässä ja haukkaan niitä kaikkia ;) Varo vaan, haukkaan sunki miestä, kun sun silmä välttää ;)
Terveisin se ainoa oikea kullihaukka
" muiden kuluneet lapset ovat" ? Onko kahden vanhemman kanssa elävät lapset jotenkin tuoreempia? Pitäiskö tässä nyt vallan huolestua oman lapsensa puolesta?
t. yksi YH - kullivästäräkki
Kyllä ne aika auliisti on tarjoamassa esim. juotavaa. Että kullihaukkojen masuun ne teidänkin maitorahat menee. Miettikää sitä arvon rouvat.
Taisi mies viettää pikkujoulujen jälkeen jatkot yksinhuoltajan kanssa?