***POINTSAAJAT PUNTARIIN***
huomenia, tässä hiukka tuloksia
aloitus 79,2
viime viikolla 70
tänä aamuna 69,4
pudotusta -600g
JIHUUU, UUDELLA KYMMENYKSELLÄ OLLLAAN!!!!Huippuonnellinen olen! pikku välitavoite on jouluaaton aamuna 68kg, saa nähdä miten käy.
terhakkaaa alkuviikkoa kaikille=)
Kommentit (25)
No niin näin pientä pudotusta ei ole sit aikoihin ollukaan. Eli 7 hlöä ilmoitti miikkaavansa ja yht. -3 kiloa (mutta se n.-500g/hlö/vko on kyllä hyvä). Eniten pudottivat: Ilo2, satsumassi, stella ja hercules. Ja tottahan se on, että pisimpään pointsanneilla lähtee aika hitaasti loput, varsinkin jos alkaa olla lähellä tavoitepainoa. Ja plussanneita oli 4 hlöä yht. +900g, ei paha.
Vielä loppukiri tälle vuodelle tytöt!
Moi ja tervetuloa uudet pointsaajasisaret! Tuossa linkissä meidän esittelyjä jos on aikaa lukea.
http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/fb.asp?m=5398003&key=satsumassi%2C…
jotenkin taas maanantai meni ihan silimissä. Mulla paino sahannu ylös ja alas muutaman viikon tai lähinnä 62-64kg välissä. Mutta eilen puntari näytti 61,5kg elikkäs jotain positiivista!! Ehkäpä tavoite jouluaatoksi 60kg on kova mutta ei mahdoton mikäli olis itelle tiukkana. Pitäskö vaikka tehdä tuota satsumassain keittoa, josta itsekkin tykkään ihan oikeasti!!
Joko teillä on kaikki joulujutut tehtynä? Mulla ei...olen aina vähän tällänen hidas joulujutuissa. Tai kovasti oon askarrellu, siinä muuten hyvä keino ettei napostele koko ajan jotain! Tekis niin mieli piparkakkutalo tehdä tytölle... (heh....tyttö puolivuotias :) )
No joo, hauskaa viiikkoa kaikille.
Terhe
Aloitus 68,8 kg
viime viikolla 65,1 kg
tänä aamuna 65,7 kg
++++++++++
Mistähän tämä johtuu? Olen siis vasta aloittanut ja ensimmäisellä viikolla pudotus oli aika nopeaa eikö vaan? Mielestäni söin sallitut pisteet (jos nyt osasin ne laskea oikein). Mitään makeaa en ole syönyt kohta kahteen viikkoon, lukuunottamatta yhtä pullaa. Aika hyvä suoritus siihen nähden, että ennen söin makeaa päivittäin (suklaata, keksiä yms).
Eli aloituspaino 12.8.: 76 kg
viimeviikolla: 64.9 kg
viikkopudotus: -200 g
paino nyt: 64.7 kg
kokonaispudotus: -11.3 kg
tavoite saavutettu
Jeps.. Siispä tosiaan tavoite saavutettu jo muutama viikko sitten. Tänään tuo romppu kielsi mua laihduttamasta enempää :D. Menee kuulemma hyvänolon painorajan alle. Joo BMI on 20, joten ei ole tarvetta laihtua enkä nyt enää aiokaan, mutta lihota en halua! Sitäpaitsi toisissa lähteissä on 18,5-25 nuo normaalipainon BMI-rajat.Ja niinkuin olen sanonut niin mulla on aika pienet luut ja se mitä mulla oli yli 10 kiloa sitten, niin oli semmosta löysää läskiä näitten pienien luiden päällä. Nyt ne on pois, luojan kiitos. Mutta voisin kuvitella, että mulle tosta BMI:stä käy ihan yhtä hyvin tuo 18,5 alarajaksi.
Joo, ei tartte pelätä silti mun puolesta, en aio enää varsinaisesti laihduttaa... Enkä edes pystyisi, ruoka on liian hyvää :D. Tässähän tulee ihan riippuvaiseksi vaan tästä elämäntyylistä. Olen syönyt terveellisemmin kuin koskaan ja olo on mitä mainioin. Eiköhän mulla joulun jälkeen ole taas ainakin muutama kilo enemmän kuin nyt ;), joten pudotettavaa riittää ens vuodellekin.. heh.
Mä en taida enää asettaa tavoitteita. Esitän vain toivomuksen itselleni, että olis ihanaa kun paino ei nää nousisi yli 65 kg:n. Tässä painossa on hyvä ja kevyt olla.
Tulen pinoilemaan kanssanne jatkossakin (tästä on niin " vaikea" päästää irti, tuntuu, että muuten menee holtittomaksi). Joulun jälkeen tosiaan on varmasti taas muutama " ylikilo" .
Joten, nähdään.
Ps: Vois muuten kans keitellä keittoa tässä vielä ennen joulua, maistuu jouluruuatkin sitten paremmalle kun syö vähän kevyemmin edeltävästi eikä tule venyteltyä ja paukuteltua tota vatsalaukkua jo turhaan edeltävästi.