Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos teiltä kysytään joululahjatoiveita, niin olkaa ystävällisiä ja sanokaa jotain.

Vierailija
12.12.2005 |

Minua rasittaa, kun tietyt sukulaiset eivät koskaan ota kantaa mihinkään lahjatoivekyselyihin. Itsekään he eivät kysele meiltä mitä toivoisimme, ja saammekin heiltä usein ihan tarpeetonta krääsää. Joskus tekisi mieli sanoa, että älä taas osta jotain vaasia jota emme kuitenkaan käytä, osta kalsarit kun ne tulisivat oikeasti tarpeeseen!!

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
12.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettekö voi itse ostaa ne kalsarinnekin!

Typerää aikuisten vaihtaa lahjoja keskenään!

Vierailija
2/8 |
12.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellaisille jotka muutenkin ostavat. Ärsyttää vaan sellaiset lahjat joita ei edes käytä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
12.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

He haluavat ostaa, ja nimenomaan päättää itse, mitä ostavat. Selvästi toivovat toisten tekevän samoin...

Minäkin annan mielelläni joululahjoja, mutta haluaisin antaa jotain, jolle on oikeasti tarvetta.

ap

Vierailija
4/8 |
12.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, meilläkin kummit kysyvät kilpaa lahjatoiveita ja raavin pääni puhki. :-)

Vierailija
5/8 |
12.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin on koti jo muutenkin täynnä krääsää joten toivoisin että meiltäkin kysyttäisiin toiveita ja usein kysytäänkin. Kun taas itse kysyy saa usein vastaukseksi jotain että yllätä, mutta kyllä meillä kirjoittelee pieni porukka suvusta vielä aikuisenakin kirjeitä joulupukille jos pyydetään...

Vierailija
6/8 |
12.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Kun taas itse kysyy saa usein vastaukseksi jotain että yllätä,

Vierailija
7/8 |
12.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä en ainakaan halua yhtään lahjaa, Ärsyttää koko vouhottaminen lahjoista.... varsinkaan aikuiset ei yleensä tarvitse ihan oikeasti mitään... pitäskö sitä nyt joku konvehtirasia tai viinapullo kietaista pakettiin vain sen takia että voi " lahjan" antaa??

Kyllä joulu on minulle ihan jotain muuta kuin lahjat...

Vierailija
8/8 |
12.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

pitäskö sitä nyt joku konvehtirasia tai viinapullo kietaista pakettiin vain sen takia että voi " lahjan" antaa??

Kun nimenomaan en halua antaa mitään konvehtirasiaa, vaan mielelläni antaisin jotain tarpeellista tai toivottua. Ja jos kerran kysyn mitä toinen toivoo eikä tämä ota kantaa, niin tulkitsen sen kuitenkin niin, että hän toivoo jotain. Jos ei toivoisi, varmasti sanoisi ettei tarvitse antaa mitään, eikö niin?

ap