Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

~~~ Trupla-ystävät maanantaina ~~~

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
12.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa, että neuvolassa kaikki hyvin!! Aika menee ihan älyttömän nopeasti, kohta tekin (Marieela, soffu ja Mirulii) olette jo synnärillä:)

Vierailija
22/25 |
12.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvin sulla voi minusta se olla vielä edessä, mutta mistäpä näitä varmaks tietää. Mut kun sullakin on noita superpitkiä kiertoja ollu niin vois näin kyllä luulla.

Mä niitä täällä tuskailin, ihan varmaks en muista, mutta mulla alko limoja ilmaantumaan kp 8. Kp 11 tuli ihan selviä kanamunalimoja, vaaleanpunertavia jopa mitä ei oo ikinä tullu. Kp 12 tais olla, kun bongasin selkeen limatulpan ja sillon muistaakseni noi viivat alko paksunemaan hetkeks. Oiskohan ovis ollu tuloillaan, olin ainakin ihan varma siitä ja sit jostain syystä lykkääntykin viikolla.

Noin kp 18 taisin taas nähdä jonkun limatulppaa muistuttavan, en tiedä oliko se sitä vai ei, mutta sillon limat muistaaskeni alko vähentyä.

Ei ne limat kokonaan loppunu, mut ei niitä ollu sillai tosi runsaasti parina päivänä niinkuin viime kierrossa oli jolloin kaikki meni tosi " oppikirjojen" mukaan!

Jatka vaan tikuttelua, kyllä se sieltä tulee! Ja kaikkihan ei sa kunnon plussaa lainkaan ja silti ovat onnistuneesti raskautuneet! Jossainhan suositellaankin tikuttamaan kaks kertaa vuorokaudessa, koska lh huippu voi mennä nopeastikin ohi. Olikohan se mammaksin sivuilla vai mistähän sen luin. No kuitenkin onnea oviksen metsästykseen! =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
12.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt mulla sitten lohkes tosi iso pala hampaasta ja sen kanssa olen kärvistellyt illan. Huomenna täytyy heti aamusta soittaa hammaslääkäripäivystykseen ja toivoa, että saa ajan. Yksityiselle ei todellakaan olisi nyt varaa mennä... Miten nää kaikki asiat nyt kasautuu:(

Musta tuntuu, etten tee täällä muuta kuin valitan, joten vaikenen siksi aikaa kun voin kirjoittaa jotain iloisempaakin...

Vierailija
24/25 |
12.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori, et olen taas ollut niin passiivinen. Me oltiin viikonloppuna naapureiden kanssa mökillä yötä ja tänään sit taas alkoi uusi kiireinen työviikko, joten siinä kai ovat ne tärkeimmät syyt. Onneksi tää on viimeinen täysi viikko ennen joulua ja ensi viikko onkin sit enemmän tai vähemmän sellaista täyteohjelmaa, koska ei ne lapset enää kuitenkaan mitään jaksa opiskella, mut koulua on kuitenkin käytävä ens viikon torstaihin asti. Tosin silloin to on vain joulukirkko aamulla.

AXE: Hmmm... valitettavasti mä en osaa sanoa tohon sun ovishommeliin oikein mitään, kun itsellä ei oo kokemusta tikuttelusta kuin muistaakseni yhden kierron verran. Ja muutenkin olen tosi huono ovista bongaamaan. Mutta todellakin toivon, että saisit sekä ovis- että raskausplussan mahdollisimman pikaisesti. Mä tiedän, millaista se odottelu on. Tsemppiä ja kovasti plussasäteitä!!

MARIPOSA: Oon kyllä samoilla linjoilla MARIEELAN kanssa: ei sen miehen auta enää ruveta itkee, ettei ehkä siihen lapseen oiskaan valmis, mun mielestä nää jutut pitää miettiä etukäteen ja aikuisena ihmisenä ymmärtää, että jos ehkäisyä ei käytä, niin raskautumisen mahdollisuus on todellakin olemassa. Ja peesaan myös jotakuta muuta siinä, että varmasti miehesi kasvaa ja valmistautuu siihen lapseen, jos sellainen on masussasi kasvamassa - onhan hänelläkin se 9 kk aikaa. Tiedä vaikka suojelisi tuolla empimisellä itseään pettymykseltä eli oikeesti haluaakin lasta, mut sanoo päinvastaista, ettei sit pety, jos et olekaan raskaana. Huh, tulipa sekavaa. Joka tapauksessa häntä pystyyn vaan!

TALVIKKI: Hyvä, että olet vain ollut kiireinen. Minäkin jo mietin, että onko jotain sattunut ja olet kuitenkin joutunut sairaalaan. Onneksi Allulla kuitenkin kaikki hyvin. Inhottavaa vaan, että tosiaan tuli sit vielä tuo hammasjuttu:( Toivotaan, että pääset heti aamusta hoitoon.

PIIPAALLE jaksamista sairastavien muksujen kanssa! Ja pikaista paranemista toivotaan.

MARIEELA: Me kans otettiin tytölle sellainen vauvavakuutus Tapiolasta. Siis vajaat kaksi vuotta sitten. Eikä meillä ole muita vakuutuksia siellä, joten silloin ei ainakaan vaadittu sitä keskittämistä, mistä SERPPU mainitsi. Tulevalle otetaan ehkä kans sieltä.

LOTTIS ja SERPPU: Samat sanat seksin ja suppareiden suhteen. Vielä tosin ei niin pahasti, mutta muistan, että tyttöä odottaessa ne joskus ihan säikäytti.

NEKULLE jaksuja joulustressin kanssa. Kyllä ne asiat siitä tulee tehdyksi, usko pois!!

OMA NAPA alkaa pullistua toden teolla. Tuntuu jotenkin, että nyt viikonlopun aika masu todella pullahti esiin. Eli kohta ei enää ehkä vaatteilla peitellä. Mä oon kuitenkin kallistumassa sille kannalle, etten ennen joululomaa puhu asiasta töissä, ellei joku varta vasten kysy. Olo on ihan mukavan normaali, väsyttää kyllä, mutta en ole ihan kuollut. Ja kyllä vain on ihanaa tuntea möyrimistä ja potkuja joka päivä! Eilen illalla mieskin jo tunsin ekan kerran potkun masun päälle! Ja aamulla herätessä oli möykky sillä puolella vatsaa, millä kyljellä olin viimeksi maannut. Niin, että elämään tuntuu masussa kovasti olevan. Seuraava neuvola on vasta tammikuun ekalla viikolla ja samalla viikolla myös rakenneultra. Maltan tuskin odottaa, et pääsen pikkuista taas vilkuilemaan!

Hyvää yötä!

matteusk rv. 17+3

Vierailija
25/25 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, mä olen aivan poikki, mutta ajattelin tulla teitä moikkaamaan...jos nyt edes tätä eilistä pinoa jaksatte lukea. On ollut aivan järkyttävän kiireinen päivä!! Ja kaiken kruunaa armoton väsy. Viime yönä siis nukuin vain pari tuntia klo 4-6, kuten Axekin vissiin mainitsi. Mun oli tänään aivan pakko laittaa pari raporttia postiin koululle menemään, joten tottakai viime yö meni vielä aivot sauhutessa kirjoittaessa raportteja valmiiksi! Siis mä olen aivan kuollut :( Ei siis vain viimeöisestä valvomisesta, vaan ylipäänsä viime kuukausien stressistä opiskelujen ja töiden yhteensovittamisessa. Ei voi muuta sanoa, kuin että työpäivät klo 7-18 verottaa jo aika suuren osan päivää ja sitten vielä kun valvoo yöt jotain raporttia tehdessä. No way. Multa siis tsempitykset kaikille muillekin raatajille, kyllä se opiskelu joskus loppuu - pakko jaksaa vain uskoa! Mulla ensi vuosi onneksi viimeinen vuosi näitä opintoja - jee....

Ihanaa huomenta teille truplat, mä olen niin poikki, etten pysty muuta nyt kommentoimaan. Mutta olette ajatuksissa joka päivä ja pakko aina lukea teidän kuulumiset, vaikka olisi ihan kuollut lahna. Palataan linjoille.