Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

~~~ Trupla-ystävät maanantaina ~~~

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
12.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti ei hymyilytä yhtään. Nukuin yöllä 04-06 ja olin puolikuollut kun kello soi. Olo oli ihan kuin olisin kipeenä vaikka lämpöä oli vaan lähelle 37 astetta. No, nyt kun heräsin, niin olo on ihan hyvä. Plääh, en kyllä kehtaa iltavuoroonkaan mennä... Pidän muuten ihan mielelläni vapaata (huonolla omatunnolla ;) ), kunhan en joudu korvaamaan näitä tunteja joululomalla.

Ja [b]oviksesta:[/b] viiva on edellistä haaleampi tai samanlainen ja lämmöt on nyt sit 36,7-36,8. Joten JOS sitä ovista oli, niin kai me se sitten missattiin. Kp 12 mulla jäi tikuttamatta ja kp13 tuli se vahvin viiva... Olis kuitenkin ollut tuolloin kp12 (pe) vahva viiva. *jossittelee*

A kp15

Vierailija
2/25 |
12.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pompin äkkiä pinoon, kun vielä kerkeän :)

Olenko ollut sokea vai eikö Talvikki ole pinoutunut muutamaan päivään? En muista, että olisi sanonut lähtevänsä sairaalaan tms. mutta toisaalta viime viikolla jäi pinot vähän huonolle lukemiselle. Mikä siis on Talvikin tilanne?

Axe, vaikka sen tummimman viivan missasitkin, niin et kai silti raskaaksi tulon mahdollisuutta?

Tenava nukkuu parvekkeella unia ja mun pitäisi syödä aamupala. Päiväruoankin olen jo tehnyt valmiiksi, mutta jos tuon aamupalan ensin söisi :) Sit puolenpäivän aikaan lähdetään katsomaan yhtä kaveria, joka on ollut tosi kovilla kahden pikkuisen kanssa.

Joulukortit pitäisi kirjoittaa. Laskin, että vielä on 9 korttia kirjoittamatta. Haluan kirjoittaa joulukorttiin aina jonkun laulunsäkeen tms. ja siksi niissä onkin aina vähän isompi työ.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
12.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytys kohta toimertua pyykin pesuun...saa nähä jätänkö huomiselle!!

Aamulla laitoin (klo.8) lihat uuniin kypsymään ja kohta perunamuusin tekoon.

Mun isä osti meille ja mun siskoille (mulla kaksi siskoa) sian kolmeen osaan ja pakkanen nyt piukassa lihaa. Sinne tarvis viä jouluruuatkin mahtua.

Eilen tein perunalaatikot ja tällä viikolla tarkotus ois tehä lanttulaatikot ja lihapullat. Pakko tehdä ruuat osissa kun tiedän etten niitä kerralla jaksais tehdä.

Eilen illalla sitten innostuttiin touhuilee (saunan jälkeen, pimeessä, peiton alla =) ) ja sen seurauksena sitten supisteli pari kolme tuntia. Ei ollu kyl yhtään kivuliaita, mut tuntu kumminkin.

Täällä päin hirveä tuuli. Koko aamun pelkäsin et sähköt menee eikä saada ruokaa valmiiksi. No, nyt ollaan jo ruuan kypsyyden paremmalla puolella!!=)

Jos jaksan ni aattelin iltapäivällä lähteä kaupungille tytön kanssa. Saa nyt nähä miten käy!

Hauskat maanantait koko poppoolle!!

toivotteleepi lottis rv. 26+4

Vierailija
4/25 |
12.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Axe, en tiiä miten tosiaan aconien kanssa mutta millä mä testasin, niin se vahva plussa tuli yhtä äkkisen tuntuisesti. Ja mitä Jellonan tapaukseen tulee, sieltähän ei samoilla testeillä tullut mitään vahvaa ja raskaana on ;) Hyvä että sait miehen houkutelluksi edes siivouksen jälkeen. Ei meilläkään mies halunnut " väkisin" yrittää, mut meil se on niin helpponakki, ei tartte kun hieman vihjasta tai vinkata niin halut on heti täysillä vaikka ensin ei haluttaiskaan ;DD

Eli hyvät mahdollisuudet varmasti sulla on plussata tässä kierrossa, varsinkin jos ees kerran siel kp 12 paikkeilkin olisitte pupuilleet eilisen lisäksi ;)) Joten rennosti kierron loppuun jos vaikka jouluinen/uuden vuoden ylltäys ilmoittelisi itsestään :)

Täällä lämmintä 2 astetta ja viimeisetkin lumet poistuneet. Mä EN ala :(((((

Mä haluun niin kovasti jo jouluisen oloista, mut nyt lähinnä näyttää keväältä nurmikoineen ja auringon paisteineen *syvä huokaus*

Ninnu, musta Talvikilla taitaa olla paljon puuhaa vain. Sairaalaan ei joutunut sisälle ellei nyt vkonloppuna ole Allu päättänyt syntyä :/

Eli Talvikki ilmoittautumaan ettei aleta hermostua kuten Emmasannan takia ;)

No mutta, mitäpäs muuta. Tyttö koulussa, poika edelleen kipeänä, yskä selkeesti hellittämään päin jo. Räkäinen ja kuumeinen edelleen tosin..

Eli kyllä tämä tästä taas menee ohi :)

Nyt pyykkien pariin -> eli kuivumaan..

Marieela, poika ja Paapero 12+1

Vierailija
5/25 |
12.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vetämätön olo. Jotaki pitäs tehdä, mutta en tiedä mitä.

MIRULII: Näin unta " teidän talosta" . Näin muka jossain rekan joka kuljetti talon elementtejä, niissä näkyi jo verhotkin ikkunassa. ;D Ei taideta niitä elementtejä ihan NIIN valmiiksi tehtaalla tehdä...

AXE: No voi vitsin ovistikut.. Mutta jos se ovis sitten sattuikin menemään jo ohi (mitä en toivoisi todellakaan) niin on kuitenkin mahdollisuus ois tärpänny??

LEANNA: Kiva että sait nukkua. Sitä väsymystä on kai liikkeellä, itsekään en muuta tekisi kun nukkuisin vaan.

PIIPAA: Sinnekin lapsukaisille pikaista paranemista!

SERPPU: Munkin mielestä siitä kuvasta sai ihan hyvin selvää, ja lapsillakin oli hyvät ilmeet. =)

Mun piti oikein miettiä et mitä olen nuorena tehnyt.. Joskus 15 vuotiaana aloin käymään kai jossain diskoissa ja sit myös alettiin juomaan. Aika paljon olen seurustellu, suht pitkiä (1-2 vuotta) suhteita ollu 16 vuotiaasta lähtien, joten ikinä en ole ihan " työkseni" baareissa juossut. Aina välillä vaan, kun olen vähän aikaa sinkkuna ollut. Sit onkin jo joku napannu. ;) Nykyään tykkään kyllä enemmän kans siitä et otetaan pienemmällä porukalla, istutaan ja jutellaan. Ja kaikkein mieluiten kuitenkin kotona. :) Vanhuus tulee...

Nousin sängystä toivoa täynnä, olin varma et täti on tullut kylään mutta EI. Voi piru, kerrankin oisin sen toivonut tunkevan tänne. Nyt on kp 29/28-49. Perjantaina siis lähdetään Jyväskylään juhlimaan miehen kaverin 3-kymppisiä. ...Ja sen lisäksi mies on puhunut taas koko ajan siihen malliin että ei sitä vauvaa ihan vielä haluais. Mua ei jaksa kiinnostaa tällä hetkellä oikein mikään. Jospa huomenna piristyis kun meen parturiin... Nyt meen suihkuun että saan itteki hereille.

Vierailija
6/25 |
12.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja viime kierrossa oli ovisoireita ihan samaan malliin tässä vaiheessa ja kierto olikin sit 46 päivää...

Nyt teen osan kouluhommista ja sit lähden kävelylle aurinkoon. Jos vaikka päänsärky katoaisi. Mun säkällä joku työntekijä harjoittelupaikasta kävelee vastaan...

Vierailija
7/25 |
12.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä SERPPU siitä selvän sai, että olkipukkihan se siinä lasten vieressä ;)

Mariposa, nyt kyllä sanot miehelles pari kommentiia aikuisuudesta -> jos ei käytä ehkäisyä niin EI TARTTE alkaa kierron lopussa enään toiveita esittää, ainakaan ettei lasta haluisi. Jos olis mun mies niin sais kuulla kunniansa ;)

Nyt paketoimaan lahjoja..

Vierailija
8/25 |
12.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilinen kokopäivän reissu näköjään verotti voimia kun uni maistui puol kahteentoista asti.Ihana oli sitten herätä auringonpaisteeseen. Aamupala syöty joten vois käydä vähän ulkoilemassa kissan kanssa (niillä nyt sitä energiaa taas riittää) ennen lähtöä neuvolaan.

Siivota pitäs mutta intoo ei oo kyllä yhtään... onneksi pari vapaata viel jälellä et kerkee ;)

Nyt sitten vaatetta niskaan..Muksaa alkuviikkoa vaan kaikille!!!

Vierailija
9/25 |
12.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maanantait vois poistaa ainakin mun kalenterista. Kaamee vko edessä, huomenna loppuarviointi harjoittelussa jne... Tänään iltavuoro>:(

Yökin meni reisille, mies herätti keskellä yötä sillä oli kuume nousussa ja oksetti. Paleli rassukka niin et piti säälistä antaa oma peitto sille, ja ite sitte värjöttelin viluissani ilman peittoa enkä tietty saanu enää nukuttua.

Ehkä tämä tästä vielä iloksi muuttuu...

[b]Serppu[/b]: Tosi kaunis kuva, ja ihan hyvin mun mielestä siitä olkipukin tunnistaa:)

Nyt nopsaan koira ulos ja sitte saakin jo juosta bussiin ja töihin:(

Vierailija
10/25 |
12.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hätsilleen koneella ja sit on taas jo riennettävä.Lasten neuvolasta juuri hetki sitten tultiin,siinä olikin taas urakkaa hetkeksi,kun piti nuo vilperit saada kaikki mukaan. Lauantain pikkujoulut meillä meni loistavasti,aikuisia oli joku parikymmentä ja toinen mokoma sitten tätä pikkuväkee. Yks auennut silmäkulma vain ja sekin meidän pikkuneidillä,mikä nyt ei siis ole mitään uutta ;) Innostuimme lasten kanssa leikkimään kaikki hauskimmat omat kouluajan leikit,siitä eri kivaa,kun on lapsia,ni saa luvalla heittäytyä lapselliseksi,you know :D

Osa vieraista jäi sitten vielä yöksi ja sunnuntaina oli lasten kerhon joulujuhla. Eli yhtää juhlaa koko viikonloppu. Nyt on sit koitettava saada tupa taas siistiksi,vaikka toki me eilen loppuväen kanssa yhdessä enimmät jo siivoiltiinkin,mutta on yks vanhempi pariskunta tulos illalla kahville,niin täytyis hiukan koittaa järkätä paikkoja. Niillä kun ei itellä ole lapsia,niin eivät aina ymmärrä miten me lapselliset onnistumme saamaan tupamme aina niin hyrskyn myrskyn ;)

Axelle toivoisin niin plussaa,että pidetään peukkuja et olis ovis tosiaan vasta tulossa ja nyt sitten ahkeroitte ;) Itelläkään ei mitään ovisoireita vielä ole kuulunut ja kp...hmmm. mitäs se nyt onkaan,siis 20?/35-40 saas nähdä miten käy,jääkö vallan täälläki väliin koko ovis...

Mariposan miehus kyllä tottuu ajatukseen,kunhan se plussa SIELTÄ SAADAAN ;)

Toivotaan tosiaan,että talvikilla vain kädet täynnä puuhia ja Allulla kaikki ok!

Serpun olkipukkihan oli komea,mitäs se mies siellä oikeen höpöttää ;) ja ihana kuva muutenkin,niin jouluista,kun luntakin oikeen kunnolla!

Mitähän mun vielä piti...no,kaikille kipeitten lasten kanssa valvoville voimia ja pikaisia paranemisia! ja sairasteleville itselle myös! Nyt tilttaa ajatukset kokonaan,jatketaan huomenissa taas!

Vierailija
11/25 |
12.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Axelle toivon kovasti tärppionnea ja pupu-energiaa!!!!!

Mitään uutta ja ihmeellistä ei taivaan alla.Kukaan ei sairaana tai pudonnut puusta.Kukaan ei yrittänyt tukehtua tai juosta auton alle.Tylsää,siis=O)

No ei tylsää vaan sitä tavallista arkea.Voi kun aika kuluisi pian kevääseen,niin itse pääsis pupuilemaan(no täytyy sitä harjoitella tässä välissäkin,mutta ei se oo sama asia)Kulje aika ,kiidä!!!!

Yöllä heräsin puoli1 ja en saanut unta en millään.Nyt taas väsyttää(vali,vali)

Täällä tuulee taas myrskuisästi,täytyy mennä katsomaan miten tuuli pikkasen vaunuja riepottaa.Hyvin nukkuu,mitä kovempi myrsky=)

Palailen,L+5

Vierailija
12/25 |
12.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja anteeksi, ettei musta ole kuulunut... On tosiaan kädet täynnä hommia kun yrittää järjestää kaikki joulujutut valmiiksi. Koskaan kun ei tiedä milloin soittavat sairaalasta, että pitää mennä. Olin nimittäin tänään verikokeissa ja jos lääke ei ole tehonnut maksa-arvoihin niin sitten hospitaali kutsuu jo tällä viikolla. Mutta iso kiitos huolenpidosta:´)

Jännittää ihan kamalasti, että mitä verikokeet kertovat, koska eilen illallakin kutitti tosi kovasti ja supistelee välillä ihan taukoamatta:( Allu onneksi liikkuu hyvin, joten vielä ei ole tarvinnut siitä huolestua.

Palaan myöhemmin lukemaan pinoa ja teidän kuulumisia tarkemmin, koska täytyy rientää hakemaan poikia.

Talvikki rvk 36 aluillaan:)

Vierailija
13/25 |
12.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiksu otsikko,mut en täs keksiny osuvampaakaan ;) Piti pikaseen kysymäni,jotta kun olette tota ovista seurailleet niillä testitikuilla tai lämmöistä,niin onko ne kuuluisat kanamuna-venyvät-äklötys-limat tulleet ennen lämmönnousua ja onko ne AINA tulleet,jos on ovis ollut? Siis,kun mulla on näköjään lämmöt paukahtaneet taas ylös,mutta mitään limoja en ole kyllä bongannut,,,tai eihän noista kaikista VOI TIETÄÄ MITÄ NE ON,mut olettaisin sen olevan miehistä kamaa ;) Äsh. Miksei voi vain antaa olla ja testata sitten,kun tätiä ei ala kuulua,vaan pitää alkaa kehitellä näitä oireita vaiks väkisin...

Onko piipaa mittaillut lämpöjä vai luotatko niihin tikkuihin? Niin ja mieheen ;)) Mä niin päätin,että nyt en ala stressaamaan millään ovisoireilla ja täs sitä taas ollaan...

Eipä nyt muuta,ai niin,toivottavasti talvikin veriarvot olis kunnossa,siis niin kunnossa,ettei tarttis lähteä sairaalaan!!!

Vierailija
14/25 |
12.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te ilmeisesti kyselitte eri vakuutusyhtiöistä SYNTYMÄTTÖMÄLLE lapselle vakuutuksia, muistanko oikein?? Mistä vakuutusyhtiöistä vielä sellaisen sai? Mistä te otitte -> hinta ja ehdot? Meillä tytöstä on Fenniasta, pojan If:istä mutta niistä ei enää saa, eli mistä vielä vois sellaisen löytää?

Kiitos kaunis vaivannäöstäsi =)

Talvikkille peukutan hyviä arvoja eikä hospitalia!!!

Limoista, mulla ei niitä kandis-limoja koskaan ole tullut oviksen aikoihin, mutta limaa/märkää kyllä muutoin ;)

Jatkamaan paketoimista :)

Vierailija
15/25 |
12.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käypäs pesu.come.to ja sieltä ehkäisyasiaa --> luonnollinen ehkäisy. Siellä on paljon limoista ja lämmöistä. Mun ymmärryksen mukaan limat tulee ennen lämpöjä. Oletko saanut korkeamman lämmön yhtenä vai useampana aamuna? Mä odotan aina kolme aamua ennen kuin luotan siihen, että lämmöt ovat oikeasti nousseet.

Vierailija
16/25 |
12.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikille myötätunnosta, loppua vaan ei taudeille näy.

Me oltiin eilen koko päivä lastenklinikalla, meinasivat ottaa Celinan sisään, mutta päästivät kuitenkin loppujen lopuks kotio. Käskettiin vaan heti mennä takas, jos tilanne pahenee lääkityksestä huolimatta.

Se meidän perjantailääkärikäynti oli turha, ei tää oo kurkunpääntulehdusta, eikä ees rs virusta mitä ensin epäilivät. Vaan nyt on liikkeellä joku uus pöpö joka aiheuttaa hengitystieoireita ja suolisto-oireita.

Pienemmällä kun tuo yskä on jo jatkunu niin kauan, niin menee nuo putket niin helposti tukkoon. Eilen hän vaan vinku ja rohis.

Kauheeta oli kattoo, kun koko pieni kroppa tekee töitä, että saa ilmaa.

Me saatiin vahva kortisonilääkitys, erittäin pahan makusia pillereitä jotka murskataan ja liotetaan mehuun. Eli ei sentään tabletteja kokonaisena yritetä onneks niinkuin Marieelako se oli kun kerto tapauksesta jossa lapsi oli tukehtunu?

No isommalla oli sitten eilen jo yli 40 kuumetta eikä tänäänkään kunnossa oo. Pronaxen ja panadol hetkeksi auttaa. Että tämmöstä meillä sitten taas tällä hetkellä.. Ja huomenna kehtaa ukko ***kele liueta töihin.. Mä oon tässä noitunu mielessäni konevikaa tms niitten laivaan, että myöhästys ees pari päivää.

Axe! Mulle on käyny myös noin, että ensin viivat vahveni mutten ihan kunnollista plussaa saanu näkyviin moneen päivään.

Viime kierrossa se tais paksuta kolme neljä päivää ennen kunnon plussaa ja tässä kierrossa oli joitakin paksuhkoja jo reilu viikko ennen ovista ja välillä ne häipyivät kokonaan ennenkun alkovat paksuta taas muutama päivä ennen. Oikeeta kunnon plussaa ei tullu lainkaan, mut mä aattelin missanneeni sen tikuilla, koska lämmöt nous lauantaina niin oon varma että se kuitenkin oli!

Mutta voishan se sullakin olla vielä tulossa?

Hönttä! Mä alotin viimeks pongaamaan limoja jo reilu viikko ennen ovista ja pari päivää ennen oli viimiset kunnon kananmunalimat. Sitten ne alkovat pikku hiljaa vähetä. Mä ainakin tunnistan ne kyllä siitä, että ne venyy, vauvantekoaines ei veny! =) Mutta eihän niitä tosiaankaan aina huomaa eikä välttämättä joka vessareissulla muista ees tutkia!

Ja niinkuin jo edellä mainitsinkin niin mittailen lämpöjä juu, ja lauantaina olivat koholla ja ovat olleet siitä asti.

Mut nyt on vauvan seuraavan lääkkeen aika joten velvollisuus kutsuu!

Vierailija
17/25 |
12.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marieela:

Meillä on kaikille muksuille otettu Tapiolasta vauvavakuutus ennen syntymää. Se pitää ottaa 3kk ennen la:ta ja oliskohan siinä myös semmonen ehto, että vakuutukset pitää olla keskitettynä Tapiolaan... Enpä muista, kun meillä on aina ollutkin kaikki niin yrityksen kuin henk. koht. vakuutuksetkin siellä ja homma on pelannut (ainakin tähän asti - *koputtaa puuta*).

Lottis:

Peesaan sua edelleen, mulle käy S:n jälkeen ihan samoin. Supistuksissa sitten kärvistellaan hyvä tovi...

~~~~~~

[color=hotpink]Oonko hassu:

Tyttö on menossa huomenna ekaa kertaa semmoisille kaveri-synttäreille, että mä en tunne ko. synttärisankarin vanhempia. Ja tuo kaveri on vielä semmonen, ettei sen kanssa oikein kerhossa tunnu jutut sujuvan.

Mua melkein jännittää viedä tyttö sinne!! Otin oikein ressiä lahjankin ostamisestakin, mitä kummaa ihan vieraalle viedä, että olisi sitten tytön kiva mennä, kun on mukava lahja mukana. No, ostin Tiimarista semmosen pikkuruisen nätin, puisen lipaston (oisko 15cmx15cm) ja sinne lipaston laatikkoon sitten Niiskuneiti-korun. Onko kiva 5-vee lahja?

[color=red]Kiitos pukki-kuvaa kommentoineille! Nyt on kuvat teetetty ja postin huomassa. Eikä ollut ees vielä 15.pv :D

Vierailija
18/25 |
12.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=violet]PIIPAA: Kiitti tiedosta!! Voiskohan mullakin tosiaan olla noin..? *innostuu* Jos ne tän päiväiset lämmöt olis vaan tästä " flunssasta" .. Miten sulla tuli limaa ym. ovisoireita silloin melkein-yhtä-paksu-kuin-kontrolliviiva -päivinä? Mulla nimittäin on ollut valkovuotoa, mutta eilen sekin väheni. Mitään jättilimoja ei ole näkynyt... Mullehan toi ovis olis ollut kyllä tosi aikaisin, kun nää kierrot on mitä on...

[color=hotpink]HÖNTTÄ: Lämmöt nousee kun ovis ohi, eli silloin toivo on menetetty:/

[color=purple]Milloin JOHELLE palajat luoksemme..? *ikävöi ystävää*

[color=lightblue]Mies oli taas vaihteeksi idiootti: se ajatteli ilahduttaa mua sanomalla, että mun masu näyttää siltä kuin siellä olis vauva (mulla on nää äitiyshousut jalassa ja näissä maha pääsee " oikeuksiinsa" ;)) !! Tosi kiva!! Sama kun olis sanonut suoraan, että olen paksu! Se ajatteli, että se olis kivasti sanottu, kun mä niin toivon vauvamasua... *pyörittelee silmiään*

Vierailija
19/25 |
12.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikälie iskeny - joulustressi yhdistettynä stressiin ;)

Hommaa ois jakaa vaikka pienelle kylälle! Joulukortit vielä askartelematta - joululahjat ostamatta - verokortti pitäis toimittaa kämpän hakua varten - jouluruuat täytyy suunnitella ja valmistaa - työkkärissä on käytävä tällä viikolla - pyykit huutaa pesijää - laskut odottaa maksajaa jne. jne. Tuntuu et lista on loputon :(

Töistä kotiudun kello 5. Kun saa ruuat tehtyä ja vielä syötyäkin - on jo niin väsy ettei jaksa mitään tai kerkeä.. Ja lähes joka iltakin on jotain menoa *hoohhoh*

Minja sai tänään kunnallisen hoitopaikan - perhepvhoitajalta - ei sitä mitä toivoin, mutta pakko tyytyä siihen..

Nyt katon salkkarit ja sit pyykkään, teen ruuan huomiselle, siivoon marsujen häkin, laitan kämpän ojennukseen ja katon huomiselle päivälle vaatteet ja muut valmiiks.. Öitä vaan ja anteeks omanapaisuus..

Vierailija
20/25 |
12.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neuvolassa käyty: taidankin sitten olla tuolla kesiksissä (juttujen perusteella) ainoa jolla paino on noussu sitten edellisen käynnin... melkee 3kg on tullut lisää panoa viime käynnistä 560g/vko.... oho.. huomaa ettei oo pahoinvointia ja ruoka maistuu.... Sydänäänet kuului heti kun vekotin tuli masun päälle... hemppa 136 ja paineet 114/70, ihan hyvin siis vissii menee!!!

Axe: Toivottavasti pian pääset harjotteluun taas ja flunssa menis ohi... Ja että se pikkuinen pian siellä masussa kasvais eikä miehen tarvis " keksiä" lohdukkeita: sut nähneenä kyllä tietää ettei sulla oikeesti mitään mahaa oo!!!!!! :) tsemppiä!!!

paistelin ihan mielettömän hyviä silakkapihvejä nams ja söin masun täyteen taas... olipa tosissaan hyviä!!! Nyt sitten salkkareiden pariin....