Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

***POINTSAAJAT PUNTARIIN***

12.12.2005 |

huomenia, tässä hiukka tuloksia

aloitus 79,2

viime viikolla 70

tänä aamuna 69,4

pudotusta -600g

JIHUUU, UUDELLA KYMMENYKSELLÄ OLLLAAN!!!!Huippuonnellinen olen! pikku välitavoite on jouluaaton aamuna 68kg, saa nähdä miten käy.

terhakkaaa alkuviikkoa kaikille=)

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
14.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ollu tosi kiireinen alkuviikko,nyt vasta ennätin istahtaa koneelle, mutta puntariin pomppasin totuttuun tapaan ma-aamuna.

Näytti viime viikkoon -700g elikkäs 70.3kg.

Joulutavoite oli alle 70kg...Kyllä onnistuu! : )

Vierailija
2/25 |
15.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä monella näyttäis olevan se sykli, et joka toinen vko paino putoaa ja sitten jumittaa. Turvotukset, kuukautiskierrot jne. vaikuttavat varmasti myös paljon. Toisaalta jos paljon syö niitä " ilmaisia" ruokia tai perunaa, ruisleipää, pastaa niillä ateripisteillä, niin varmasti kaloreitaki tulee...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
15.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nii mullakin on välillä kahden viikon sykli jolloin paino laskee viikossa huiketa 1,2 kiloa ja sitten seuraavalla lähes +-0 tilanne. Mutta tiukka linja palkitsee joskus.... uskokaa!!!!

Vierailija
4/25 |
12.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en olekaan nyt pariin viikkoon pinoutunut.

Mies on kirjaimellisesti asunut koneella (tekee lopputyötä ja yhtä toista projektia) enkä mä totta puhuen ole oikein jaksanut panostaa tähän pisteiden laskuun. Ja se näkyy, 300g plussaa!

Mun on nyt nöyrästi myönnettävä, että jos mä en oikeasti merkkaa joka suupalaa ylös, paino alkaa taas salakavalasti nousta. Ja tässä on ollut mun aiempien laihdutusten sudenkuoppa.

Ketäpä muuta mä huijaan kuin itseäni, jos pisteiden täytyttyä otan vain yhden suklaan vielä...ok, eihän se ole kuin yksi, mutta joka ilta siitä tulee jo paljon! Ja tätä menoa tuo määrä alkaa nousta ja nousta -ei, sitä mä en enää halua!

Hitto vie, mä olen jo saanut 10,1kg läskiä pois ympäriltäni, niin jo nyt on perhana jos ei tää tästä jatku!!! *piiskaa itseään*

Antakaa hyviä neuvoja miten mä saisin itsekuria lisää ja tsemppiä tähän laihtumiseen.

santtis

Vierailija
5/25 |
12.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ihan voi hihkua, että uudella kymmenellä, mutta jospa ensi viikolla voin minäkin :)... Söin viime vkolla kaalisoppaa kolme päivää, mutta vloppuna oli sit niitä illan istujaisia ja pisteet ylitty sitten la ja su. Sekä menkat alkoi eilen. Varovasti puntarille aamulla, mutta hyvin menny ma-pe tuotti tulosta vaikka repsahdus oli ISO vloppuna (en edes loppuja pojoja uskaltanut laskea). Nyt ei ole enää pikkujouluja. Joten jouluun mennään tiukalla linjalla... Mutta pinoilemisiin....

Alku 88.6

nyt 80.6

pudotus vko. -600g

kokon. -8kg

tav. 78kg (lähellä....??)

Vierailija
6/25 |
12.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

aloitus: 24.10.

aloitus paino: 73,0kg

paino nyt: 69,7kg

viikkomuutos: +200g!!!

Tavoite aattoaamuksi: 68,0

Laittakaapa muutkin aattoaamu tavotteita, rutistetaan vielä siihen asti! Mulla tämä viikko meni ihan pipariksi, tai sanoisinko suklaaksi ;o) Eli joulusuklaita syöty päivittäin ja lauantaina oli pikkujoulut ja edelleen maha aivan pallona sen jäljiltä. No nyt yritetään saada tsemppi päälle vielä ennen joulua, kun jouluna en meinaa mitään laskea. Muutenkin kun muu ruoka täytyy aloittaa vavalla joulun tienoilla, niin nämä mun pisteetkin putoaa...Mulla on toi tasan 68kg tavoitteena aattoaamuna, sekä tammikuun alussa, onko se 2.1.2006 se eka punnitus. Tytöt nyt viimeiset grammat vuonna 2005 pois. Jatketaan taas kevyempänä uuden vuoden puolella, eikö?

Vierailija
7/25 |
12.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollu lähteny kun puoli kiloa vaan...:(

Aloitus: 28.11, paino silloin 92kg

Viime viikolla: 89kg

Tänään: 88,5kg

Tavoitepaino: 72kg

No, eilen illalla tuli kyllä repsahdettua ensimmäisen kerran tämän laihdutuskuurin aikana, kun söin kokonaisen sipsipussin dippimausteen kera, eli nestettä on varmaan kertyny.

Mittanauha sai onneksi mielen pirteäksi. Viime viikosta vyötäröltä lähtenyt 4cm, ja lantiolta 2cm:)

Jouluaaton tavoite oli 85kg, mutta täytyy varmaan vähän heivata odotuksia, ja asettaa tavoite vaikka 86-86,5kg tietämille.

Tsemppiä kaikille:)!

Vierailija
8/25 |
12.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loppuviikosta olin ihan varma, että plussa tulee niin että rymisee. Mutta tulikin -400g!!! Olin mielettömän tyytyväinen.

Aloituspaino 90.4kg

Nyt 83.5kg

Yhteensä pudotus siis 6.9kg

Viikkopudotus -400g

Nyt pitää olla tiukkana, enää kaksi viikkoa joulun ja silloin ei nipoteta. Joskaan ei myöskään voi sortua ihan mässäilemään entiseen malliin (pari suklaalaatikkoa ja sillai. Kokonaistavoitteesta puuttuu nyt 8.5kg. Enemmänkin saa toki mennä...

Ja eikun pisteitä laskemaan. Mukavaa aurinkoista päivää kaikille (ainakin Helsingissä on ihana päivä).

MOHNO

Vierailija
9/25 |
12.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pisteitä en ole laskenut nyt viikkoon. Viime maanantaina pääsin tavoitteeseeni, ja se saa nyt hetkeksi aikaa riittää. Silloin olin jo aivan puhki ja tilanne on nyt vain pahentunut siinä määrin et saa tämä touhu nyt mun osalta jäädä hetkeksi aikaa katkolle. Tavoitteena on, et uudenvuoden jälkeen pääsisin jo sen verran taas takaisin jaloilleni että jaksaisin jatkaa. Tänä aamuna hyppäsin kuitenkin puntarille, ja tulokseksi sain 75,7 kg, eli 0,2 kg miinusta viime maanantaihin. Tästä jatkan sitten uudenvuoden jälkeen...

Oikein ihanaa ja rauhallista joulua kaikille ja tsemppiä tavoitteisiin pyrkimiseen!

T: Väsypoikkipuhkinainen Zanna

Vierailija
10/25 |
12.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

..että jollakin voi olla näin huono itsekuri. Ihan tavallinen viikko., mutta en vain jaksanut pysytellä pisteissä, varsinkin kun leivoin lasten kanssa mun herkkuja, joulupipareita. No en mä tästä masennu, vaikka voihan se olla että aattoaamun tavoitteeseen on mahdoton päästä.

aloitus: 14,11.

aloitus paino: 70,9kg

paino nyt: 68,4

viikkomuutos: +100g!!!

Tavoite aattoaamuksi: 66,0

Nyt kyllä otan itseäni niskasta kiinni ja pysyn pisteissä aattoaamuun asti. Tsemppiä!

Vierailija
11/25 |
12.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin jo asettanut tavoitteen Uudeksi Vuodeksi, mutta aatoksi se voisi olla vaikka 82.5kg. 0.5kg/vko on ihan realistinen tässä laihdutuksen vaiheessa.

Vierailija
12/25 |
12.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa kaikille!

Minä siis vasta aloittelen urakkaani.

paino tänään: 63,8 kg

pituus 163,5 cm (BMI 23,9)

vyötärönympärys 76 cm

Tavoitepaino 54 kg, puolen kilon viikkovauhdilla. Aattoaamun tavoite 62,4 kg, luotan nopeampaan alkuvauhtiin. Tänään on jo ahkerasti laskettu pisteitä ja sitä elämä tulee olemaan tästä eteenpäin, näin se on päivittäin hoettava.

Vierailija
13/25 |
12.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

tietääkö kukaan kuinka paljon pisteitä on Nutrilettin patukoissa (4?).

Vierailija
14/25 |
12.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

oletko syönyt sitä kaalisoppaa pelkästään ruokana, vai esim. toisena päivän ateriana?

Ja saisinko ohjeen-kiitos! entä mitä siitä menee pisteitä-muistaakseni nolla?

santtis

Vierailija
15/25 |
12.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittelin pisteden laskun 20.11, itsekseni olen laskeskellut ja pieni ryhmä paine ei olisi pahasta!

Kotona pyörii kaksi tyttöä 1v10kk ja 5kk jotka ovat " osasyyllisinä" tähän urakkaan. Imetän edelleen joten minua armahdetaan vielä imetyspisteillä.

aloituspäivä 20.11

aloituspaino 91 kg

viime viikolla 88,5kg

nyt 87kg eli -500g

kokonaispudotus 4 kg

Meillä kotona vain vanhanaikainen vaaka joka antaa 0,5kg tarkkuudella painon. Toisikohan joulupukki uuden? Kokoajan tuntuu vähän pisteet lipsuvan joten nyt olen päättänyt orjallisesti pysyväni pisteissä. Huomenna kasvissosekeitto porisemaan!!! Tsemppiä kaikille tulevaan viikkoon.

Hyvä ja vähäpisteinen vinkki joka toimii mulla iltaisin:

1dl rasvaton maitorahka

2dl sulatettuja pakaste vadelmia (survon pamixilla)

ja hitunen vaniljasokeria

kaikki sekaisin ja muistaakseni 1,5 pistettä jos oikein muistan!

Vierailija
16/25 |
12.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo totta!!

Meillä on aivan samanikäiset muksut!!!!! (tai siis meitin nuorimmat ja teidän lapset) :D

Meidän vanhin syntyi helmikuussa 2001, keskimmäinen tyttö 13.2.04 ja kuopustyttö 7.7.05 :)).

Kyllä nämä äidin liikkeessä pitävät :). Usein vaan käy niin etten muista/ehdi itse tisuttelujue, siivousten, nukkuttamisten, syöttämisten ym keskellä itse syödä, ja siitä ei hyvää seuraa...mulla jos verensokeri pääsee liian alas ja ehtii tulla tosi kova nälkä, on seurauksena aina kammottava migreeni.

Nyt olen siitä saanut kärsiä monet kerrat :(. Ja sitten olen sortunut suklaapatukoihin ym ettei migreeni iske :((.

Tänään oli eka päivä kun onnistuin hienosti syömään välipalat eikä ole päätä särkenyt -välipalana omenaa, päärynää ja banaania :)).

kyllä tää varmasti taas tästä, uskokaa pois että mä onnistun siinä tavoitteessani :joulun jälkeinen punnitus näyttää 85kg! (vaikka siihen onkin reilu 2kg...)

santtis

Vierailija
17/25 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettekä muuten ole Heinähattu ja santtis ainoita jotka plussasivat.. En ehtinyt viime vkolla pinoutua, mutta tässä tuloksia:

Aloitusp 72kg

paino nyt 66kg

(viime vkolla 65.8kg, joten 200g plussaa)

tavoitteena oli itsepäisyyspäivään mennessä 65kg, mutta siirtynee jouluaaton tavoitteeksi!

Täytyy myöntää, että on ollut aika saamaton olo, vähän flunssanpoikasta, ei opikein tiedä onko sairas vai ei, mutta pirusti väsyttää... Äh! Joogatkin jääneet välistä ja sen kyllä tuntee kropassa.

No, eilen otin kiinni itteeni niskasta ja lopetin vkon mittaisen mässäilyukuurin - eipä tuo herkuttelu ainakaan auttanut tähän oloon, päinvastoin :(.

Pitäis vielä lukea yhteen täydennyskoulutuksen tenttiin ens maanantaiksi. Yrittänen ollla touhuamatta joulujuttuja, jotta saisin luettua, kun niitä lukuhetkiäkin on aika vähän näitten vauhtimimmien kanssa....

Tsempataan porukalla!

Vierailija
18/25 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli täysi löysäilyviikko, taitaa olla meillä " pitkälinjalaisilla" havaittavissa pientä väsymystä tähän touhuun. Lisäksi liikunta on mulla jääny ihan minimiin kaikennäköisten kiireiden vuoksi... Seliseli... Ja kaiken tän päälle pukkaa vielä aikamoinen henkinen ahdistus koska työt alkaa 9.1. ja sillon menee tyttö päiväkotiin!!! Aaaargh!! Eli ajatukset on ollu aika muualla kun laihduttamisessa.

Eli plussaviikko mulla. Tuli monta sataa grammaa joten alottelen pikkuhiljaa niiden sulattelua jos vaikka pääsis takasin vanhaan lukemaan jouluaattona!

Eli jouluaaton tavoite on 76,6 kiloa joka oli viime viikon maanantain punnituksessa!

tsemppiä kaikki ja yritetään vaan...

pippa

Vierailija
19/25 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli olen syönyt muuten ihan normaalisti ja juuri yhden aterian korvannu sopalla useana päivänä peräkkäin tai syönyt nälän yllättäessä toisenkin kerran pvässä soppaa, jotta pisteitä jää muuhun käyttöön, esim. vlopulle varastoon. Pari kertaa kuussa keittelen soppaa ja joskus jää pakkaseenkin laittaa. Keiton kanssa patonkia tai leipää. On kuitenkin kevyttä. Eli tää on se sama soppa mikä kulkee sairaaladiettisoppa-nimellä. Mutta ei imettävän kannata kuurille alkaa..

Minä pidän tuosta kaalisopasta muutenkin ja voihan siihen laittaa jotain muutakin ja silti kevyttä. Maustan sitä miedolla chilikastikkeella, currylla, korianterilla ja yms. mitä kaapista löytyy... Ja kannattaa puolittaa ohje tai jakaa jopa kolmeen osaan ku tota tulee hiresti, ei mahdu mihinkään kattilaan :)

Rasvanpolttokeitto:

6 sipulia tai 6 keskikokoista purjoa

1-2 purkkia kuorittuja tomaatteja (löytyy kaupasta tölkeissä)

1 iso keräkaali silputtuna

2 vihreää paprikaa

1 kokonainen varsiselleri

1 lihaliemi- tai muu vähäsuolainen kuutio vettä niin paljon, että kasvikset peittyvät kattilassa

Myös pinaattia, naurista tai retikkaa voi lisätä keittoon vaihtelun vuoksi. Ei kuitenkaan lanttua eikä porkkanaa (toki voi laittaa, mutta rasvanpolttovaikutus vähenee).

Maustaa voi pippurilla, curryllä, persiljalla, punapippurilla tai tabascolla. Suolaa lisätään vain pieni hyppysellinen!

Vihannekset paloitellaan noin liemikuution kokoisiksi palasiksi. Päälle kattilaan kaadetaan niin paljon vettä, että se yltää runsaat pari senttiä vihannesten yli. Keitetään kymmenen minuuttia, ensin kovalla lämmöllä ja sitten vähän aikaa hauduttaen.

KOKEILKAA!

Vierailija
20/25 |
13.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas hauska yhteensattuma. Mun vanhempi tyttö syntyi 20.2.04 ja nuorempi tuli maailmaan 10.7.05. Juu täytyy myöntää että luppoaikaa ei ylimääräistä pääse syntymään... Paitsi esikoinen on ollut viimeyön äitini luona yökylässä joten omituisen rauhallista täällä kotosalla nyt on. Täytyy raahata itsensä pyykkivuoren kimppuun tänään.

Unohdin eilen laittaa tavoitepainoni joka on 75kg. Joulun välitavoite on 85kg... katsellaan kuinka käy.

Tsemppiä kaikille!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kuusi