Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IVF/ICSI aloitus tammikuussa-06

12.12.2005 |

Hei ! Onko kukaan samassa tilanteessa kuin minä, puregonin pistely alkaa joko 2.1. tai 5.1 riippuen siitä milloin naisten vaivat alkaa ?

Me ollaan hoidossa fertinovassa, lapsettomuutta takana maaliskuussa kaksi vuotta. Syy on miehessä, hitaita ja liian vähän uimareita.

Olisi mukava jakaa kokemuksia, sillä tämä on minulle ensimmäinen IVF-hoito.

Jouluisin terveisin, mami

Kommentit (62)

Vierailija
61/62 |
10.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

... Täällä odotellaan kuukautisia..

Maanantaina eilen piti olla jarrupiikin jälkeinen seurantaultra, mutta menskut eivät ole vieläkään alkaneet, joten oli siirrettävä viikolla. Punktio tehtäneen sitten näillä tiedoilla viikolla 4.

Nyt on menossa jo kp45!! Arvelin jossakin vaiheessa, että onkohan tässä " raskauduttu" yllättäen ihan luomutekniikalla, vaikka sitä on vuositolkulla jo yritetty.. rinnatkin kiristi ihan " hitosti" ... mutta ne tunnut on jo jääneet ja nyt ei mikään kehon viesti enää viittaa mihinkään massuasukkiin. En muista, että olisin ikinä näin kovasti odottanut kuukautisten alkua, päinvastoin aina toivonut, että eivät alkaisi!! Mutta kun hedelmöityshoitopäivät siirtyy siirtymistään ja haluaisi jo päästä itse asiaan.

Minulla on kyllä muutenkin aika pitkä kierto, 33-35 pvää, mutta 45 on jo ennätys!

Tiedättekö onko jarrupiikillä kiertoa pidentävä vaikutus?

Vierailija
62/62 |
10.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään kävin ultrassa ja täytyy lisätä Puregon-annosta 150:stä 200:aan. Ei ollu munikset kasvaneet tarpeeksi nopeasti:(. Lääkäri oli vähän pettyneen näköinen tulokseen, vai kuvittelenkohan vaan?! Tässä vaiheessa tuo mielikuvitus helposti laukkaa;). Ensi viikolla on sitten punktio ja siirto, jännää! Meillä onkin ilmeisesti icsi eikä ivf niinkuin ensin luultiin. Riippuu varmaan siittiöiden laadusta. Olo ollu vähän pahoinvoiva tänään ja pissattaa yhtenään, onkohan normaalia? Saa nähdä, kun annosta lisätään paheneeko olo, töissä tietenkin vielä kiireinen viikko...Kellä muulla ens viikolla icsi/ivf?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kahdeksan