Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

~*~Ensikoiden la-su 25.11-26.11~*~

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
25.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taalla viettelen edelleen 4 paivan vapaata..juhuu! On shoppailtu ja syoty hyvin. Ostin pinkeen toppatakin...auttaiskohan sekin raskautumis yritykseen niin kuin piukat farkut?

Voi Rouvavauva...paljon jaksuja! Olen tosi pahoillani!

Niinalle myos pahoittelut papan poismenon johdosta. Koita jaksaa, sun papalla on varmasti nyt hyva olla.

Ednalle tarrasukkia matkaan mukaan!

Nellamaija on ollut kadoksissa...Missa sie luuraat?

Hannnah...uutta matoa vaan koukkuun...toivottavasti saat kiertoon tasoitusta.

Diskulle, Aqualle, Marylle, Hapolle ja muille paljosti terkkuja!

Dajm: ma oon aina laskenut kp 1 kunnon vuodosta.

Sara-Maria ja Saikku: nauttikaahan vapaista tekin!

Lisbetille energiaa duuniin...kylla sullekin alkaa noita viikkoja jo kertya!

o/ kaikille ihkuille enskaliineille!

Nuutti

Vierailija
2/19 |
25.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tervehdys kaikki :)

en taas eilen päässyt kirjoittelemaan, oli taas muka niiiiiiin kiire. tänään pitäis siivota (mistäköhän sais siihen energiaa...). aattelin pistää vaatehuoneen uuteen uskoon. huh. mitenköhän sitä jaksais aloittaa?

aluksi rouvavauvalle pahoittelut keskenmenosta. en löydä sanoja millä lohduttaa joten keskityn vain halaamiseen *rutistus*

niinallakin oli huonoja uutisia. voimahali sinullekin.

hannalle oli tullut veras. nyt sit vaan uutta matoa koukkuun ja paremalla menestyksellä uuteen kiertoon. toivottavasti tuo sinun kierto tasoittuu. pitkät kierrot on ihan pepusta!

ednalle onnittelut plussasta. vauvaerikeepperiä pienelle asukille :)

lisbetillä alkaa huomenna jo 7. raskausviikko. huh. näin se aika vaan menee. toivottavasti me muut tullaan kohta perässä. mukavaa odotusaikaa :)

mary oli alottanut uuden elämän. hienoa. me täällä tsempataan sua, että onnistut siinä tupakoinnin lopettamisessa. joskos lopettaminen sitten tois mukanaan positiivisia uutisia vauvarintamalla.

dajm: mars pupuilemaan!!!

saikku piinailee. jätä täti suomeen ja ota masuasukki mukaan kanarialle :)

sit vielä loppuun aattelin taas jakaa tätä mun tietoa kohdunulkoisista raskauksista kun niistä täällä on ollut puhetta:eli niitä on suomessa vuosittain noin 1200-1500, eli todella vähän. syitä ovat mm infektioiden aiheuttamat vauriot munajohtimissa (erityisesti klamydian aiheuttamat), kierukka, endometrioosi, gynekologiset leikkaukset ja aiempi kohdunulkinen raskaus. oireita ovat raskausoireet, vuotohäiriöt, alavatsakipu ja hartiapistos... ihan vaan näin lyhyesti kerrottuna. :)

omassa navassa ei mitään uutta... kp 30/36-41 menossa... testaan aikaisintaan ens viikonloppuna jos tätiä ei ennen sitä näy.

++++++++++++++++++ tuulia kaikille :)

-p-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
25.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurja ja synkkä ilma ainakin täällä Vantaalla, kunpa tulis kivoja pikkupakkasia :)

Kiitos kaikille osanotosta, olen itkenyt paljon ja odotan kauhulla hautajaisia, joissa itken varmasti myös tulvimalla. Kuitenkin tiedän, että näin oli parempi: pappa sai asua kotona paria viimeistä viikkoa lukuunottamatta, ja olisi itse inhonnut mahdollista pitkää kuntoutusprosessia ja laitoksessa oloa.

Hannnah: otan osaa sinun suruusi, tuollainen haava ei varmaan koskaan umpeudu.

Rouvavauvalle halauksia ja voimia! Yritämme kaikki varmasti tukea sinua niin hyvin kuin voimme.

Keiju: eihän tätiä vain näy? Jospa kuitenkin vielä tulisi plussa?

Saikulle ja muille piinailijoille peukutuksia! Samoin Dajmille, Aqualle ja muille ovispupuilijoille, toivottavasti tärppää! Ja vilkutukset kaikille!

).( Täti pakkaili laukkunsa :)

Nyt menen miehen kainaloon ->

Vierailija
4/19 |
25.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvänen aika: onnea Edna plussasta! Ja Pingulle vielä peukutuksia piinailuun bdbdbdbd

Vierailija
5/19 |
25.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rouvavauvalle pahoittelut halien kera! Sanat ei riitä kertomaan¿

Surullisia uutisa oli myös Ninalla, pahoittelut myös sinne¿.

hannah, en ole tainut esittää pahoitteluja tädistä¿Joko olet saanut apua pitkiin kiertoihin?

Mikäs Saikun tilanne on? On jännät paikat? bdbd

Dajm, teillähän oli ihanaa! Noin ne pimeät illat voitetaan ;) Meillä kans mies kotona la-illan, outoa. Usein siis töissä. Kysyinkin, että mitäs oikein la-iltaisin tehdään? Tänään mahassa oli perhosia aamulla, mutta hyvinhän se onneksi meni =) Niin kun Nuutti kertoilikin, että kp1 on se kunnon vuotopäivä¿Mutta ei pahaa tee pupuilla enemmänkin! Pupuiluintoa ;)

Ednalla isot onnen toivotukset ja litrakaupalla liimaa matkaan :)

Pingullakin näyttää koopeet hyviltä bdbd =)

Sitten niitä ultrauutisia...Tutkimaton on naisen kroppa! Eli olin tänään toisessa ultrassa ja hyviä uutisia! Jee! Siellä oli komea munarakkula, noin 15mm, eli kasvanut noin mm/vrk. Maanantaina taas ultraan, tutkitaan nyt oikein kunnolla tämä kierto, kun sattui näin hyvin menemään. Jos tätä vauhtia mennään ja ei ovista oo välissä, niin ti/ke vois olla ovis. Sitä en tiiä, et kiinnittyykö eli onko tarpeeksi pitkä loppukierto. Mutta lääkäri oli tosi tyytyväinen, että ovis ei ollut tässä välissä¿(Jos mennään siis ens kiertoon, autetaan niillä lääkkeillä, että kehittys hiukan aiemmin noin hienon kokoiseksi! Toivottavsti ei tarvis...)

Mullahan oli niitä kipuiluja ti, ke, pe ja nyt la ja viivat näytti kans aika hyviltä testissä. Kysyin sitä, että mistä johtuu, niin tod.näk. se kasvu sattuu, kun rakkula tekee siellä itselleen tilaa. Ja niitä lh-huippuja kuulemma voi mulla tulla pitkin kiertoa. Maanantaina ollaan taas viisaampia. Toivottavasti rakkula kiihdyttää kasvuaan ja olis sitten alkuviikosta valmis. Ennenkaikkea toivon, että pysyy kyydissä! Että semmosta...

kaikille ihanaa ja rentouttavaa vkloppua kaikille teille, hanit! ja +tuulia

-marge-

Vierailija
6/19 |
25.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimäiseksi Rouvavauvalle *halauksia*

Niinalle osanotot suruun tiedän ettei se oo helppoa *halauksia* sinullekkin.

Ednalle plussa onnittelut ja tarrasukkia matkaan.

Pingu jännät paikat meneillään ++++ tuulia puhaltelen sinnepäin.

Margekin oli saanut hyviä uutisia tai ainaskin mie ne niin aattelin:)

).( Ei edelleenkään mitään erikoista on muistettu pöllyytellä peittoja. Mut kiirettäkin on pitänyt et jos tällästä ressiä pitää niin voi vähän vaikeeta olla tulla raskaaksi. Mutta kait se siitä. Mut meen kattoo tv:tä.

Hyvää viikonloppua kaikille vaan.

T:Dizku

Vierailija
7/19 |
25.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

marge: vielä en saanut apuja pitkiin kiertoihin, parin viikon päästä ois se lääkäriaika. enkä tosiaan viä tässä vaiheessa kovin huolissani noista pitkistä kierroista ole, eihän niitä ole ollut kun vasta kaksi. voihan olla et tasottuis ihan itestäänkin.

hassua, mä oon kuvitellu et mä oon meillä se kuumeilija ja mies vaan seurailee tilannetta sivusta. mutta kuulin tänään että mies oli työkaverilleen vähän vihjannut että meille vois vauva vaikka tulla. ei nyt ihan suoraan sanonu, mutta sellaisessa asiayhteydessä, että työkaveri asian varmasti ymmärsi. ja mä kun en ollu vielä ehtiny kellekään asiasta edes vihjata...

mutta nyt nukkumaan...

hannnah 4/40-56

Vierailija
8/19 |
26.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marge oli saanut hyviä uutisia, hieno juttu!! Nyt rauhassa vaan ja toivotaan parasta! Ja tosiaan, ne oviskivut voikin olla siinä jo ennemmin sitä munarakkulan kasvua.. Jotenkin oon ajatellut, että silloin sattuu, kun se irtoaa, mutta näinhän se myös voi olla.

Pingu piinaa, plussatuulia runsaasti :)

Hannah, sinun mieshän on ihana kun se tuollalailla on innostunut! Aika suloista, että toinenkin noin sitten kuumeilee ja tuolla tavalla sen tuo ilmi. Voiskohan se lähettää jotenkin etänä mun miehelle tuota kuumeilua kanssa... :)

No, viikonlopun jatkeita ja vilkutuksia kaikille! -f-

Vierailija
9/19 |
26.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dajm: Ostin sellasen Goth Chic ¿kirjan, kertoo gotiikasta, mikä kiehtoo mua :) Ja oli se Turusen konsertti käymisen arvonen, kauniistihan se osaa edelleen laulaa. Tuli joulunen olo kun oli tekolunta ja joululauluja :) Joo, mä lasken kierron jo tuhrupäivästä, kun se on loogista että heti tädin ensimerkistä edellinen kierto päättyy jne., varsinkin kun aina ei edes tule mitään kunnon niagaroja...! Sinnepäin bdbd! :)

Rouvavauvalle voimia ja suuret pahoittelut! Vielä kun olit niin onnellinen ja mietit tuleeko jopa kaksoset... Valoa surun keskelle!

Onnittelut Ednalle!

Marge: hyvä kun saat nyt mielenrauhan noiden tutkimusten kautta! :)¨

Pingu: bdbddbdbdbd!

Hannah: kas kun täälläkin on tuntunut siltä että mä olen se kuumeilija ja toinen vaan nyökyttelee vieressä, hienoa että sun mies on omalla tavalllaan oikeasti asiassa läsnä! :)

Vilkutuksia Nuutille, Sara-Marialle, Dajmille, häpolle, aqualle, pingulle, niinalle, saikulle, margelle, hannahille, dizkulle, fiuulle ja kaaaaaaikille enskoille!!!!

Oma ).(

Olin tänään Tarja Turusta kattomassa, oli aika hienoa laulantaa. Nyt ollaan ostettu herkkuja; sipsiä ja karkkia plus on mulla tossa yks sidukkakin ;) pitäs mennä nukkumaan mutta eeei jaksa, vielä. Huomenna menee varmaan paljon aikaa koulukirjojen lukemiseen, mutta koitan tulla tänne veilä pölisemään! Huh-hah-hei, täällä taitaa olla jotain kp23(?)/28-29... en jaksa tarkistaa kalenterista.

Viikonlopun jatkot ja öitä! :)

-Mary

Vierailija
10/19 |
26.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonot ensin: Täti näyttäis tekevän tuloaan.. Tiputtelu alkoi tänä aamuna. Joudun myöskin illaksi töihin, vaikka onkin vapaapäivä-iltavuorolainen on oksennustaudissa.. :(

No, sit ne hyvät: Kun täti nyt tuli, niin ehtii sitten lähteä ennen reissuakin.. Jippii!!!! :D Ei tartte onneks jännittää, et tuleeko vai eikö ja saa rauhassa tissutella sidukkaa koko viikon.. Onko siellä muuten siideriä? Monissa paikoissa kun ei ole..

Tällaiset uutiset nyt siis tällä kertaa.. Kpt vielä 29, mut luultavasti jo huomenna tai ylihuomenna on viidennen kierron kp1!!

-Saikku-

Vierailija
11/19 |
26.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ednalle onnittelut plussan johdosta :) Saako heti päivitellä plussanneeks la:n kera?

Rouvavauva: Pahoittelut keskenmenosta, toivottavasti olotila helpottaa pian, vaikka mielessähän tuo asia säilyy ainiaan. Tervetuloa tänne joukkoon turisemaan sitten kun tuntuu että jaksat taas. Laitetaanko esittely uudestaan pinoon? *lämmin halaus*

Niinalle pahoittelut ukin menetyksestä.

Saikku: harmi ku täti kuitekin meinaa yllättää, plussa olis varmasti ollut parempi vaihtoehto. Kiva kuitenkin, että oot positiivisella mielellä kun reissua ajattelet.

Mitäs vielä.. hmm.. sama pää kesät talvet. Koitan tehdä välillä töitäkin :)

Vilkutuksia kaikille enskoille

-Sara-Maria-

Vierailija
12/19 |
26.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vielä kaikille osanotosta!

Saikku: hyvinhän tää homma sitten meni tuon matkan suhteen. Saatte kunnolla relata ja sit ens kierrossa napata sen plussan :) Olishan se vauvauutinenkin tietysti ollut ihana, siitä siis pahoittelut.

margella oli hyviä uutisia, ihanaa! Olin jo huolissani, kun sitä ovista tikuttelit ja näytti plussaa, mutta se siis voi näyttää sitä millon sattuu sinun tapauksessasi (?Näin ymmärsin) ja tätä kiertoa ei vielä ole menetetty. Kivaa! Nyt vaan sit pupuilua, pupuilua ja pupuilua (ai niin, mutta ei liikaa :)).

).( Olen kuluttanut viikonlopun kaiken maailman turhiin asioihin, mutta kouluhommat (ja joulu-!) stressaa silti ihmeen vähän. Ehdin varmaan vielä ihan hyvin valmistautua tentteihinkin ja muuta. Joten nyt vähän ruotsin läksyjä ja sitten leffaa. Ja huomenna sitten sijaiseksi yläasteelle, ou jee...

Niina

Vierailija
13/19 |
26.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälä oli taas turistu kaikenlaista ja hyviä ja huonoja uutisiakin oli.

Edna: Oikein paljon onnea masuasukista ja vauvaliimaa ja tarasukkia matkaan. Toivottavasti odotus sujuu hyvin ja asukki pysyy matkassa loppunasti.

Sitten olikin todella kurjia uutisia Rouvavauvalla. :( ((voimahali)) Ikävä että näin piti käydä. Tulehan taas palstaileman kun vaan jaksat.

Niina: osanotto papan kuolemasta. Kun sanoit että itket varmasti koko ajan hautajaisissa. Niin kyllä jokainen saakin itkeä niin paljon kun itkettää. Silloin kun oma pappani kuoli niin suru alkoi jotenkin helpottamaan heti hautajaisten jälkeen. Sai tavallaan käsiteltyä asian omassa päässään ja kaikki läheiset saivat hyvästellä ja saattaa hänet hautaan.

Saikku: pahoittelut tädistä,mutta toisaalta hyvä että nyt on ainakin matkalle selvät sävelet eikä tarvitse tätiä kyttäillä. Inolla vaan uuteen kiertoon.

).( Täti teki aamulla hyökkäyksen etuajassa eli jo kiertopäivällä 26. Mietin tätä kyllä että saattaisi tulla ajoissa koska en tikulla bongannut ovista ja epäilin että se meni jo kun yhtenä päivänä oli nipistelyä mahassa. Ovismeni hukkaan kun pupuilut ei sattunu kohdalleen joten en kauhean toiveikas tässä kierrossa ollut joten harmituskaan ei ole suuri. No kohtahan sitä pääsee taas uuteen kiertoon ja se hyödynnetään varmasti 100 prosenttisesti oli sitten ovis millon tahansa :) täytyy alkaa superpupuilijaks.

Vilkutukset kaikille enskoille :)

T:Buuffa kp 1/26-29

Vierailija
14/19 |
26.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ehtii tapahtua jo muutamassa päivässä vaikka mitä... Aika usein olen kuitenkin käynyt lukemassa, vaikka kommentointi onkin jäänyt väliin.

Rouvavauva: Voi ei, Voimia sulle ja iso lämmin halaus!!!

Niina: Lohdutushalaus sinnekin! Oma ukkini kuoli muutama vuosi sitten. Viimeisenä iltana kävin häntä katsomassa sairaalassa ja pois lähtiessä sanoin, niin kuin monena muunakin päivänä. " Nähdään" . Ukki ojensi kätensä ja kun otin häntä kädestä kiinni hän puristi kättäni ja sanoi:" Ei nähdä" . Hämäännyin jotenkin niin ,etten osannut sanoa mitään järkevää. Aamulla tuli viesti, että hän oli kuollut yöllä.

Kaikille plussanneille IIIiiiSOOOt Onnittelut!!!

Ja tädin saaneille pahoittelut!

Oon huomannut, että pitäis kommentoida heti saman tien, jos tulee jollekin jotain asiaa. Muuten ne unohtuu, eikä vanhoja pinoja jaksa enää selata esiin.

Mut joku galluppi oli: Mä olen kertonut kahdelle työkaverille, kun heidän kanssaan ollaan paljon aiheesta puhuttu. Yhdelle äitiyslomalaiselle vielä aion kertoa, mut en muille. En edes niille mun vauvakuumeisille tyttärilleni, niin kuin joku kyseli. Haluaisin kyllä kertoa kaikille, et kohta aloitetaan vauvaprojekti, mut toisaalta se just ettei kaikki tiedä, tekee siitä ihan " meidän jutun" ja lisää yhteenkuuluvuutta.

Nuorempi tyttäreni (10v.) kysyi viime viikolla: " äiti, mitä sä tekisit, jos saisit 2000 e?" Oman vastaukseni jälkeen hän sanoi:" Mä ainakin lahjoisin ....n et se tekis vauvan sun kanssa." Aika hellyttävä. Et voitte kuvitella kuinka mun tekis mieli kertoa, et lupa on jo saatu. Jotenkin kuitenkin haluan vähän suojella heitä ja ehkä myös itseäni, jos kaikki ei käykään helposti tai tapahtuu jotain...

Me siis aloitetaan projekti todennäköisesti tammikuussa. Nyt vaan tuntuu TODELLA turhalta syödä noita viimeisiä pilleriliuskoja... Mut kun ne pitää sopivasti tädin pois reissun ajan, ei tertte siellä sähläillä. Koitan kestää. Ja kestänhän mä!!! Tammikuuhun on kuitenkin vaan vähän aikaa!!! Niin kuin joku totesikin, et aika nopeesti se mun käännytys työ eteni. Joo, kyllä sen jälkeen kun olin liittynyt tänne. Sitä ennen ei edennyt 2-3 vuoteen mihinkään. Tässä taitaa olla jotain taikaa..?

Piinailusta haaveileva

-Hätähousu-

Vierailija
15/19 |
26.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=red]*Halaa Rouvavauvaa* Kamalaa... Sanoja ei löydy, mutta myötätuntoa kyllä. Voimia lähetän sinulle!

Täällä vaan oksennetaan, nukutaan ja juostaan pissillä yötä päivää... Milloinkahan se odotuksen ihanuus alkaa... Yöks. No, ainakin tietää että siellä masussa joku on. Mutta en jää nyt notkumaan enempää tänne, pitää mennä kattomaan maajussia.

T:Titi-uu rv6+0[/color]

Vierailija
16/19 |
26.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitan ihan ensin vaan pikavastauksen, että olen vielä hengissä. Olen ollut 10 päivän matkalla, enkä muistanut mainita siitä ennen lähtöä. Nyt lukemaan pinot. Ai niin, en onnistunut raskautuman viimeksi :(

Vierailija
17/19 |
26.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=olive]Mukavaa sunnuntai-iltaa kaikille enskoille. Torstaina se täti sitten saapui paikalle, muutamia tunteja testaamani negan jälkeen. Tavallaan olin helpottunutkin. Koska ei sekään ole hyvä, että kierron pituus taas kasvaa. Nyt siis menossa jo kp 4. Yhdeksäs yrityskierto. Jospa tästä sitten onnistaisi.

Nyt olen jo paremmalla tuulella. äsken kävin katsomassa uusimman James Bondin ja olen aivan haltioissani Daniel Craigin seksikkyydestä.

Onnea Ednalle!

Rouvavauvalle paljon voimahaleja!

Keiju kp 4/29-37[/color]

Vierailija
18/19 |
26.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

KEIJU, olin kans tänään kattomas Bondia, oltiinkohan samas näytöksessä ;) Juu, ei ollu yhtään hullumpi se ite Bond :) Ja pahoittelut tädin ryökäleestä ja tsempitykset seuraavaan kiertoon! Uskotaan, että yhdeksäs kerta on se maaginen sulla bdbd

Moikat kaikille teille ihanille ja plussarikasta alkavaa viikkoa enskoille!!!

Vierailija
19/19 |
26.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mäkin näin uusimman bondin. ei se vaan ollu yhtään bondin näköinen....

huvittaa tuo miehen kuumeilu, vaikka tietenkin olen asiasta älyttömän tyytyväinen. tänään kateltiin telkkaa ja siinä oli joku pieni vauveli. sivusilmällä katselin kuinka miestä alko hymyilyttää ja toteskin mulle että " kato mikä tuulitukka" (vauvalla oli aika paljon hiuksia). kiusasinkin miestä hiukan että... " onpas sulla kauhee vauvakuume" miehekkäästi hän tietenkin kielsi asian, ei kai miehet sellaista voi ääneen myöntää. hymyilyttää kuitenkin. tarviipa tästä lähteä kyseleen, josko hän harjoittelisi vauvojen tekoa, vaikkei se juuri tällä hetkellä ajankohtaista olekaan...

hannnah 5/40-56