***Syyssäteet maanantaihin***
Kommentit (20)
Univelkaisena yritän täällä koulussa pakertaa. Onneksi on ENÄÄ 5 päivää lusittavana.
Pikkujoulut meni ihan käteen. Kaikki peruivat tulonsa. En kyllä ikinä enää järkkää mitään kellekkään. No oli meitä sitten kolme ja oli silti ihan kivaa. Eilen aamulla ei kyllä ollut. Pientä päänsärkyä ja huonovointisuutta havaittavissa oli... Kiitos, riitti taas vähäksi aikaa. Miehen hain illalla kun tuli pikkujouluristeilyltä ja sekin oli vähän väsy. Kivaa niillä oli ollut. hyvä että edes jollain...
Lauantaina, ennen kuin mies lähti sinne risteilylle kellistin sen oikein kunnolla, joten simpat oli tallella. Saattoivat tietysti saada myrkytyksen siitä viinan määrästä illalla, mutta yrittämisestä ei voi tässä kierrossa olla kiinni...
Jotain galluppia oli viime viikolla eli oon ostanut kaikki lahjat, kortit on postissa ja ens viikolla aattelin siivoilla. Miehellä kun on ne synttärit ja appiukko " uhkaili" tulla kahville. Ihan kiva, että näin kuuden vuoden jälkeen tulee ekaa kertaa meille, mutta en niin kauheesti odota, että tulis... Se sen uusi vaimo ku on olevinaan niin tärkeetä ja " paremmista" piireistä... Nooh, kuitenkin joulujutut on hyvällä mallilla.
Nyt ei irtoo taas muuta. Anteeksi omanapaisuuteni ja KAIKILLE plussaonnea ja sitä rataa...
-Taelsa-
Täällä taas... pitkästä aikaa.Nimi, ei vaihdeta mutta voihan sitä selkeyttää jotenkin ja eihän näitä syyskeijuja enää kauaa pyöri kun kuu jo vaihtuu ja sitten sekaannukset ovat ohitse¿ vai?
Annylle niin paljon plussa onnea bd bd bd ja testaa testaa :) Ja mieskin ¿säikähti¿¿ noo syytä onkin ;)
Tuulia, onnea uuteen kotiin! Se on aina omalla tavalla mahtava fiilis muuttaa, vaikkakin niitä laatikoita löytyy multa vielä puolen vuoden päästäkin jostain ;) Mutta joulu on hyvä syy panostaa purkamiseen : ) Ja Onnea sinnekin.. mä en käsitä teitä sitkeitä sissejä jotka ette testaa¿ ihailen pitkää pinnaanne! Ja se kyllä taitais pistää työelämän pakkaa sitten hieman sekaisin¿hih.. mutta käyhän koulu eka loppuun ; )
Hippis!!!! Ihanaa lomaa sinulle ja kellistä mies ennen lähtöä niin jos ne simpat vaikka uis lomalla oikealle paikalle!!!! Saahan sitä aina toivoa ; ) Minne päin Egyptiä menet? Näin juuri toissa yönä unta et olin Sharm el sheikissä lomailemassa ; ) En ole itse käynyt mutta kaveri kehunut kovasti ja täytyyhän sinnekin joskus päästä tsekkaa pyramidit!!! Ne on mageet!!! Mutta nauti, rentoudu ja unohda meidät ; )
Mirju, kiva kuulla sinusta ja pööpötistä ; ) Joo¿ me ollaan kaikki tulossa sinne odotus puolelle ja tietty jos meistä olis kiinni niin oltais jo siellä ; ) Katsellaan koska kukakin saa luvan poistua sinne ¿ toivotaan että tän viikon piinailijat tulis jo nyt!
Pyry¿toivotaan että vatsan nipistelyt olis sitä itseään!!! bd bd bd
Gringo¿ hmm.. nuo ovistestit on vähä hankalia, itse lopetin siihen kun sain testiviivan vahvempana kuin tarkastusviivan..joten en tiedä miten ne siitä eteenpäin jatkuu. Kannattaa vaan lopettaa siihen plussa tulokseen niin ei mene pää pyörälle ; ) Ja koitahan parantua ka kutsu se ukko lounastauolla kotiin, omani juuri kävi ja suosittelen ; )
Taelsa¿vähiin käy päivät : ) Vai ei ole appiukkoa näkynyt kertaakaan, johan on ukko! Oliko se sinun mies joka täyttää 40? Vai hippiksen mies¿ hmm¿sori huono muistisuus! Isot juhlat tiedossa? Joo, yrittää kannattaa aina. Vaikkakin tuntuu että se hedelmöitys tapahtuu vaikka kerrasta jos on tapahtuakseen¿ ensikoiden pepsimax oli hedelmöitynyt kp 8 ja 12 kerroista.. jotenkin kiva kuulla noita niin tietää että vaikka joka kiertoon ei jaksa aina panostaa niin tärppi voi olla lähempänä kuin koskaan.
Ja Riika se jaksoi pitää pinoa pystyssä¿ ihana oot : ) Koita jaksaa töissä! Mulla nyt 2 vapaata ja tuli niin tarpeeseen, aloin jo väsähtää ihan kokonaan¿
Joo¿tässä oli vasta viikonloppu pino, pitää vielä selata sitä aikaisemmat pinot... :) huh mikä urakka näin jälkikäteen, mutta kun tahtoo muistaa missä kaikki menee!!
Oma napa¿ kp 6 ja ihanaa kun ei tarvii piinata! Tämä kierto mennään kyllä tjottailu meiningillä¿ joten katsotaan miten tuottaa tulosta. Matka lähestyy¿ alkaa olla jo kohta loma ahdistusta.. alkaa aina ennen lomaa ku iskee paniikki siitä mitä hommia tekemäti töissä ;) Kaikesta sitä jaksaa tunnollinen ihminen stressata.
Mutta mukavaa alkanutta viikkoa.. palaan asiaan hieman myöhemmin! Pitää vielä pari korttia tehdä niin sitten on kaikki tehty ja postitettu.
Plussa tuulia puhallellen¿ Kathyli
[color=purple]Karkasi teksti käsistä joten siksi vähän tökerö aloitus... kirjoitan wordilla ja sit liitän ja siinä vaiheessa tulee välillä näppäiltyä turhan useasti. Mutta siis täällä taas ja valmis pinoutumaan ahkerammin ;)
Kathy ♥
[color=magenta]vielä pari asiaa tuli kun noita pinoja kolusin..
Elikkäpäs.. Nappulanerolle ja kuumeilijalle lämpimät tervetulo toivotukset takaisin! Ja nappulanero, siun kissas on varmaan niin ihana... kaikki pennut on niin suloisia!
Nasketin, Marionin & Hannakon tilanne... ?!?!?! Tulkaa heti kertomaan!!!
Ja tuo Hippiksen ehkäisyvalistus tunti, mikäs susta nyt tulikaan isona? Hauska kuvitella tapahtumaa :D
S.m.r ja Mallariina, ihana kuulla teistä myös! Ja s.m.r:n tekstiä tuolta torstailta tai jostain luin ihan tippa linssissä, oli niin söpö ;) Ai miten niin itkuherkkä nykyään ;) Tuntuu et mun hormonit on ihan sekaisin, olen niin herkkä joka asiasta.. kummaa...
Joo kai ne siinä sit oli... oli paljon muitakin mutta kaikkea ei voi muistaa... kaikille tasaisesti tsemppiä omaan tilanteeseen ;)
♥ K ♥
Täällä piinailut jatkuvat! Päivän kp 41/27-31. Saas nähdä kuinka suuren luvun saan kasvatettua. Mietittiin eilen miehen kanssa teorioita miksi " näin" on käynyt ja tässä paras versiomme: Eli tämän kierron laskennallisen ovikseni piti olla juuri sinä päivänä kun mieheni oli lähdössä 8 päivän reissuun. Tuolloin en huomannut mitään merkkejä oviksesta, mutta heti kun mies tuli takaisin kotiin olin bongaavinani paksuja limoja (En tietänkään silloin kiinnittänyt niihin mitään huomiota, mutta näin jälkikäteen ajateltuna ne oli selviä ovislimoja). Jos siis mahdollista niin kiertoni on pysähtynyt 8 päiväksi ja nyt olisi sen logiikan mukaan mahdollisuus saada plussa testiin näinä päivinä. Rakkaat säteet, kuulostaako yllä oleva ollenkaan mitenkään mahdolliselta??
Sitten vähän muuta kuin limoja... Koristeltiin lauantaina joulukuusi!! Kylläpä tuli hyvä tuoksu kotiin ja jouluisen näköistä. Pikkutypy on ihan täpinöissään! Jos joku ihmettelee, miksi nuo pöntöt ovat jo kahta viikkoa aikaisemmin kuusen koristelleet, niin joudumme purkamaan kuusen aattoaamuna kun olemme lähdössä viikoksi pois kotoa. Näin siis saadaan nauttia kotikuusestakin.
Työt taas kutsuvat!
-Hanna
Ompa ulkon ainhottava viima, mut sellaistahan ne lupaili.
Täällä menossa kp 19/29... ja km takana. Eli ei mitään tietoa tästä kierrosta. Joka tapauksessa peuhattu peittojen alla tiiviisti kun kerran lupa saatiin. Tulos onkin sitten eri asia.
G: joulukortit kirjoitettu ja vähän kaaooien siivousta aloitettu. Osan lahjoista olen ostanut, mut vielä vaikeimmat ostamatta.
Onnea kaikille piinailijoille! Oma piinailukin kohta edessä, vaikka en kyllä ( yritän ainakin ) ota sitä kovin vakavissani.
Hauskaa joulun odotusta kaikille!
En kerinnyt viikonloppuna koneelle juurikaan kun piti kaappeja siivoilla ja muksujen kanssa touhuta.
Vielä pitäis keittiön kaapit siivota ja mun ja miehen vaatekaapit..huoh..miksi ne on aina niin sekaisin ettei tosikaan!
Hmm..hitsi kun jo unohdin että kukas se toinen oli joka jännäilee samaan aikaan kuin minä..hyvä muisti mulla..mutta siis kuites,ompas todella kiva joulu kun menkat osuu just joulun ajalle..murr..inhottavaa!Tiedän että olen sitten pahalla päällä ja tiuskin miehelle.:( Onko muilla pahoja tapoja menkkojen aikana?
Ilmakin on mitä inhottavin..koko päivän on tuullut kovasti ja vettä sataa..todella joulukuinen ilma..saa nähdä saako joulunakin tanssia sadetansseja.:D Toivottavasti tulee valkea joulu!
Nyt meneillään kp 17/28-33 en uskalla toivoa mitään..olen asenteella et menkat tulee..aktiivisuudesta huolimatta..otan tämän asenteen että ei joulu menis pettymystä miettien.
Mutta Jonzu vaikenee ja palaa linjoille kun kerkiää =) PLUSSASÄTEITÄ KAIKILLE!!!Ainiin ja nimestä sen verran että kunhan nimi sen SÄTEEN sisältää niin kiva on.=)
Eilisistä lähes varmoista tuntumista huolimatta tätiä ei näy, jihuuuu! Nyt ne tuntemuksetkin tosin ovat hävinneet. Nyt siis kp 29/27-29, joten ilmassa on suuren jännityksen tuntua. Mieskin kysyi heti ensimmäiseksi aamulla, että joko kuukautiset alkoivat =)
Täällä Jyväskylässä ei ole mitenkään karmea keli. Olin jo varautunut laakana pyryttävään räntään ja sateenvarjotappotuuleen, mutta on tämä aika vaisua! Melkein harmittaa, kun kerrankin on säähän varautunut =D Noh, ehtiihän se tästä vielä. Kyllä kuitenkin toivoisin, etteivät lumet ihan sulaisi pois.
Gringolle pikaista paranemista! Ja muille muikeaa maanantaita (mitä se sitten tarkoittaakin¿)!
[color=darkorchid]Täältä tulee roppakaupalla plussasäteitä ja onnea ja tsempitystä!!! Toivotaan että vaavi siellä masussa köllöttelee!!!
Pidäthän meidät ajantasalla...! Olis magee masu hääpuvussa ;)
Arvatkaa maltoinko makailla?!! Puolitoista tuntia paketoin, kun kaikki oli pois kotoa. Sen jälkeen kyllä nukuin päikkärit, kun sain miehen ruokiksella kotiin ja vällyjen väliin.
Kathy: todellakin mukavaa joskus näin päivällä kun ei ole aivan rättiväsynyt.Lopetin tikuttamisen tähän aamuun. Eiköhän se ovis näinä päivinä ole. Hauskaa lomaa sulle ja yritä nyt unohtaa ne työt, kun ne ei tekemällä kuitenkaan lopu.
Taelsa: tosi kurjaa kun sun juhlista tuli tyngät. Itsekin olen innokas järjestämään ja tuntuu kurjalta jos ne ei mene silleen kuin on suunnitellut. Toivotaan ettet ihan kokonaan niitä myrkyttänyt. Voihan olla että auttoi kun teillä oli muuta ajateltavaa.
Hannako: on muuten aika väärin pitää meitä kaikkia näin pitkään jännityksessä. Kohta joku lähettää sulle postissa testin, joka polttelee niin, että sun on pakko testata. Mekin joskus on siirretty joulutraditioita aikaisemmaksi, jos on pyhiksi lähdetty mummolaan. Ei kuiteskaan ihan kahta viikkoa aikaisemmaksi. Nauttikaa kuitenkin ihan täysillä.
Kuumeilija-69: tervetuloa takaisin ja tsemppiä. Kiva kun et täysin masentunut, vaan jaksatte heti yrittää.
-Jonzu-: Me mennään aika samoissa, mun kierto on vaan lyhyempi. Jos ei nyt tärppää, niin mullakin on menkat joulunaikaan. Olen yhtä lailla kiukkuinen kaikille ja huomaan sen vasta kun menkat alkaa. Olisin myös tosi surullinen, varsinkin kun siskoni kertoo raskaudestaan muille sukulaisille jouluna. Toivotaan,toivotaan...
Pyry: kiitos myötäelämisestä sairaudessani, elämä alkaa voittaa. Miten voit olla testaamatta, vai pitääkö sullekin lähettää testi? Tule pian kertomaan ja viemään meidät muut mukanasi toiseen pinoon.
Nyt lähden teen keittoon.
[color=BlueViolet]Ja ihan pikaisesti jälleen... ;D Minun äiti on kylässä ja suit sait sukkelaan ja salaa tänne kiiruhdin heti kun tilaisuus koitti! :D
[b]Pyrylle ja Hannakolle[/b] hurrrrrrrrrrjasti peukutuksia!!!!!!! Niitä plussia ei ole taas hetkeen tullutkaan, joten jospa te olisitte ne plussa-aallon aloittajat tällä kertaa! bdbdbdbd Mahtavat hermot ainakin Hannakolla! Huh.. :D Mutta tulette sitten kyllä H-E-T-I kertomaan meille mikäli päätätte jossain välissä testata... ;) No, näkeehän sen tietenkin sitten mahankasvustakin, mutta tuskin jäätte sinne asti odottelemaan ;D
Omaan napaan ei mitään uutta.. Ensi viikkoa odotellessa! Ja Jonzu, minä se olin myös samoissa menevä.. Ja mulla se kiukuttelu alkaa yleensä hieman ennen menkkoja, siitä melkein jo tietää niiden alkavan! :/ Toivon totisesti, ettei jouluna tartteis sitä kokea.. ;)
öh, nyt heräs kuopus, gotta go!
Erittäin raivostuttavaa, kun jo toista viikkoa väsyttää ihan hirveästi. Töissä ei oikein saa mitään aikaiseksi, mikä tietenkin rupeaa pidemmän päälle ahdistamaan ja ärsyttämään sekin. Muutenkin kaikki iltamenot, joulukortit, lahjahankinnat ja muut ¿pakolliset¿ tuntuu tosi raastavilta. Tähän kaamokseen sopisi pätkä Maija Vilkkumaan laulusta: ¿¿ Ja jos saisin mitä vaan, mä menisin nyt nukkumaan¿¿ =)
Gringo: minulla itse asiassa on testi varastossa, mutta olen ajatellut keskiviikkona testata. En ihan luota tuohon kierron säännöllisyyteen, koska vasta kolmatta luomukiertoa mennään. Pohdin jo testaamisen siirtämistä viikonloppuun, mutta en taida malttaa odottaa =) Jos ihme ja kumma tapahtuisi plussan muodossa, ehkä siitä saisi lisää virtaa muuten niin energiattomaan olotilaan! Tai sitten ei saisi sitäkään vähää työasioita tehdyksi, heh.
Niin ja Gringolle vielä, että ei kai sitä ole sairaana kuitenkaan tarkoitus tylsistyä kuoliaaksi¿ Vähän joulupuuhastelua (sanan kaikissa merkityksissä) piristää kummasti =)
Hannakolla on kieltämättä rautaiset hermot! Minä itse olen niin hirveä ¿suunnittelija¿, että on kiva tietää, voiko kolmen kuukauden päästä osallistua johonkin ¿mahattomaan¿ juttuun vai ei =) Pitäisi päästä tuostakin tavasta eroon, kun sitten hermostun helposti, jollei kaikki menekään suunnitelmien mukaan. Nytkin olen jo monesti miettinyt, että JOS nyt olisi tärpännyt, missä vaiheessa kertoisin ja kenelle ja kauanko joudun valehtelemaan ja kenelle ja mitä tekosyitä latelisin ja kenelle ja mitkä vaatteet mahtuu vielä päälle ja milloin ja mitä sitten jos voinkin tosi pahoin ja uskaltaako mitä harrastaa ja mihin asti ja¿ *huomaa verenpaineen nousevan ja yrittää rauhoittua* Huoh, niin kovin on epävarmaa elo ihmisen tässä odotuksenodotuksessa!
Kathy: Itsekin olen ajatellut, että olisi kiva olla pullea siinä hääpuvussa (ja ihanaa, että muistit tuon asian!) Tai en kyllä tiedä, minkälainen masu olisi, kun LA olisi sitten kolmen kuukauden päässä häistä (niin, tätäkin olen tietenkin myös jo miettinyt¿ ja itse asiassa pukuliikkeen täti on ainoa Säteiden lisäksi, joka tietää meidän yrittävän vauvaa!) Ja jos seuraavaan kiertoon osuisi tärppi, olisi häät rv 18 tienoilla¿ pitääkö silloin varata pukuun mahavaraa?!? Oisko jollain hyviä ohjeita/suuntaviivoja? Pitäisi näitäkin vähän ryhtyä pohtimaan, kun puku pitäisi jo pian valita.
Meillä muuten jääkin pariin-kolmeen kiertoon nämä yritykset, ja sitten pidetään ¿häidenaluskuukaudet¿ taukoa. Olen sen verran pessimisti, että en halua ottaa alkuraskauden pahoinvointi- ja keskenmenoriskiä siihen häiden ja häämatkan riesaksi. Koska avioituminen on aika uniikki juttu, olisi aika kurjaa, jos menisi vallan oksenteluksi =) On aika vaikea kuvitella noita varjopuoliakaan ja omaa suhtautumista niihin, kun vasta esikoista yritetään. Joten pelataan varman päälle ja pidetään sitten vähän taukoa. Tai tietenkin harras toive olisi, että taukoaikaa ennen oltaisiin jo hyvää vauhtia menossa kohti uutta elämää!
No nyt meni ihan meikäläisen raskausspekulonniksi tämä juttu, plaah. Palaan viimeistään keskiviikkona asiaan, että onko testailtu ja miten on käynyt =) Kiitos kaikille peukutuksista, niistä on varmasti hurjasti apua! Ja niille, joille täti oli tulossa joulun aikaa kuokkimaan, toivotaan, että tulisi vasta tulevien vuosien jouluina =)
Ja mukavaa alkanutta viikkoa Säteille!
Gringolle pikaisia paranemisia! Tuo flunssa on ollut takiaismainen tänä vuonna! Kyllä se vissiin niin on että kun on äiti tai yleensäkin nainen niin ei osaa " luppoajalla" sinun tapauksessa saikullakaan levätä! Lepää nyt edes niin pali ettei tauti sentään pahene!!
Taelsan mieskö on myös joulunlapsonen!?!
Meillä tosin täyttyy pyöreet nyt 15.pv!
Mutta tsemiä sullen viimeisiin koulupäiviin!
Hippi-hiirelle oikein rentouttavaa ja auringon täyteistä lomaa!
[color=indianred]Täälläkin on tuullut niin että heikompaa hirvittää ja lumet on aika tehokkaasti sulaneet harmaaksi mössöksi.. No tämmöstä tämä talvi on :)
Sitten sekaisin vanhojen ja uusien kuulumisten kommentteja..
Hippikselle lämmintä ja rentouttavaa Egyptinmatkaa!!
Pyrylle supersuuret plussasädelähetykset ja piristyssäteitä myös!! Minäkin tunnustan olevani juuri tuollainen asioiden etukäteen suunnittelija ja pohtija.. Se on joskus rasittavaa :) Mutta sulla on sentään tällä hetkellä todellista aihetta suunnitella ja piinailla tulevaa :)
Gringolle pikaista paranemista flunssasta!
Taelsa, olipa harmi pikkujoulupippaloiden kutistuminen.. Mutta hyvä että oli kuitenkin kivaa siitä huolimatta!
Tuulialle onnea uuteen kotiin (toivottavasti pääset lukemaan pinoja)!! Ja mun päässälaskutaitoni mukaan sun oviksesta olis nyt se pari viikkoa eli kohtahan voisit vaikka testailla.. :) bdbdbd
Mitähän vielä.. Niin mikäs Annyn tilanne?
Kathylle rentouttavia vapaita!
Huomenna menemme miehen kanssa sinne perheneuvontaan. Saa nähdä millaista on.. Viimeisen parin viikon aikana aika on kulunut ihan muiden asioiden parissa, joten vähän jännittää että miten osataan taas ottaa ne vaikeat asiat esille. Tulen sitten kertomaan tunnelmia, kunhan ehdin keskiviikkona viimeistään. Toivottavasti olisi silloin jollain plussauutisia kerrottavana :) Ja toivottavasti tuo neuvontajuttu antaa jotain osviittaa siitä kuinka pian uskallan taas alkaa haaveilla siitä omasta nyytistä *huokailee*
Illanjatkoja Säteille ja pitäkäähän pinoa pystyssä!! Riika
niin Hippi-hiirelle oikein hauskaa lomaa!
Makaa xsänä biitsi meinki puolesta!!
Kathy nauti ansaituista vapaapäivistä!
Hanna...sie oot kone ton piinailun kaa!
*nostaa hattua*
Ja Jonzu, mistä ammennat ton siivousenergian????
Oot mahoton mimmi!!
Pyrylle *koko keuhkokapasiteetillä puhallan plussaa*
Katsoin omia masukuvia ja rv 19 oli sellainen suloinen masu!
Sellainen jota oli ihana näytellä kaikille!
Toki se on niin yksilöllistä! Itselläni kohtu on taaksepäin kallellaan ja näin ollen kasvaa ekku taaksepäin niin pali kun kroppa antaa periks ja sit vasta alkaa pullottaa ulospäin!
Ja vipaks...
Omaan napaan 25/30 ja HIRVEEN finniviljelmän olen onnistunut kasvattamaan tuohon leukaan...
Masentaa kun peiliin katsoo...
Tulee ihan teini-ikä mieleen...
YÖKS!!
Mutta katotaan mitä tuleman pitää!!
Plussaa kaikille tasapuolisuuden nimissä!
Koodaillaan taas!
-S-
Mutta jos joku muistaa, niin kuumeilin aluksi täällä pinossa, mutta suunnitelmat sit muuttuikin kovenevien kipujeni takia:(
Ihan vaan tilannekatsausta tulin antamaan, kokeissa on nyt käyty ja röntgenit otettu ja tään kuun loppupuolella pääsen sit ihan reumalääkärin juttusille, toivon että jotain selviis ja saisin lääkkeet vaivaan..
-Pyry-lle sen verran, meidän häät oli just kun olin rv 18, masu jo mukavasti pömpötti, mutta mahduin kuin mahduinkin(just ja just) etukäteen ostamaani hääpukuun. Koko ajan pelotti, että milloin sukulaiset huomaa, kun kauempana asuvat eivät vielä tienneet vauvasta. Puku oli siis ostettu muutamia viikkoja aiemmin ja silloin mahtui vielä ihan hyvin:)
Kovasti plussaonnea puhaltelen++++!!!
[color=deeppink]eipä mitään erikoisempaa asiaa ole.. kunhan aikaa kulutan.
Serafille plussaonnea! Ja sympatiat niiden finnipirulaisten takia, itse kärsin tosissaan niistä nykyään :( Mullekin tulee ihan nuoruus mieleen.. akne oli 20-vuotiaaksi asti tosi paha, kunnes aloitin pillerit. Ja nyt on siis ilmeisesti tulossa takaisin, kun pillerit on ollut nelisen kuukautta pois. Mutta vauvahaaven vuoksi on muutama finni kärsittävä :)
Nyt poistun taasen takavasemmalle löhöämään.. ei jaksa tehdä mitään ei :)
Riika ♥♥♥
Tottakai tänne saa tulla " häiriköimään" , kiva kuulla vanhoista tutuista nikeistä! Toivottavasti reumalääkäri osaa auttaa ja sopiva lääkityskin löytyisi sinulle. Mukavaa joulunodotusta! Ja tulet sitten taas kuumeilemaan tänne, kun aika on sopiva :)
Riika
Tervehdys!
Istuin kampaajalla tästä illasta kolme tuntia. HUH! Oli niin puhelias kampaaja, että vähän jopa oli kiusallista ja toisaalta aikaakin siihen tuntui menevän. No, nyt on hyvä joulukampaus :) Olipa muuta ajateltavaa kuin tämä " epämääräinen" tilanne.
Eli nyt on 30/26-28. Testasin eilen ja miehen kanssa tutkittiin oikeen kirkkaassa valossa sitä Aconin testiä. Meidän molempien mielestä siinä oli mahdollisesti aivan haalea viiva... mutta se oli kyllä niin epävarmaa, että odottelen milelläni vielä vaikka viikon seuraavaa testausta (katsotaan nyt kauanko maltan...). Pyry, toivotaan myös että sun nipistykst yms. olisivat sitä alkanutta raskautta!!! Ja Hannakolle tietty myös vielä plussasäteitä ihan roppakaupalla!
Nyt jää vähän omanapaiseksi jälleen tämä viesti... oikeen hävettää tämä oma osuuteni. Täällä on niin ihania ihmisiä listalla, jotka jaksavat ja muistavat kommentoida aina kaikkin juttuja, mm. Kathy ja Riika. Kiitokset teille! Ja nyt edelleen plussasäteitä, ovisbongailuja kaikille niitä tarvitssville ja pitkää pinnaa tosiaan alkukirrossa oleville ja tätiä viihdyttäville!
Anny
Kohta tuon viimeisen koululaisen laitan matkaan ja sitten lepäämään flunssaisena sängyn pohjalle. Juuri vein pojan päiväkotiin, onneksi on tien toisella puolella. Kovasti tekisi mieli kortteja ja paketteja väsätä kun olen yksin kotona, mutta pitäisi oikeasti levätä, että pääsisi takaisin töihin. Luokassamme muut joutuvat kohtuuttoman koville kun yksi aikuinen on pois.
Lauantaiaamuna sain mielestäni testiin kaksi tasavahvaa viivaa ja äidistäni huolimatta harrasteltiin. Tänä aamuna taas vahvat viivat, joten en tiedä mitä tapahtuu ja milloin. Jospa pyytäisi ukon ruokatunnille kotiin, niin ei tarvitsisi 10-uutisten jälkeen enää jaksaa. Varsinkin kun nyt täytyisi jaksaa vähän joka päivä. Onneksi mies ottaa tämän ihan huumorilla, eikä stressaa.
Täällä sataa vähän vettä ja hanget laskee. Jospa illaksi kylmenisi sen verran, että muksut voisi lumilyhtyjä ja ukkoja rakentaa. Onneksi huomenna luvattu taas pakastuvaa.
Iloista plussanodotusta teille muutamille. Tulkaahan heti kertomaan. Muille hauskaa pupuilua ja kärsivällisyyttä alkukierrossa oleville.
Gringo kp 13/24-27