Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

lukuvinkki: uusimmassa annassa hyvä juttu aiheesta "Miksi nainen jättää hyvän miehen?"

Vierailija
11.05.2008 |

onko täällä muita joihin tuo juttu kolahti täysillä? mulle se selvitti tosi paljon sitä, miksi itse olen suhteessani tyytymätön, vaikka päällisin puolin mies on hyvä, siis ulkopuolisten silmissä lähes täydellinen. lisäksi juttu antoi osviittaa siitä, mitä tilanteelle voisi tehdä - siis muuta, kuin ottaa ja lähteä.

odotan innolla kirjaa, jonka tuo psykologi aikoo aiheesta kirjoittaa.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
14.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi naiset rakastuu renttuihin?Jotkut vaan haluaa leikkiä hoivatyyppiä ja ripustautuu ja haaveilee retkuista, että saisivat jännitystä elämään.Ikuisia pikkutyttöjä, jotka ei ole koskaan tyytyväisiä. Kilttiä miestä on vaikea haukkua tyttökavereille, mutta retkusta saa paljon säälipisteitä

todella lapsellista analyysia, jossa ei ole psykologisen silmän häivähdystäkään.

Vierailija
22/24 |
12.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

riittääkö rakkauden loppuminen omalta puoleltani jättämisen syyksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
12.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä tarkoitat.

Mitä jos menisit avioliittokurssille rakastumaan mieheesi uudestaan. Rakkaus on toki arkista, mutta arki maistuisi taas mukavammalta! Saisit miehesi kanssa keskustella asiat halki.

Meidän suhteemme hautautuisi lasten ja työn ja harrastusten alle ilman päivitystä. Nimim. Samassa liemessä ollut/oleva

Vierailija
24/24 |
12.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvästä miehestä. Eli miehestä joka oli täysin kunnollinen, vastuullinen ja erittäin osallistuva mies ja isä. Erittäin hyvä keskustelemaan ja osallistumaan ja auttamaan, asetti aina perheen etusijalle... Mutta rakkaus, läheisyys ja kipinä puuttui kokonaan, ja kunnioitus minun puoleltani. Valitettavaa.

Nyt joku saa hänestä loistomiehen, joku kiltimpi nain en, joka osaa arvostaa hänen erittäin hyviä piirteitään.

Minulle siis rakkauden puuttuminen oli syy, jota edesauttoivat epäåkunnioittavat ja huonohkot välit huolimatta siitä, että hän oli (on) hyvä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi neljä