Vertaistukea etsimässä: vakava keuhkosairaus
Etsin vertaistukea ensin tuolta sairaiden lasten palstalta, kun en huomannut täällä tätä (kiitos Wonderoo vinkistä). Meillä on siis taas jonkinasteinen kriisi 1,5v:n harvineisen keuhkosairauden kanssa ja olemme menossa LNS:n osastolle seurantaan ja lisätutkimuksiin (en vielä tiedä minne).
Minua pelottaa ensinnäkin lapsen vointi ja toisekseen tuo osastokäynti. Olemme saaneet polilla todella hyvää kohtelua ja meitä on kuunneltu ja autettu kaikin tavoin. Mutta ed. osastokäynnistä minulla on ristiriitaiset tunteet. Sielläkin muutaman hoitajan kanssa suorastaan ystävystyin, mutta paljon oli myös sellaista minkä olisin jättänyt väliin. Huomasin muuten, että joku kysyi sairaalasta. Minun kertomustani ei kannata pelästyä, vaan mennä tuonne avoimin mielin.
Toinen pelonaihe aina sairaalassa ovat infektiot. Lääkityksen ja lapsen tilan takia vastustuskyky on erittäin heikko. Ja mahdollinen paha infektio voi olla kohtalokas.
Mutta siis, jos joku tietää jonkun suljetumman listan erityislapsille tai keuhko-ongelmaisille, niin olisin kiitollinen. Pitäisi varmaan tarkemmin selata Yahoota, kunhan jaksan ja löytyy aikaa...
Neljän lapsen äiti
Kommentit (2)
Omat voimat eivät ole riittäneet etsimiseen, joten kiitos tästä listasta!
Neljän lapsen äiti
käyppäs katsomassa tästä linkistä
http://www.kotipiha.net/foorumi/viewtopic.php?t=2855
Tuonne sivulle on koottu paljon yahoon listoja, jospa sieltä löytyisi teille sopiva. Toiset listat ovat varmasti aktiivisia, mutta kaikki ei välttämättä oikein pyöri, kokeileppa sieltä!
Voimia!